logo
12.06.2020 20:16
1
Pěkný příklad ze života. Kreativita je super, ale ne vždy ti zaplatí nájem. Nebo jako v případě tohoto inzerátu, auto neprodá... https://archiv.ihned.cz/c7-66777040-...a5a23d7d602253
13.06.2020 00:06
2
To je značně teoretický. Ty jednak nevíš, jak moc přilákal / nepřilákal kupce na daný segment, ve kterém pak umístil druhý inzerát, skrze který se někdo našel. Taky nevíš, zda si to někdo nevyhlídl a neměl zájem o auto, ale vzhledem k povaze inzerátu si řekl, že to asi nebude reál - ale pak viděl "suše sepsaný" s informacemi, které podpoří reálný projde a koupil

Tohle se jednak těžko měří a jednak ten inzerát prostě nebyl myšlen jako prodej, prostě se jen rozhodl kreativně vyjádřit. Ono věta "pokud mi zavolá někdo, kdo bude tlačit na cenu, dám jeho číslo na teploušskou seznamu" ...