Prodej brandové domény světové značky Fred Perry
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Parametrické filtry a dopad na SEO

  1. Zdravím, mám pod sebou jeden shop s 40tis. produkty a byl mi položen dotaz, zda pořádné udělání parametrických filtrů pod shoptetem bude mít nějaký vliv na SEO a zda to má šanci být uplatitelné. Já SEO nedělám, tak nevím. Při představě, že se dělají parametrické filtry včetně optimalizace a zatříďovanání takového množství produktů opravdu pořádně, mi hned naskakují částky, jaké taková jebačka může stát. A jaký efekt to vlastně přinese. Věřím že nějaký ano, ale nikde jsem neviděl žádné případovky před a po. Máte s tím nějakou zkušenost?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Samozrejme to bude mit pozitivni prinos. Obecne to urcite plati. Ale jde o konkretni priklad, o konkretni technicke provedeni na e-shopu. Pokud bude vse spravne, tak je prinos opravdu veliky. Zalezi na tom, jak to bylo nyni a jak to bude v novem systemu. Pokud to bylo spatne, nebo nebyly filtry vubec, a nyni budou udelany dobre, muze to prinest navstevnost. Od 1% az po stovky % navyseni navstevnosti. Bez podrobnejsich informaci ti to ale nikdo presne nerekne.

    Zalezi na mnoha promennych. Typ produktu, hledanosti, apod.

  4. Já jsem o pozitivním dopadu přesvědčen, jen je otázka co a za kolik. Jinak v době, kdy se mastí vše feedy a vaše produkty přebírají prakticky všichni - srovnávače, agregátory, affiliate partneři a všichni jedou prakticky na stejných textech asi není produktové info nejsnazší cestou, jak se odlišit. Kdežto kategorie nikomu neposílám, filtry také nikomu neposílám, takže otextování na těchto místech mi smysl dává a navíc je to na rozdíl od produktů práce trvalá. Vypadnou produkty, zařadím nové. Ale u 40tis. produktů si říkám, kurňa jak to udělat, aby v tom nezahučely statisíce a miliony za práci.

  5. Obecně je nejlepší cesta automatizovat a opravdu skutečně vše technicky promyslet a nastavit. Pak v tom rozhodně statisíce nezahučí (a to ani v případě velkého e-shopu). Pokud jsi v nějakém stádiu přechodu na parametrické filtry, tak se spoj s nějakým seo konzultantem, který to už někdy dělal a ví co a jak, a on ti poradí. Obecně je v tom potřeba pohlídat pár věcí, ale taky nejde o start rakety do vesmíru, že jo - dá se to zvládnout :) a věřím, že i shoptet to už párkrát dělal, takže bych čekal radu i od nich.

  6. Citace Původně odeslal ventak Zobrazit příspěvek
    Zkuste oslovit více stran, včetně agentur ;-) Nechte si připravit audit, plán a uvidíte, kdo se vám bude věnovat a co vám mohou nabídnout ;-) Ve finále lze hodně automatizovat, což umíme. Pokud hledáte další tipy a odpovědi, obraťte se na OPTIMIO - https://www.optimio.cz/
    Případně kontaktuje rovnou martin.zettik@optimio.cz - popište své "silné" a "slabé stránky, představy krátko-dlouhodobé a eventuálně cokoliv, co pomůže pro vhled do vašeho byznysu :-) Spojí se s vámi specialista na SEO, který vám dokáže relevantně pomoci. A vy se pak rozhodnete, co uděláte in-house a co svěříte do rukou profíkům, aby vše proběhlo dle plánu a cíle.
    Držím pěsti
    Tom
    ano, děkujeme za přínosné informace k tématu.

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3