Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Dlouhá cesta ke konverzi – jak to děláte?

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
5. 8. 2020 09:18:31
Zdravím, jak to děláte, pokud je ke konverzi daleko z důvodu drahých produktů? Je to sortiment, který se nekupuje hned, ale spíš se lidi rozmýšlí měsíce až roky? Často to zvládnu i přes krátký trychtýř, ale u těch problematičtějších kousků ... co s tím? Teď pominu sbírání kontaktů, oslovování přes maily apod, jde mi spíše o běžnější způsob - remarketing.
Jak oslovujete stejného zákazníka vícekrát, aby ho to nenudilo, neštvalo, oslovilo? Předpokládám, že do něho nehulíte 3 měsíce stejnou nabídku. Dávkujete to nějak? Např že jeden týden promujete něco, druhý něco jinýho atd?
Nebo tam máte nějakou posloupnost ... zaujme ho produkt, nekoupí, tak mu dáte další možné argumenty k nákupu nějakým článkem, pokud si ho přečte a nekoupít, připravíte přes remarketing další přistávačku s dalším článkem a takto to řetězíte třeba ten kvartál? Tohle mi připadá rozumné a ještě navíc proto, že s každou další přistávací stránkou a delším trychtýřem mi tam zůstává lepší relevantnější publikuma je větší šance na doklepnutí.
A nebo to uděláte jednoduše přes publikum 3 měsíce, kam prostě nasypete 50 různých inzerátů, kdy v každém to jednom inzerátu vyzvednete a zpromujete krátce a výstižně jeden důvod proč nakoupit a necháte systém, ať to dotyčnému prostřídá?
Díky
5. 8. 2020 09:18:31
https://webtrh.cz/diskuse/dlouha-cesta-ke-konverzi-jak-to-delate/#reply1459385
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
6. 8. 2020 09:58:12
Ty strategie, které jsem viděl (kotle, auta, jeřáby, foťáky) dávají hodně do brandové reklamy, poté se používá odstupňovaná strategie, kdy postupně jedno publik provádíš přes seznámení, představení produktů, nabídka ke koupi, dodatečné služby a spotřební materiál. Popsané např. na wiki https://cs.wikipedia.org/wiki/See_think_do_care.
Třeba kotle jsou dobrý jednoduchý příklad. Vydáš článek o výhodnosti kombinovaných kotlů na pevná paliva se zásobníkem, uvedeš efektivitu, výhody a vše okolo bez podstrkávání konkrétních produktů. Publikum, které ho přečetlo budeš cílit druhou vlnu (ppc, rtb atd.), kde budeš už nabízet konkrétní kotle. Po určité době na tohle stejné publikum budeš cílit prodej paliva či servis kotlů, třeba si ten kotel koupili jinde nebo ho mají.
Délka takového období většinou odpovídá sezónnosti, uděláš dvě vlny kampaní, jedna začne před sezónou, druhá v proběhu a postupně v nich budeš dávkovat další úrovně. Vyhodnocovat budeš na konci sezóny.
Marketingové oddělení mají tyhle procesy rozkleslené i na nástěnkách, klidně s 5 - 10 úrovněmi a řadou synergických produktů a pěkně rozvětvené. Pak se to vyhodnocuje, plánuje a optimalizuje. Viděl jsem jen z dálky, zajišťuji většinou tvorbu systémů pro evidenci a sběr dat, případně vývoj modelů pro vyhodnocování.
6. 8. 2020 09:58:12
https://webtrh.cz/diskuse/dlouha-cesta-ke-konverzi-jak-to-delate/#reply1459384
lada1979
verified
rating uzivatele
6. 8. 2020 11:32:29
tak ono dost záleží na tom produktu a zda je drahý třeba jen pro to, že je to značka a nebo je drahý proto, že je technicky výš než ostatní, ale zase ty jeho vlastnosti nemusíš plně vyžít třeba jako grafické karty pro hráče.
A nejjednodušší řešení je mít takové zboží jen na objednávku.
6. 8. 2020 11:32:29
https://webtrh.cz/diskuse/dlouha-cesta-ke-konverzi-jak-to-delate/#reply1459383
guigui
verified
rating uzivatele
11. 8. 2020 09:28:01
i nsider there is a person who brings sunshine into your life. that individual may have sufficient to spread around. however in case you clearly have to watch for a person to bring you the sun and give you a great feeling, then you can have to wait a long time.https://www.vipgrouponline.com
11. 8. 2020 09:28:01
https://webtrh.cz/diskuse/dlouha-cesta-ke-konverzi-jak-to-delate/#reply1459382
Remarketing specifičtějších publik pravděpodobnějšího zájmu o nákup (ceník, konfigurátor), postupný scénář se střídáním více argumentů, nabídek, typů přesvědčení a remarketování v kratších úsecích po delší době, např. publikum 60-70 dní po návštěvě.
13. 8. 2020 10:27:24
https://webtrh.cz/diskuse/dlouha-cesta-ke-konverzi-jak-to-delate/#reply1459381
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit