logo
22.07.2020 16:00
1
Zdravím.
Již asi půl roku webu web www.kartmen.cz a snažím se nějakým způsobem jej monetizovat. Na stránkách mám nějaké reklamy, plus sem tam uveřejním a napíšu nějaký PR článek. Něco málo jsem už vydělala (odhadem do 1 000 Kč za celou dobu fungování), ale připadá mi to vcelku málo. Je mi jasné že jsem teprve na začátku a má page rank jen 1, ale i přesto bych se chtěla zeptat, jestli nemáte někdo zaručené techniky, jak z webu vytěžit víc? Dá se vůbec na jednom webu vydělat nějaký větší peníz? Díky za názory.
22.07.2020 16:13
2
Určitě doporučuji nechodit s PR článkami pod cenu. To se raději vzdát té almužny.

První výsledky jsou vidět nejdříve za rok, obvykle za 2 nebo více let.

Tzn. vyhodnotit, zda to má smysl, lze nejdříve za 2 roky. Samozřejmě, pokud tam nevidíte žádný růst - chce to hledat chyby.
22.07.2020 16:15
3
Za 1. Pagerank a Srank už nejsou a jsou to metriky k ničemu.
Za 2. Jediný rank, který by tě možná měl zajímat je třeba MOZrank a nebo DA (domain authority).
Za 3. Regni se třeba na PRYard, nebo Linketica
Za 4. Publikuj pravidelně a zajímavý obsah.

První výsledky jsou vidět nejdříve za rok, obvykle za 2 nebo více let.
Uh? Zdroj? :D
22.07.2020 16:21
4
Původně odeslal Wladass

Uh? Zdroj? :D
Obecně se říkají dva roky u obsahové magazínu, to stejné u Youtube kanálu.

- samozřejmě, jsou výjimky .... Tím chci říct, že po půl roce obsahový web bez nějaké řízené propagace (vč. šulení algoritmů vyhledávačů) nějaké dobré výsledky mít nebude, ač je třeba svým obsahem lepší než ostatní konkurence

Jinak DA / PA nemá úplně zlé, takže nějaký linkbuilding asi dělá
22.07.2020 16:42
5
Hm a proč by tedy někdo psal blog, aniž by ho někde propagoval?
22.07.2020 16:45
6
Původně odeslal Wladass
Hm a proč by tedy někdo psal blog, aniž by ho někde propagoval?
Proč si lidé píšou deník, který nikomu nedají přečíst?

(ale takoví lidé se neptají na monetizaci)
22.07.2020 17:40
7
Pokud pouzivas AdSense, davej pozor aby ses registrovala jako identifikovana osoba, pokud jsou ti penize z neho vyplacene na tvuj BÚ.

Linketica, PrYard, copywriting z toho kapne strasne malo penez.

Je to hodne prace, aby to zacalo vydelavat.
22.07.2020 17:55
8
Díky za názory :) aspoň vím že zkrátka musím hodně makat a být trpělivá :D
mohla bych se ještě zeptat jaký máte názor na propagaci článků přes facebook? Dají se reklamní kampaně nastavit nějak tak, aby cena za proklik na stránku byla nižší, než následně kolik vydělám na zobrazených reklamách? :D
22.07.2020 21:17
9
k zamyšlení:

To je vlastní článek nebo okopírovaný/vlastními slovy opsaný? U nás taky sPadlo dost vody.

Dotaz na SEO odborníky: kolik znaků berou vyhledavače? Nebyl by lepší kratší odkaz, třeba http://kartmen.cz/aktualniudalosti/s...tale-kriticky/ nebo něco jiného?

Podle mě moc reklam, kdo si je blokuje, nic se nezobrazí, kdo neblokuje, u druhého článku se nas...

Pingbacky

Na to, že vám píše každou chvíli nějaká žena, co stalo se, nevidím nikde rozumný komentář od ní/někoho jiného -:) Odkaz se mě zase nezdá.


a ušetřit tak pár Korun
+ V, vykřičníky a x dalších

Proč dva stejné odstavce?
Na konci všech článků bych udělal ještě mezeru, nebude se pléct do článku.

Prolinkování v článcích máte, ale abych se dostal z nevěry do deprese, to je moc i na mě -:)

Bych opravil:
Email *
Rubryky

Nikde nevidím Kontakty.
--------------------
Jak píší ostatní, zkuste tomu dát víc času, psát i sama svoje vlastní články, co opravdu stalo se.
Místo reklam tam napojte nějaký affil, třeba Heureku....
Držím palce, chce to čas a chytnete se.
22.07.2020 21:37
10
Původně odeslal Radekovic

Dotaz na SEO odborníky: kolik znaků berou vyhledavače? Nebyl by lepší kratší odkaz, třeba http://kartmen.cz/aktualniudalosti/s...tale-kriticky/ nebo něco jiného?
Vyhledávačům je fuk jak dlouhý odkaz máš. Tohle je spíš UX záležitost.
22.07.2020 22:59
11
Délka odkazu má vliv na UX? V čem?
22.07.2020 23:28
12
Původně odeslal Oleg
Pokud pouzivas AdSense, davej pozor aby ses registrovala jako identifikovana osoba, pokud jsou ti penize z neho vyplacene na tvuj BÚ.

Linketica, PrYard, copywriting z toho kapne strasne malo penez.

Je to hodne prace, aby to zacalo vydelavat.
Aspoň ten můj fin. mi říkal, že až dojdou prachy, stačí se registrovat.

Jinak pokud to hodí pár tisíc ročně, asi by se jí spíše vyplatilo ty reklamy hodit na někoho jiného, který jí to hodí na DPP / jinak. Než platit živ. nebo se dělat měsíčně s reportem
23.07.2020 00:38
13
Původně odeslal pawlisko
Délka odkazu má vliv na UX? V čem?
Lidi si delší odkazy hůře pamatují.
23.07.2020 09:58
14
Původně odeslal Tomáš Maňhal
Lidi si delší odkazy hůře pamatují.
To je ale nesmysl. Odkaz z nějakého magazínu si nebude celý pamatovat nikdo. Proč taky?
23.07.2020 10:57
15
Původně odeslal bartama
To je ale nesmysl. Odkaz z nějakého magazínu si nebude celý pamatovat nikdo. Proč taky?
Mluvíme obecně o vlivu délky URL na návštěvníky. Že to je prostě pocitová záležitost a se SEO to nesouvisí.
23.07.2020 12:24
16
Původně odeslal bartama
To je ale nesmysl. Odkaz z nějakého magazínu si nebude celý pamatovat nikdo. Proč taky?
Obecně je vhodné mít čísté a srozumitelné URL. Praktický užitek je asi malý, protože když někdo hledá v historii prohlížeče, tak se to stejně tahá z page title, ale někdy to asi může být praktičtější, nadpis stránky může být třeba identický a url unikátnější, a vždy to vypadá lépe než něco jako xxxxx.cz/page&=id15&=bujururu

Není to nic dramatického, ale také to není nesmysl. Ve výsledky se weby dělají pro lidi.
23.07.2020 12:27
17
Ano, viz treba: https://sivers.org/now > https://sivers.org/what-am-i-m-doing-right-now
23.07.2020 12:27
18
Původně odeslal Petr Široký
Obecně je vhodné mít čísté a srozumitelné URL. Praktický užitek je asi malý, protože když někdo hledá v historii prohlížeče, tak se to stejně tahá z page title, ale někdy to asi může být praktičtější, nadpis stránky může být třeba identický a url unikátnější, a vždy to vypadá lépe než něco jako xxxxx.cz/page&=id15&=bujururu

Není to nic dramatického, ale také to není nesmysl. Ve výsledky se weby dělají pro lidi.

Reagoval jsem na „Lidi si delší odkazy hůře pamatují.“ - tedy přímo délku URL

To, že URL by měla parametry obsahovat v přehledné formě (Pretty URL) a nej jen jako ? a & není pochyb.
23.07.2020 12:41
19
Za sebe vidím problém v zaměření - v úvodu je "interiérový magazín", ale jsou tam články o počasí, očním krému apod. Mně to přijde mimo, ale možná to je tak správně(?). Celkově tam vidím články všeho druhu.

Ten hrozný úvod s názvem webu bych dal pryč, tak o třetinu snížil počet reklam, fakt je to moc rušivé. Jede to přes AdSense? Kolik vám platí za PR články, že jste za ně dostala tak málo ...150 Kč za jeden?

Délka fungování - záleží, co a kolik od toho očekáváte. Dva roky jsou asi dobrá doba poznat, jestli má smysl ten magazín budovat, nebo ne. Ale pokud nebude dobrý obsah, návštěvnost stejně moc neporoste. Sám mám web, který píšu čistě s důrazem na SEO, obvykle "how to" články. V provozu rok a několik článků mi dělá tisícové návštěvy každý měsíc. Ale ty články mají nějakou hodnotu a celkem vysoké vyhledávání. Sama se zamyslete, jak hodnotné je psát článek o výběru reproduktorů, pokud tomu nerozumíte (nic ve zlém). To vám spláchne kdejaký tech magazín.

Jestliže ten magazín nepropagujete (a zároveň netvoříte hodnotu, kvůli které by se měl čtenář vracet), tak za mě s takovými články moc úspěchu nebude.

No ať se daří a podělte se třeba za půl roku, ať máme s čím srovnávat.
23.07.2020 12:44
20
Původně odeslal Tomáš Maňhal
Mluvíme obecně o vlivu délky URL na návštěvníky. Že to je prostě pocitová záležitost a se SEO to nesouvisí.
Pokud to nesouvisí se SEO, proč velké weby obvykle dávají do url kw ... ??? Neříkám, že je to důležité, ale že to tvoří jednu z minorit seo
23.07.2020 12:47
21
Původně odeslal aramis1
Pokud to nesouvisí se SEO, proč velké weby obvykle dávají do url kw ... ??? Neříkám, že je to důležité, ale že to tvoří jednu z minorit seo
Například? Otázkou je, jestli to byl záměr kvůli SEO, nebo prostě kvůli zaměření webu, díky němuž se pak URL i lépe pamatuje v souvislosti s tématy.
23.07.2020 12:52
22
Původně odeslal aramis1
Pokud to nesouvisí se SEO, proč velké weby obvykle dávají do url kw ... ??? Neříkám, že je to důležité, ale že to tvoří jednu z minorit seo
To, že mají KW v URL není proto, že ho tam primárně chtějí a potřebují, ale protože se jim tam často propíše z obsahu samotné podstránky, z nadpisu, z titulku, nebo pojmenování příspěvku v redakčním systému (těch řešení je hodně). Taky se setkáš s podstránkama, co v URL to KW nemaj a stejně rankujou, protože ho maj pak v obsahu a metadatech, kde hraje daleko větší roli.

Typickej příklad je třeba Heuréka a jejich systém URL. Třeba na KW "pásová pila" se ti objeví https://pily.heureka.cz/f:6213:345143/. Ale to tu řešíme šílenej offtopic asi už.
23.07.2020 12:59
23
KW v URL má pořád velký vliv na pozice na Seznamu. Tady není o čem.
23.07.2020 16:22
24
Taky mám magazín, ale zeptám se: Proč zrovna název Kartmen?
24.07.2020 05:07
25
"Na snídani byste si měli dopřát vydatnou porci vlákniny. "

Mozna by uplne nejdriv chtelo se rozhodnout, kdo je cilova ctenarska skupina a zacit pro ni kvalitne psat. A ne takovehle blaboly.


Psat blog jen proto, abych jej mohl monetizovat, je blbost. Prumernych clanku, ktere neprinasi nic navic, je v tuto chvili uz Internet plny - s psanim prumernych clanku bylo treba zacit nejpozdeji pred deseti roky ;-)