logo

PPC specialista a konzultant

hourglass
Končí
21.12.2020 v 17:51

Platbu za tento obchod lze zajistit přes garantovanou platbu.
Prodejce
Uživatel zatím nemá hodnocení
26.9.
Jsem PPC specialista a konzultant s přesahem do webové analytiky a SEO. Zaměřuji se na B2B marketing a pomáhám firmám při expanzi do zahraničí. Spravuji kampaně i několika lokálním firmám a eshopům.

Nabízím specializovanou činnost v PPC kampaních, webové analytice a onpage SEO. Mám dostatek zkušeností pro realizaci samostatné konzultace/auditu v mém oboru. Mimo můj obor využívám osvědčených kontaktů, které rád předám.

Co všechno umím:

Marketingové strategie
Připravím komplexní marketingovou strategii připravenou na míru vašemu podnikání a možnostem. Navrhnu strategické postupy, jak efektivně pracovat s rozpočtem, jaké reklamní kanály vybrat a jak vyhodnocovat marketingové aktivity.

Marketingové analýzy
Do hloubky se podívám na data, která vás zajímají. Máte své specialisty a chcete vědět, jak si vedou? Připravím audit, který kriticky a nezaujatě zhodnotí celý marketing, který nyní děláte.

Reklamy ještě neděláte, ale chcete začít? Vypracuji vstupní analýzu klíčových slov, analýzu konkurence, analýzu webových stránek.

Zajímá vás, jak velký je trh nebo cílová skupina pro vaše podnikání? Připravím orientační čísla, jak velký trh je, jaká je v něm konkurence a kolik trhu potenciálně můžete ovládnout.

PPC reklamy
Mojí hlavní specializací jsou PPC kampaně, které spravuji na platformách Sklik, Google, Bing, Facebook a pár dalších. Navrhnu kompletní strukturu kampaní a vytvořím textové i bannerové reklamy. Všechny účty propojím, aby šlo podrobně vyhodnocovat výsledky. Zajistím správu a optimalizaci kampaní, aby přinášely co nejvíce výsledků.

B2B marketing
V B2B marketingu jsou vyšší nároky na výběr reklamní platformy a způsobu komunikace. Je třeba hlubších příprav strategie, na koho cílit, kde ho najdeme a kolik to bude stát. Reklamy v tomto segmentu jsou velmi drahé a proto pomáhám firmám v B2B segmentu, jak efektivně využít jejich finanční prostředky.

Expanze do zahraničí
Chystáte se svými službami/produkty do zahraničí? Pak si nechte poradit. Zahraničí není stejné jako náš lokální trh. Lidé se chovají jinak a mají odlišné nároky na webové stránky. Každý trh má také trochu jiné reklamní platformy a marketplace.

Webová analytika
V onlinu se dá změřit téměř úplně cokoliv. Nejdříve je ale potřeba vše správně nastavit a propojit. Ze získaných dat ale musíte také umět vyčíst to podstatné. S tím vším vám pomůžu a navíc připravím reporty i na denní bázi, ve kterých se vyzná úplně každý.

Pokud máte zájem, navštivte můj web https://iamfreelancer.cz, kde zjistíte více informací o mně i mé práci.