logo
29.08.2020 14:28
1
Zdravím, máte zde někdo zkušenosti s www.dropshipping.cz? Zajímaly by mě všechny recenze a zda systém opravdu funguje? Všem děkuji za názory :)

Co se právě děje na Webtrhu?

29.08.2020 15:33
2
Za mě funguje,vsechny objednávky odeslány,provize uhrazeny obratem.Naprosta spokojenost.
29.08.2020 16:01
3
Původně odeslal kupsimobil
Za mě funguje,vsechny objednávky odeslány,provize uhrazeny obratem.Naprosta spokojenost.
A můžu se zeptat kdo nese právní odpovědnost za produkty? :) Např. za nedodané zboží a podobně? Pokud by zákazník žaloval eshop tak veškerou odpovědnost nese velkosklad? :)
29.08.2020 17:55
4
Původně odeslal Kaatka
A můžu se zeptat kdo nese právní odpovědnost za produkty? :) Např. za nedodané zboží a podobně? Pokud by zákazník žaloval eshop tak veškerou odpovědnost nese velkosklad? :)
Sice je prodávajícím Dropshipping.cz, respektive Gadget House s.r.o., ale objednávka byla udělána u tebe jako zprostředkovatele. Takže nedodané zboží jde za tebou, a vcelku logicky tvého zákazníka nezajímá smluvní vztah jaký máš s dodavatelem.

Z praxe, ale toto nehrozí. Samozřejmě může se stát a i stalo se mi, že zboží nakonec nebylo, ale že by za to nějaký zákazník žaloval e-shop to fakt ne.
29.08.2020 18:27
5
Původně odeslal Kaatka
A můžu se zeptat kdo nese právní odpovědnost za produkty? :) Např. za nedodané zboží a podobně? Pokud by zákazník žaloval eshop tak veškerou odpovědnost nese velkosklad? :)
Takže když se se zákazníkem domluví vrácení zboží, nebývá problém? :) A ještě mě zajímala jedna věc. Dějme tomu, že bych přeposílala dětské hračky a nějakému dítěti by se kvůli ní něco stalo. Kdo nese odpovědnost v tomto případě? :D
29.08.2020 19:00
6
Původně odeslal Kaatka
Takže když se se zákazníkem domluví vrácení zboží, nebývá problém? :) A ještě mě zajímala jedna věc. Dějme tomu, že bych přeposílala dětské hračky a nějakému dítěti by se kvůli ní něco stalo. Kdo nese odpovědnost v tomto případě? :D
Kaatko, diky ze zvazujete spolupraci s nami. Moc rad vam odpovim na vsechny otazky co mate pripadne odkazu na nektere z nasich uzivatelu kvuli referencim. Reklamace i dalsi neprijemne situace resime se zakaznikem jakozto prodejce my. Tu situaci kterou popisujete jsme nastesti jeste resit nemuseli ale byla by to nase zodpovednost.
30.08.2020 17:36
7
Původně odeslal Mirek Novotny
Sice je prodávajícím Dropshipping.cz, respektive Gadget House s.r.o., ale objednávka byla udělána u tebe jako zprostředkovatele. Takže nedodané zboží jde za tebou, a vcelku logicky tvého zákazníka nezajímá smluvní vztah jaký máš s dodavatelem.

Z praxe, ale toto nehrozí. Samozřejmě může se stát a i stalo se mi, že zboží nakonec nebylo, ale že by za to nějaký zákazník žaloval e-shop to fakt ne.
Zprostředkovatel ale není prodejce. To by totiž znamenalo, že když prodejce nedodá zboží, které si zákazník objednal přes Heureku, Zboží, Favi, Glami, Biano, (což také nejsou prodejci), tak by pak takový zákazník požadoval plnění po Heurece, zboží atd. Což je nesmysl. Eshopy co jsou napojené na Drop jsou jen takové výkladní skříně, stejně jako ty jmenované portály. Nic fyzicky neprodávají a kontroly co chodí, tak chodí také rovnou do Gadgets house.
30.08.2020 17:51
8
Aha. Všem děkuji za info. A ještě mám jeden - a asi dost blbý dotaz :D potřebuji živnost ihned od začátku? Ráda bych to zkusila, ale živnost bych si ráda založila např. až po prvním měsíci. Jde to? Například Dropshipping.cz shromažďuje všechny peníze od zákazníka a vyplácí je až od 500,-. Je tedy podnikání i to, když si ty peníze nenechám vyplatit? Jinými slovy, s živností od prvního dne to nemohu zkusit? :)
30.08.2020 18:02
9
Podnikání se nezačíná počítat od prvního výdělku, ale podnikatelem jsi jakmile začneš vykonávat soustavnou činnost za účelem výdělku, kterou dropship a obecně vedení eshopu je.
30.08.2020 18:08
10
Sakra :D takže pokud to teda chápu dobře, živnost je nutná úplně od začátku, ale na dropu člověk nemůže prodělat (teda pokud neprodělá peníze na propagaci) a veškerou odpovědnost za výrobky nese prodejce a to včetně reklamací zboží, špatného dodání, popřípadě odpovědnost za zranění způsobené výrobkem...? :) A to jaké výsledky drop bude mít záleží především na schopnosti dobře cílit reklamu a na tom, zda mám prodejního ducha?
30.08.2020 18:15
11
Tak nějak by se to dalo říct, zjednodušeně :-)
30.08.2020 18:35
12
Původně odeslal beraniste
Zprostředkovatel ale není prodejce. To by totiž znamenalo, že když prodejce nedodá zboží, které si zákazník objednal přes Heureku, Zboží, Favi, Glami, Biano, (což také nejsou prodejci), tak by pak takový zákazník požadoval plnění po Heurece, zboží atd. Což je nesmysl. Eshopy co jsou napojené na Drop jsou jen takové výkladní skříně, stejně jako ty jmenované portály. Nic fyzicky neprodávají a kontroly co chodí, tak chodí také rovnou do Gadgets house.
Tak vůdči tomu bych trochu oponoval. Když nedojde zboží od zprostředkovateli dropu, tak negativní hodnocení na Heurece, Zboží etc... dostane ten eshop, ne Gadget. Zákazníka to nezajímá a Heureka to rozhodně nestáhne. Osobní zkušenost.
A to samé ČOI. Měl jsem od nich kontrolu a řešilo se vše možné od obchodním podmínek (ty dodá Gadget) až po pravdivost skladovosti, jakékoliv reklamní texty na webu, soutěže etc... Takže rozhodně nechodí rovnou tam.

---------- Příspěvek doplněn 30.08.2020 v 18:41 ----------

Původně odeslal Kaatka
Sakra :D takže pokud to teda chápu dobře, živnost je nutná úplně od začátku, ale na dropu člověk nemůže prodělat (teda pokud neprodělá peníze na propagaci) a veškerou odpovědnost za výrobky nese prodejce a to včetně reklamací zboží, špatného dodání, popřípadě odpovědnost za zranění způsobené výrobkem...? :) A to jaké výsledky drop bude mít záleží především na schopnosti dobře cílit reklamu a na tom, zda mám prodejního ducha?
Tak něco tě bude stát doména, e-shop a marketing. Na dropshippingu je těžké vydělat, nízké marže ( i nejnižší možná cena tj. bez marže bude vyšší než většina cen od konkurence co bere jinde na Heurece), strašně moc konkurence a vysoké náklady na marketing (jen zřízení a vložení na zbožáky nestačí), ale na druhou stranu ten kdo marketing umí je to pro něj zlatý důl. Dropshipping.cz je fantastická platforma co nabízí téměř nekonečné možnosti zboží, profesionální přístup a funkční exporty. Klobouk dolů před tím co za pár let dokázali.
30.08.2020 19:17
13
Mě vždycky dropship přitahoval. V marketingu se orientuju. Co mě ale v poslední fázi vždycky odradilo byl ten fakt, že ten brand seš ty, ty komunikuješ s těma zákazníkama, ty nastavuješ tu kůži jako vstupní brána k produktu. A i když ta pomyslná tíha odesílání zboží a řešení reklamací není primárně na tobě, seš ten první styčný bod, kam si zákazník přijde zchladit žáhu. Za produkt, který ty osobně nevyrábíš, jen si myslíš, že je kvalitní a máš vazbu k oboru. Prostě jsem z toho měl trochu sklíčené pocity. A to mě pak odradilo od toho na první pohled snadnýho modelu podnikání.
27.01.2021 09:18
14
Původně odeslal Kaatka
Sakra :D takže pokud to teda chápu dobře, živnost je nutná úplně od začátku, ale na dropu člověk nemůže prodělat (teda pokud neprodělá peníze na propagaci) a veškerou odpovědnost za výrobky nese prodejce a to včetně reklamací zboží, špatného dodání, popřípadě odpovědnost za zranění způsobené výrobkem...? :) A to jaké výsledky drop bude mít záleží především na schopnosti dobře cílit reklamu a na tom, zda mám prodejního ducha?


Dobrý den Katko, jak jste se nakonec rozhodla? Šla jste do toho?

Člověk by řekl, že když se stránky jmenují Dropshipping.cz, že se bude jednat o dropshipping a ono dle popisu se jedná vlastně o přeposílání.
29.01.2021 00:55
15
Původně odeslal ITnepolíbená
Dobrý den Katko, jak jste se nakonec rozhodla? Šla jste do toho?

Člověk by řekl, že když se stránky jmenují Dropshipping.cz, že se bude jednat o dropshipping a ono dle popisu se jedná vlastně o přeposílání.
Mohu potvrdit, že náš model tento rok budeme měnit na dropshipping v klasičtějším slova smyslu. Dává to určitě větší smysl pro všechny zůčasněné strany a mnoho našich klientů již prodává na sebe (fakturují zákazníkovi oni) v rámci našeho projektu Fulfillment.cz
29.01.2021 08:20
16
Původně odeslal Jose
Mohu potvrdit, že náš model tento rok budeme měnit na dropshipping v klasičtějším slova smyslu. Dává to určitě větší smysl pro všechny zůčasněné strany a mnoho našich klientů již prodává na sebe (fakturují zákazníkovi oni) v rámci našeho projektu Fulfillment.cz
To už snad ale opravdu ani nemyslíte vážně!!! Takže necháte lidi za ty roky vybudovat eshopy a pak se rozhodnete, že úplně změníte obchodní model??? Jediná Vaše výhoda a fakt, proč s Vámi spolupracuji je právě to, že se jedná o přeposílání objednávek a ne dropshipping. Takže mi nenabíhá obrat a jen čas od času vystavím fakturu na provize. V případě klasického dropshippingu, kdy bych měl na každé zboží zákazníkovi vystavovat já sám fakturu na mé jméno, nabíhal by mi obrat, takže bych se musel prakticky hned stát plátcem DPH se všemi otravnými záležitostmi a snížením zisku na každé objednávce, mnohem větší zátěží okolo účetnictví, zodpovědností za reklamace atd. pak taková spolupráce absolutně nedává smysl. Zvlášť když k tomu všemu připočtu tu tunu problémů, které mi způsobujete už teď. Můžete mi říct jediný důvod, proč bych Vám měl v takovém případě nechávat výraznou část (dle mých dat cca polovinu) zisku a nespolupracovat napřímo s dodavatelem? (doteď jsem to nedělal právě jen proto, že služba dropshipping.cz nabízela přeposílání objednávek).
Mimochodem pro všechny zůčastněné- přeposílání objednávek mě jako jednoho z mála lidí v ČR živí (i když většinu mého zisku tvoří jiné spolupráce, než v případě dropshipping.cz) a jsem jeden z mála, kteří ve službě dropshipping.cz generují nějaký smysluplnější obrat s tím, že si u nich vydělám cca 15 000,-Kč / měsíc čistého (nicméně o eshopy napojené na ně se příliš nestarám a nerozvíjím je právě kvůli výše napsanému).
29.01.2021 10:09
17
Tak to mě také trochu zaskočilo. Já mám totiž do práce + propagace nainvestovano určitě před půl milionu, ale možná to jsou i miliony. Nepočítal jsem to přesně, ale jsem na tom úplně podobně jako MartinS. Tohle vědět, tak to raději všechno klopím do primary projects a neztrácím čas s dropshippingem. Každopádně tohle budu teď řešit, protože jestliže je tohle pravda, tak odepíšu investice a kácím na to. Ten model který byl doposud byl jediný důvod, proč tento systém používám, stejně jako MartinS a též patřím mezi největší partnery.

A to jsem se ještě nědávno ptal, jak to bude vypadat s dalším průběhem nějakých větších eshopů zapojených do dropshippingu, jak to bude probíhat nadále, protože jsem plánoval velké investice do SEO :-( Nj, všechno jednou končí, ale tady zůstane hodně trpká chuť po tom co mám za sebou.
29.01.2021 10:23
18
A znáte nějakou jinou platformu, kde lze jet klasický přeposílání objednávek? Nebo to budete všichni řešit přechodem přímo k dodavateli?
29.01.2021 10:28
19
Původně odeslal Tomáš Maňhal
A znáte nějakou jinou platformu, kde lze jet klasický přeposílání objednávek? Nebo to budete všichni řešit přechodem přímo k dodavateli?
Šel jsem do rizika, kdy jsem neměl pevně v rukou samotné dodavatele, samotné odesílání, sklad atd. Věděl jsem to, kalkuloval jsem s tím. Já pevně věřím, že se s nimi nějak dohodnu, přeci už nejsem žádná čudla. Ale jestli ne, nebudu přecházet už nikam, zabalím to jako jednu etapu života, poučím se z toho a nebudu už příště takto riskovat.
29.01.2021 10:32
20
Původně odeslal Tomáš Maňhal
A znáte nějakou jinou platformu, kde lze jet klasický přeposílání objednávek? Nebo to budete všichni řešit přechodem přímo k dodavateli?
Problém je, že většina dodavatelů nabízí jen klasický dropshipping a ten pro menší podnikatele není moc zajímavý (aby to smysluplně a efektivně fungovalo, tak je třeba vybudovat docela robustní systém, který bude řešit nejrůznější záležitosti od propojení s dodavatelem až po účto- a ten má právě Dropshipping.cz, i když to taky vše úplně ideál...ale musím uznat, že se postupně zlepšují). Pro mě jakožto menšího podnikatele nemá smysl něco takového budovat stejně jako to dělat všechno ručně.
Bude to o nějakých jednáních mezi mnou, dropshipping.cz a dodavateli s tím, že snad najdeme nějaké rozumné řešení. Každopádně jsem v tuto chvíli rozpálený do běla- tady Jose- tzn. p. Cipra jakožto vlastník dropshipping.cz si namaluje na čelo hodně výrazný terč, pokud ta popisovaná záležitost opravdu proběhne a proběhne tak, jak tady většina z nás chápe.
29.01.2021 10:35
21
No mě jde právě jen o to přeposílání, asi to budu řešit nějakým affilem přes XML feed no. Nechci vůbec řešit reklamace, faktury a podobné starosti. Jen marketing.
29.01.2021 10:51
22
Již jsem pár dropshippu napřímo měl, a jestli chcete spolupracovat napřímo, tak na základě mých zkušeností říkám že se toho vyplatí jen velkým typu kokiska a spol. Ono se to nezdá i ti dodavatelé s tím pak mají spousty agendy, není to jen o vytvoření XML. I pro ně je jeden partner (dropshipping.cz) výhodnější. Jako oba systémy mají své výhody a nevýhody a řekl bych, že je zájem o to tak 70% přeposílání a tak 30% dropshipping, alespoň dle poptávek co mi chodí.

U dropshipping.cz by bylo super kdyby nabízelo oba modely, pro menší hráče primárně přeposílání, pro větší či asertivnější klasický dropshipping.
29.01.2021 10:51
23
Překopání na affil katalogy beru taky jako jednu z možností... technicky to vyřešit asi nebude problém. Nicméně pak odpadnou některé zdroje konverzí a celkový výdělek půjde předpokládám dost dolů.
29.01.2021 11:00
24
To ještě já bych ten drop posunul ještě dál. Poptával jsem od nich službu, kdy by mi vzali pod sebe i telefonickou podporu. K tomu nedošlo, protože je zřejmé, že přemýšlí spíše o opačné cestě. Ale tohle by pro nás jako markeťáky bylo úplně super. Škoda, no :-(
29.01.2021 11:06
25
Možná jsem to pochopil špatně,ale fulfillment je služba,kdy si zboží uskladnim u dropshipping.cz a oni pak objednávky zasílají zákazníkovi.Ja resim vše ostatní(faktura,platby,reklamace atd). Takže pokud teď přes dropshipping.cz teď prodávám na eshopu třeba spodní prádlo,tak pokud ho dodavatel nebudeme mi u nich naskladneno je po prodeji?
29.01.2021 12:59
26
Nestačím se divit, co jsem tu svým dotazem způsobila. 😆 A zároveň mě překvapuje, kolik lidí se živí přeposíláním. A snad ještě víc, že je to uživí. On-line marketing je pro mě velká neznámá, ale určitě to není levná záležitost.
31.01.2021 01:21
27
Díky moc všem za vaše příspěvky, je to pro nás určitě dobrá zpětná vazba a i u nás v týmu toto byl další impulz pro delší diskuzi, což je vždy přínosné.

Ač není obvykle Webtrh místem, kde bych často komunikoval vývoj týkající se dropshipping.cz, tak se zde sešlo poměrně hodně lidí z naší komunity a tak se k tomu rád alespoň v krátkosti vyjádřím i zde.

Předně bych chtěl všechny ujistit, že veškeré úpravy a změny vždy ohlašujeme a provádíme s ohledem na současné klienty a s DOSTATEČNÝM časem na přípravu. Nejsme vláda .) To co zde bylo představeno byl spíš nové směřování naší platformy a v první fázi se bude týkat nových klientů. Pro stávající bude možné fungovat dostatečně dlouho v starším modelu a postupně se s každým individuálně pokusíme přijít na vhodné řešení. A současně s tím i případné odstranění některých problémů, které zmiňujete.

I do budoucna pracujeme s možností zachování současného modelu "přeposílání objednávek" pro současné klienty v určité podobě. Nicméně je potřeba říct, že pokud někdo chce pouze provozovat obchod bez nutnosti komunikace se zákazníkem a zodpovědnosti za vrácené zboží, tak je v tomto případě lepší, aby dlouhodobě spolupracoval spíše s nějakou affiliate sítí. Což ale samozřejmě bývá vykoupeno nižší provizí.

Možná pro lepší pochopení popíšu to co budujeme a kam se chceme dostat. Ve spojení s naším projektem Fulfillment.cz stavíme logistickou síť do které se napojují velcí dodavatelé a výrobci z ČR i ze zahraničí a posílají nám na sklad svoje produkty. My nabízíme možnost vyřešení kusové logistiky (k nám pošlou paletu zboží a my zajišťujeme kusovou logistiku kam jen potřebují. Ať už k vlastním zákazníkům nebo nabídnutím produktů pro naše prodejce).Dodavatelem do fulfillmentu se může stát samozřejmě i každý náš klient i třeba jen s jedním produktem - v tom nemáme žádné limitace.

Pro prodejce na Dropshipping.cz to znamená maximální přísun zajímavých produktů s dobrou marží a rychlým doručením k svému zákazníkovi. Především ale možnost budování e-shopu, který nebude jedním z tisíce. Bude mít unikátního prodejce a také mít možnost libovolného kombinování vlastních produktů s základnou produktů umístěnou u nás. Prostě obchod s velkou přidanou hodnotou pro koncového zákazníka. A o to nám jde především. Máme úspěšné klienty, kteří mají svojí dlouhá léta budovanou logistiku a nás používají jen pro vyřízení objednávek s částí sortimentu a také pro výprodej části produktů, které by sami nebyli schopní vyprodat. Tímto směrem chceme jít.

Nám se bohužel stávalo, že nekvalitní prodejci prodávající pod stejnou firmou jako ostatní, kazili dobré jméno všech ostatních. Samozřejmě takové subjekty odstraňujeme ale škoda je často nevratná a je těžké to pohlídat - respektivě toto vyžaduje soustředěnou péči, kterou pro nás bylo čím dál těžší udržovat.

Chápu, že pro některé marketery je současný model jediným zajímavým a jak už jsem zmínil výše, tak se snažíme přijít na řešení, které by toto umožnilo i nadále. Jedním z řešením, které zvažujeme je umožnění našim větším klientům v Fulfillment.cz vypsáním vlastních dropshipping programů. Tedy, že nabídnou sortiment, který uznají za vhodný k dispozici ostatním klientům aby jejich jménem prodávali (tak jak je to v současnosti). A současně bychom k tomuto účelu možná i vytvořili samostatnou společnost za nás.

Nicméně současný model přinášel mnoho problémů pro tyto prodejce i kvůli tomu, že jim použití našich obchodních podmínek ztěžovalo propagaci cenových srovnávačích a v PPC systémech. A na naší straně se z nás začal stávat servisní organizace, což nás zdržuje od našeho hlavního cíle - tedy udržení kvalitní logistiky a přivedení maximálního možství zajímavého sortimentu k prodeji. Nejen u nás ale i ze zahraničí.




Na závěr se pokusím odpovědět na nejčastější obavy, které řešíme s jednotlivými klienty



Budu muset nakupovat zboží na sklad

DS: Není vůbec potřeba. Stejně jako teď lze nakoupit až v okamžiku kdy dojde k prodeji. Naopak je to dobrá příležitost jak se předzásobit produkty, které se vyprodávají a při spuštěné kampani by hrozilo jejich vyprodání

----


Budu muset nově fakturovat konkrétní objednávky a je to složité

DS: Máme připravené automatizované řešení fakturace pro prodejce, kteří to budou potřebovat pokud nemají vlastní fakturační řešení


------

Bojím se zodpovědnost za zboží, které mi zbyde z vratek

DS: U zboží, které sami vlastníme nebo jsme schopní zajisti jeho rychlé navrácení bude možnost se jej na jeden klik zbavit a získání prostředků zpět. Ať už v 100% hodnotě nebo u dodavatelů, kteří toto neumožňují v poměru menším - dle jejich požadavků. Považujeme to za fér.


---


Díky vám všem, které to zajímalo do té míry, že to dočetli až sem. S lidmi, kteří mají takovou výdrž chceme spolupracovat :)
31.01.2021 10:22
28
Děkujeme za vyjádření a komunikaci včetně té individuální .-) Alespoň je vidět snaha. Co si budeme povídat reputaci máte dobrou a dropshipping.cz fungoval vždy dobře. Taky jste se na nás mohli vyprdnout, ani tomu bych se nedivil, protože je spousta firem, která by to tak udělala.
31.01.2021 11:46
29
Díky za odpovědi, kdy lze očekávat první novinky?
31.01.2021 15:57
30
Ještě je tu jedna taková věc, když se zmiňují marže. Nebudu zmiňovat konkrétní obchody, to udělám do soukromých zpráv. Ale u některých znám nákupní ceny a pracují běžně s přirážkou 100 procent, kdežto partnerovi dají slevu 2, 3 možná 5 procent, ale to už se musí rozvášnit. A to už je daný partnerský eshop nekonkurenceschopný, protože to samozřejmě sekají jiné shopy pod těmito cenami. Do toho se má vejít se vším všudy, ještě s marketingovými aktivitami, nést veškerá rizika s tím, že to vše vyjde a být placený pouze procentem z obratu a ještě nově nést další vícenáklady s reklamacemi, když hlavní vinu většiny problémových zásilek nese mateřský shop a jeho chyby? Tak co uděláte pokud chcete prodávat? Už z toho co jsem vyjmenoval je jasné, že se do toho nejde vejít, jdete s cenou nahoru, čímž jste ještě méně konkurenceschopný a na to se nabalí náklady na reklamu, které se s horší cenovou konkurenceschopní exponenciálně zvyšují. Rozhodně zde neplatí, zvednu ceny o deset procent = konverzní poměr mi o tomu odpovídající procento klesne, nebo náklady na reklamu se v tom poměru zvýší. Takže mateřské shopy jsou většinou škrti (nebudu jmenovat), nejraději by veškerá rizika i odpovědnost poslali dál a za to zaplatili pár procent. Samozřejmě nemluvím o všech. Taková je realita. To že mají bordel v datech o tom nemluvě. Dělat dropshipping za těchto podmínek je minimálně 10x náročnější, než vést vlastní shop. Nedělám si iluze, že v tom v čem lítáme my lítá i dropshipping.cz, protože ten servis co odvádějí podle mě také ne úplně odpovídá přínosu, který z toho mají. Co čekat, když tam lítají objednávky za pár stovek. Mě se zdá naprosto jasné a logické, že když se bavíme o objednávkách za 150Kč (a že jich je) a ty mateřské shopy nabídnou třeba 5 procent, ale i kdyby 10 procent, tak za tu desetikorunu se nedá nic dělat. Že už z podstaty věci se počítá s tím, že tam musí člověk něco přihodit. Ale i tak - těch podobných objednávek je tam tolik, že se pak dostáváte do stavu který zde popsal myslím MartinS ... nějakou kačku mu to vydělá, ale stálo to za to? Takže jak to pak dopadá? Skvěle fungující služba jde do kopru, partnery to nebaví, protože z toho nic nemají a nakonec na to doplati i ti škrti z řad mateřských shopů, co budou také určitě řvát, až to půjde do háje. A ono to půjde do háje, protože to zatím vypadá, že se jim půjde o to více na ruku, místo toho, aby začali platit. Ale to už je jiná ... to už je takový ten boj, kdo odvede víc práce a komu náleží jaká odměna, to ponechme stranou.