logo
05.06.2020 14:03
1
Zdravím
Chtěl bych se zeptat těch kteří v tomto mají více znalosti...
Je zde nabídka jak ušetřit skutečných 20% při inzerci v google nákupech...
Oproti konkurenci (jiný CSS partneři) nechtějí žádné měsíční fixní feečka a ani % ze spendu...
JEN "Primary link"

ale nabízejí i placenou verzi bez Primary linku... za snesitelnou částku do 3tis
1.Takže jaké jsou zde rizika pro FREE verzi?
2. Free nebo placená?
3. koho z CSS partnerů by jste doporučili ze skušeností... ?
4. Je rozdíl při zobrazovní když si zvolím jednoho nebo druhého CSS partnera? myslím tím jestli neklesne zobrazení a pod..



Díky za každý podnětný příspěvek....
08.06.2020 14:00
2
Zdravím, tak je tu někdo, kdo si je vědom nějakých rizik free verzí? S nabídkami se roztrhl pytel, ale my také ještě vyčkáváme a nevěřím tomu co mi kdo tvrdí, že to nemá háčky.
08.06.2020 17:58
3
Když jim to propojíte, budou mít přístup k vašim datům a nejspíš mají způsob, jak na tom vydělat jinde.

Jinak inzerce přes CSS partnery vůbec není o nějaké úspoře (byť tam reálně probíhá) - je to o tom zvětšit si zásah a nalézt optimální kombinaci, jaké CSS funguje nejlépe na ten či onen sortiment.

Máme konzistentně nejlepší výsledky v 5 zemích se Shoptailem a ProductHero. U obou máme výhodné podmínky a nějaké knowhow, víc kdyžtak v PM.
09.06.2020 10:10
4
Původně odeslal beraniste
Zdravím, tak je tu někdo, kdo si je vědom nějakých rizik free verzí? S nabídkami se roztrhl pytel, ale my také ještě vyčkáváme a nevěřím tomu co mi kdo tvrdí, že to nemá háčky.
Právě nekdě tam bude "zakopanej pes" . .. pokud by takovej CSS partner měl i eshopy tak by mu takové data mohli pomoct... ale spíše myslím že jde o data které možná využijí k vlastním potřebám k sebe - zlepšoovaní... nabízených služeb.. (snad)