29.08.2020 16:23
1
Dejte mi prosím tip na nejlepší bezdrátovou myš.

*Hry hraji cca 2x za rok, tak využití je primárně pro denní práci na laptopu.

- Cena nezáleží
- Rychlá odezva
- Stylová ale žádné šílenosti
- LED podsvícení s možností změny barvy

Děkuji za tipy a doporučení.
29.08.2020 16:33
2
ja ficim na microsoft sculpt ergonomic wireless mouse uz asi 5 rokov. ergonomicky nic lepsie nie je. problem je ze ma v sebe kurvitko a vzdy okolo obdobia zaruky skape. taktiez sa zacnu zasekavat bocne tlacidla lebo ten material je taka podivna guma. uz mam 3ks po sebe ale ako pisem, nic lepsie nie je.

na hry vsak bude asi lepsia nejaka logitech mx, klasika proste. ale 2x do roka, to mas uplne jedno. a podsvietenie...to asi nieco od razeru.
29.08.2020 18:27
3
Už roky používám řadu Logitech MX, aktuálně tedy MX Master 3.

Doma mám ještě první řadu MX Master a 2S, obě i po letech fungují naprosto skvěle.

Před časem jsem ještě doplnil MX myš i klávesnicí MX Keys Plus a spokojenost.

Nutno podotknout, že se opravdu jedná o periferie pro pracovní nasazení a je jim vše podřízeno, nejsou tak univerzální, pokud máte jednu klávesnici či myš pro práci a hry. Konkrétně i třeba Logitech má ovladače pro pracovní a herní řady naprosto oddělené.
29.08.2020 18:57
4
Jaké předpoklady má myš pro práci, které nesplňuje herní? Myslel jsem, že jde o DPI, odezvu, ergonomii a výdrž...a tyhle parametry mají obě skupiny společné. V čem jsou "pracovní" periferie specifické? Ptám se, protože sám pracuju a i hraju na totožném setupu.
29.08.2020 20:49
5
Mám to stejně jako Karel B., jen bych teda nekupoval od mimozemšťana :)
29.08.2020 21:51
6
tyjo ... a mě vyhovuje Magic Mouse 2 :D Normální myš do ruky už vzít ani neumím :D
30.08.2020 06:47
7
Já bych si kvůli zdraví nic bezdrátového nekoupil
30.08.2020 10:04
8
Původně odeslal ladary
Já bych si kvůli zdraví nic bezdrátového nekoupil
Mohu poprosit o blizsi vysvetleni? Jaky vliv ma bezdratova mys/klasivesnice na zdravi?

Je to mysleno tak, ze pokud po nekom hodim klavesnici nebo mys tak to nedoleti, protoze kabel ji nepusti a bezdratova leti tak daleko jak nekdo dokaze nejdal hodit?
30.08.2020 10:57
9
Klasickej omyl lidi kteri nemaji poneti o tom jaky je rozdil mezi ionizujicim a neionizujicom zarenim a proc neionizujici opravdu nema na zdravi zadny vliv, protoze ze svoji podstaty (vlnove delky) zkratka neni schopna interagovat s atomy na jine urovni nez jejich excitaci ( v podstate ohrivani) a to v opravdu zanedbatelnych energetickych urovnich. Ostatne svetlo je jen jina vlnová delka tohotez, dokonce mnohem nebezpecnejsi a taky si doma bezne svitime (dokonce nasobne vetsimi vykony nez vysilace v klavesnicich nebo wifi) a neblbneme s tim, ze nas to zabije... Zkratka neznalost vede ke strachu, klasicky.
30.08.2020 12:36
10
Původně odeslal Aleš Jiříček
Klasickej omyl lidi kteri nemaji poneti o tom jaky je rozdil mezi ionizujicim a neionizujicom zarenim a proc neionizujici opravdu nema na zdravi zadny vliv, protoze ze svoji podstaty (vlnove delky) zkratka neni schopna interagovat s atomy na jine urovni nez jejich excitaci ( v podstate ohrivani) a to v opravdu zanedbatelnych energetickych urovnich. Ostatne svetlo je jen jina vlnová delka tohotez, dokonce mnohem nebezpecnejsi a taky si doma bezne svitime (dokonce nasobne vetsimi vykony nez vysilace v klavesnicich nebo wifi) a neblbneme s tim, ze nas to zabije... Zkratka neznalost vede ke strachu, klasicky.
A to je právě to v čem se mýlíte, ale nebudu se o tom dále rozepisovat, zjistil jsem, že je to marný boj...
Kdo chce přesto něco vědět, může začít třeba tady https://empvf.cz/ nebo https://www.elektrosmog-zony.cz/wifi.html
30.08.2020 12:58
11
Dneska už se ti do bytu netlačí dědci s proutkama, ale "profesionálové" s měřícíma plácačkama, jestli ti EMP nezatemňuje mozek.

Třeba tohle "Pokud vidíte na displeji ukazatel WiFi ve stavu „plný signál“, trvale dochází k poškozování DNA a RNA, krevního obrazu a k řadě dalších zdravotních potíží i trvalých nevratných změn, které si již buňka neopraví." To je docela síla :-D

Nebo ta společnost, co všechny tyhle lidi zastupuje http://www.cepes.cz/ (Chtěl jsem se tam podívat na webu do legislativy na zákony, a tam nic není. Asi se na ně žádný nevztahuje :-D ). Tenkrát si prarodiče do baráku takovýho exota s proutkem pustili. To byl cirkus.
30.08.2020 15:49
12
Logitech G Pro Wireless je to TOP, používajú ju esport hráči
30.08.2020 17:33
13
Původně odeslal ladary
A to je právě to v čem se mýlíte, ale nebudu se o tom dále rozepisovat, zjistil jsem, že je to marný boj...
Kdo chce přesto něco vědět, může začít třeba tady https://empvf.cz/ nebo https://www.elektrosmog-zony.cz/wifi.html
ja s dovolenim misto nahodnych webu od konspiracnich teoretiku plnych neoveritelnych kravin budu verit overitelnym duveryhodnym zdrojum a taky vlastnimu vzdelani v oboru...

Nicmene ver si cemu chces, je to tvoje plne pravo. Klidne si ver treba tomu, ze je zeme placata... Vedecky je to zhruba na stejne urovni.

a kdybys mel nekdy chut se vzdelat
Konference Elixír do škol 2018 - Záznam přednášky - Škodí nám mobilni telefony…

30.08.2020 19:15
14
Poslední komentář na toto téma,.. také si věř čemu chceš Aleši, když už si tedy tykáme, ale nemusíš zlehčovat názor na něco čemu zřejmě až tolik nerozumíš. A kdyby jsi měl někdy čas, tak si přečti aspoň několik článků od ing Jaroslava Nováka na toto téma. https://elektro.tzb-info.cz/teorie-e...votni-rizika-i. Zjisti si jaké byly normy pro elektrosmog dříve a jaké jsou teď a popřemýšlej proč asi? Z mé strany je to na tohle téma vše.
30.08.2020 19:36
15
Ja vim, fialovej jednorozec je hezci, nez zluta cara mezi dvema body...

Kdybys tolik casu co venujes studiu zdroju, ktere tvrdi jak je to nebezpecne, venoval i zdrojum ktere tvrdi opak, tak bys samozrejme mluvil jinak (a taky kdyby ses naucil trochu vic do hloubky fyziku, hlavne molekularni, casticovou a aspon kus kvantove - ta staci i obsirneji - zacit muzes u te prednasky co sem linkoval nahore, tam se toho dozvis fakt hodne a kdyz budes chtit, rad te nasmeruji i na dobre zdroje pro zbytek, diky kterym pochopis, proc ty odkazy co posilas jsou minimalne hodne nadsazene informace...) :)

ted bohuzel trpis tim, cim trpi jakykoliv vyznavac konspiracnich teorii - informace mas jen a pouze od konspiratoru, a ty trpi jednou zasadni vadou, ze jsou zkreslene a neuplne, casto podporene vedeckymi studiemi, ktere danou vec podporuji, ale zcela ignorujic vetsinou mnohem vetsi zakladnu protichudnych studii a informaci... Zkratka kazdy spravny konspirator se chytne cehokoliv co jeho teorii podpori a cokoliv co mluvi o opaku je proste zcela opomenuto nebo prekrouceno...

Ostatne precetl jsem ten clanek cos posilal - a teda nechapu jak jsi z nej mohl dojit k zaveru, ze elektromagnetcike zareni z mysi ti muze nejak ublizit... Pan Novák tam ani nepise jaka zdravotni rizika mysli a na cem ty tvrzeni zaklada... Merenim vln v miste expozice ani ctenim vyhlasek a limitu v nich opravdu neprokazes dopady na lidske zdravi, fakt nevmi co si z toho clanku mam odnest, snad jen, ze pokud se strasis podobnymi clanky a beres je za smerodatne, tak bys mel prehodnotit jak cerpas infromace...
30.08.2020 20:46
16
Se divím Aleši, že ses ještě neponaučil a stále argumentuješ s lidmi, kteří buď nerespektují vědecký approach a nebo si data interpretují vlastním stylem. Tenhle boj nejde nikdy vyhrát :D

Ale i kdyby elektromagnetické pole o kterém se tu bavíme apod. škodilo, tak mi opět selský rozum říká, že cutnout všechny tyhle technologie je kontraproduktivní. Pokud škodí, tak je otázka jak moc škodí. Škodí více, než zisk, který získáš používáním těchto technologií? Myslím to tak, že pomocí technologií si lidé dnes vydělávají nemalé peníze, které pak můžou investovat do lepší stravy, sportu, lepší zdravotní péče a celkově do zdravého životního stylu (asi se shodneme na tom, že to není levná záležitost). Takže ve finále tvůj zdravotní stav může být lepší i za předpokladu, že tyhle věci používáš a víš o tom, že nějak škodí. Chápeme pointu? ;)

Nebo se teda můžeš přestěhovat Ladary do těchto zemí, kde se s těmi technologiemi pravděpodobně nesetkáš. Jestli je to worth it asi řekne tahle wiki tabulka :)

Já ani nepotřebuji znát detailně danou problematiku, abych si dokázal udělat názor.



Jinak doporučuji také Logitech G PRO wireless. Topka!
30.08.2020 20:50
17
streetcz: ja si tim opakuji a pripominam tema, pro me je to cistej prinos :) Navic je nedele a potreboval sem taky myslet na neco jinyho nez na praci :D
31.08.2020 11:46
18
Děkuji všem za tipy :-)
Nakonec jsem se rozhodl pro tuto:

CORSAIR HARPOON RGB Wireless ( https://www.alza.cz/corsair-harpoon-...s-d5528674.htm )
tak snad bude sloužit dobře :-)

Btw, nemáte někdo slevový kupón na Alzu? Nebo do jiného obchodu kde mohu tuhle myšku koupit?

Díky