Hledáme investora pro realizaci velkoobchodní zakázky. Výnos od 20% za půl roku do 500% ročně.
31.01.2021 17:37
31
Původně odeslal beraniste
... 2, 3 možná 5 procent...
Cože?!? :-D :-(

Za to nemá ani cenu "vstávat z postele", natož provozovat nějaký eshop..
01.02.2021 08:16
32
Co se týká těch marží- je to boj, nicméně člověk musí koukat okolo sebe a hledat možnosti. A ty se dají najít. Když mám být aspoň částečně konkrétní, tak z mého pohledu objednávky za 150,-Kč hlavně v případě dropshippingu, nebo přeposílání objednávek nemá vůbec smysl vyřizovat- tady přichází na řadu filtry, které mají na dropshipping.cz docela hezky zpracované, takže já mám třeba nastaveno, ať mi jdou do feedu jen produkty, na kterých mám smysluplnou marži. + Tam jsou nějaké náležitosti okolo cenotvorby, kategorií na eshopu atd.- to už víc rozvádět nebudu. Osobně si myslím, že by na dropshipping.cz neměli vůbec pouštět do feedu produkty, na kterých je minimální ziskovost a to jak v zájmu klienta, tak i ve svém vlastním. Já osobně se dostanu ve výsledku na průměrnou provizi někde okolo 2-3 stovek na objednávce, s čímž už se pracovat dá.

Co se týká smysluplnosti přechodu na spolupráci ve stylu dopshippingu namísto přeposílání objednávek, tak já osobně tam vidím spoustu nějrůznějších zádrhelů a problémů, kvůli kterým bych do toho nakonec asi nešel, ale jeden naprosto zásadní, kvůli kterému je ten přechod pro mě osobně prakticky nereálný a to je účetnictví- předpokládám, že většina lidí spolupracujících s Dropshipping.cz jede stejně jako já na paušál, který je pro nás výrazně (ale opravdu výrazně) výhodnější než klasická daňová evidence. Ve výsledku by to prakticky znamenalo, že bych měl náklady na nákup zboží a na reklamu, ale vlastně bych si je nemohl vůbec dát do nákladů, což je nesmysl. Případně bych musel vést klasickou daňovou evidenci, takže si do nákladů sice nákup zboží a reklamy dám, ale přijdu tím o paušál, který je pro mě mnohem výhodnější u všech ostatních dodavatelů (spolupráce v rámci přeposílání objednávek) a klientů, se kterými spolupracuji. A navíc přijdou další záležitosti- když ne hned, tak maximálně za chvíli budu muset řešit to, že se stanu plátcem DPH kvůli obratu, který mi kvůli fakturaci přímo na mou osobu bude nabíhat (plátcem DPH se já asi budu muset letos stát tak, jako tak, ale spousta lidí to má jinak). To jsou další komplikace. Kvůli fakturaci jako plátce DPH můj zisk na každé objednávce klesne orientačně o nějakých 15-20% (toto číslo neberte moc vážně- ale nějak tak to bude. Prodávám v naprosté většině koncákům- neplátcům DPH). Přibudou mi náklady na účetní, která bude muset každý měsíc zpracovávat kopu faktur ohledně kontrolního hlášení DPH. Takže rostou náklady stejně jako nějaké riziko spojené s tím, že bude něco špatně a časem si mě podá finančák. Naopak díky vícenákladům zisk na každé objednávce zase klesá...
01.02.2021 08:53
33
Nevím proč se z daňové evidence a plátcovství DPH dělá taková věda, ty 2-3 hodinky si přece jednou za měsíc najdeš.
01.02.2021 09:08
34
Je to trochu složitější- zahrnuje to z hlediska účta mnohem víc negativ a různých ponížení zisku, ale to dopodrobna rozepisovat nebudu. Hlavní problém je v tom, že bych se buď musel vzdát paušálu, což je nesmysl, protože je pro mě z hlediska dalších spoluprácí mnohem výhodnější, nebo si sice paušál nechat, ale tím pádem nemít možnost dát si nákup zboží do nákladů, což je taky nesmysl a znamenalo by to ve výsledku výrazně zvýšené náklady na sociální, zdravotní a daně, takže prakticky vlastně ponížení provize (resp. přepočteného čistého zisku na objednávce). Pak další ponížení provize kvůli DPH, vícenáklady na účetní...ani se to nebudu snažit všechno spočítat.

Nicméně toto je jen nějaký můj konkrétní případ, který nebude samozřejmě stejný u všech.
01.02.2021 09:51
35
Ano, ten paušál bude bolet asi víc obchodníků.
01.02.2021 10:46
36
Co se týče provizí to je problém všech dropshipp sítí, a nejenom u nás. Ve státech je to to samé a mnohem mnohem mnohem větší problém jsou tam reklamace. Možná z retailu znáte situaci z Amazonu, kdy Vám jakožto zákazníkovi dá naprosto vždy pravdu. A podobné je to tam u všech. Člověk hned vidí jak ztráty z vratek jsou obrovské a zoot hard.Takže já bych to neviděl jako že u nás jsou nekopententní dodavatele a na své chování dojedou. Je to prostě přirozené na celém světě. Tak jak výše naznačoval Martin, chce to filtrovat už na začátku. Já to u sebe a i pro své zákazníky dělám už na začátku. Rovnou vyházím zboží na kterém nelze vydělat. A i ten marketing to chce stavět jinak než u běžného shopu, chce se to co nejvíce zaměřit na organiku, odkazy etc... Vzhledem k vyšším cenám moc nefungují srovnávače, což je pro spousty e-shopů dominantní reklamní platforma.

Já osobně si stále myslím, že přeposílání, dropshipping etc je výborná nika, a je to něco jiného než provozování e-shopu. I tím jsem si prošel, trávil balením balíků celé dny, v sezoně i víkendy a noci a utratil každý měsíc stovky tisíc za zboží na sklad, a každý měsíc s přibývajícím obratem řešil kde seženu další peníze navíc... Již nikdy víc, mně osobně třeba naprosto vyhovuje že si to mohu v poklidu "odklikat" v kanclu a nemusím řešit nic víc.
01.02.2021 11:50
37
Koukám kolik nás tady je :-) Pěkně se tady to téma odzátkovalo. Jinak to je pravda, teď jsem si po roce dělal statistiky co jak na kterém kanálu vychází a Heureka jednoznačně nejhorší kanál. Organika super, ale kluci, vy máte odvahu investovat do organiky, když se může kdykoliv cokoliv sesypat a vy s tím nic neuděláte? Já třeba nemám problém investovat do organiky u běžného shopu, ale tady to není pro mě nic příjemného.
01.02.2021 12:08
38
Jako riziko to je, můžou tě sestřelit ze dne na den, ale reálně zas tolik se to neděje. Nicméně reálně moc cest stejně u dropshopu nemáš když se ti nevyplatí srovnávače a ppc je dost problematické. On totiž dlouhodobě ten organic vychází nejlevněji.
01.02.2021 12:19
39
Ono se u dropu a přeposílání podle mě ani jinak než přes ogranic výrazněji vydělat nedá. Něco se dá sem a tam sebrat přes PPC, srovnávače apod., ale dle mých zkušeností to bude vždycky paběrkování. Do organicu investuju v tuto chvíli už jen svůj čas (ne že by neměl cenu), takže tam investice tak nějak jsou a nejsou. Mám těch eshopů větší množství + různé dodavatele, takže by mě ve výsledku tak extrémně nebolelo, kdyby něco z toho vybouchlo. I když nebudu říkat, že bych z toho skákal nadšením do stropu- přece jen to budování stojí nějaký čas a úsilí.
Jinak souhlas s Mirkem- podle mě je taky smysluplnější a zajímavější se realizovat v marketingu, SEO, apod., než v balení balíků.
01.02.2021 13:31
40
Bwt. napadla mě ještě myšlenka, která souvisí s organikem. Jak řešíte věci co nejsou. Necháte, redirect? Něco jiného? Zrovna nyní jsem něco upravoval u jednoho affiliate katalogu (ale myslím si, že u dropshopu to bude to samé) kde mám kolem 40k produktu. Denně se mi to aktualizuje a minimálně u desítek produktu se stav přepne jako že nejsou.
01.02.2021 14:20
41
To záleží. Obecně je dobrý to nechávat a dávat tam info, že je vyprodáno a navrhnout možnou alternativu. Nedoporučuju to jen tak přesměrovat bezeslova třeba na kategorii, aby to toho návštěvníka nějak nemátlo.
01.02.2021 14:50
42
Původně odeslal Mirek Novotny
Já to třeba tak mám, ani ne proto že to řiká nějaká poučka, selský rozum, ale mají to tak ti největší a lidi jsou na to zvyklý. Na druhou stranu vše se vyvíjí. Četl jsem, že v zahraničí někteří velcí hráči experimentují s AI tak, že je tam redirect, ale ten tě přesměruje na velmi podobný produkt a doplní to o vysvětlení že původní produkt již není.
To ale může být problém pro konverzní poměr. Když nechám návštěvníka přijít na produkt, který není a dám mu tam rovnou na výběr podobný, je šance, že si některý vybere a fakt ho koupí. U toho experimentu s AI ho právě nejdřív trochu vystrašíš, protože je najednou někde, kde být nechtěl (i když je to velmi podobný produkt) a až pak si možná všimne toho infa, že produkt skončil nebo je vyprodaný. Pak nemusí nakoupit vůbec. Samozřejmě, záleží jak je mu ta informace servírovaná no. Mě pořád přijde trochu přirozenější ta první možnost.
01.02.2021 14:57
43
Původně odeslal Tomáš Maňhal
To ale může být problém pro konverzní poměr. Když nechám návštěvníka přijít na produkt, který není a dám mu tam rovnou na výběr podobný, je šance, že si některý vybere a fakt ho koupí. U toho experimentu s AI ho právě nejdřív trochu vystrašíš, protože je najednou někde, kde být nechtěl (i když je to velmi podobný produkt) a až pak si možná všimne toho infa, že produkt skončil nebo je vyprodaný. Pak nemusí nakoupit vůbec. Samozřejmě, záleží jak je mu ta informace servírovaná no. Mě pořád přijde trochu přirozenější ta první možnost.
Může být, já na to stejně nemám :-) Když je ochoten do toho někdo nasypat tolik dolarů, tak evidentně věří že to potenciál má. Já radši počkám jak se to bude vyvíjet :-) Budoucnost může být cokoliv a člověk by se neměl apriori zavírat před pokrokem.
01.02.2021 15:32
44
V dobe kdy muzes snadno delat AB testovani a docela rapidne overovat jakykoliv teorie, se podle me vyplati jit pokroku napred. neni nic horsiho nez kdyz zkysnes na miste jen protoze te nic nenutilo inovovat...
02.02.2021 00:32
45
Příjem zboží a kvalitní logistika je zásadní pro každý e-shop. My do toho investovali už mnoho milionů a stále ve větších investicích pokračujeme. Přesně za účelem poskytnout tuto infrastrukturu ostatím, pro které je efektivnější a zajímavější se věnovat pouze marketingu. On tu finanční i časovou náročnost vlastní logistiky člověk plně vidí až když si toto zkusí provozovat sám.

My chceme tuto naší kapacitu nabídnout co nejsmysluplněji a to vidíme právě v poskytnutí možnosti budovat si vlastní projekt, který přesně nebude závislý na nějakém dodavateli a umožní snadno kombinovat vlastní zboží a produkty, které máme v centrálním skladu.
27.09.2021 10:34
46
Pohlo se toto téma v DS nějak? V lednu tu toto vlákno vzbudilo hodně emocí, když bylo ohlášeno, že změna proběhne letos. Říjen máme za dveřmi a zatím stále nic nového. Nebo jste od tohoto směru nakonec ustoupili?
Sám provozuji jeden eshop napojený na dropshipping.cz, tak by mě zajímalo, jestli má cenu investovat do SEO, nebo ne (v případě přechodu na klasický dropshipping bych projekt ukončil). Díky za odpověď