Covistop Dezinfekce rukou Anti-Covid - 100 ml s rozprašovačem, 500 ml se stříkací vložkou, Skladem
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Aká je najefektívnejšia organická kampaň pre tento projekt?

  1. Ahojte. 😃 Je tu niekto s podnikateľským mindsetom? Potrebujem troška poradiť. 🤔
    So svojím prototypom projektu www.nikafit.sk som sa prihlásila do startupu Rozbehni sa. Cieľom je mať nejaké reálne výsledky (objednávky), ktoré mám koncom júna prezentovať pred porotou, ktorá mi môže prideliť časť grantu.
    V budúcnosti to chcem pretaviť do spoločensky zodpovedného a sociálneho podnikania. Som vo fáze organickej kampane.
    Čo by ste mi odporučili robiť okrem zdieľania na sociálnych sieťach?
    Je to ešte v plienkach, čiže nejaký WOM zas čakať nemôžem. Akým smerom sa mám teda uberať?
    😃 Značka: Horí mi pod zadkom.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Jako největší průser vidím to, že ten web působí naprosto nedůvěryhodně. Navíc tam nejsou žádné garance (vrácení peněz při nespokojenosti, možnost konzultace, možnost online real-time cvičení....), nějaké jméno (alespoň firemní), se kterým si to mohu spojit, žádný brand, nepřehledné a dlouhé texty na homepage. V kontaktech není ani email.... takhle by šlo pokračovat. (asi) fake recenze to rozhodně nezachrání.

    Bohužel, tohle asi nevyjde. Za aktuální situace ani nemá smysl přemýšlet nad "organic" dosahem.

    PS: Udělal jsem testovací objednávku, jako fakturační údaje je email a přezdívka - vážně? xD

    ...Je to celé zle, co si budem. Navíc, pokud se nepletu (nejsem Slovák) to porušuje několik zákonů - např. - Obchodní podmínky jsou kde? ...i kdybych ten produkt/službu chtěl sebevíc, na tomto webu to nikdy nekoupím.

  4. Citace Původně odeslal aramis1 Zobrazit příspěvek
    PS: Udělal jsem testovací objednávku, jako fakturační údaje je email a přezdívka - vážně? xD
    Tou přezdívkou myslíš "Priezvisko" ?? Protože to není ten správnej překlad ...

    No, k webu ... je tam hodně věcí špatně, ale seš lajk, čili chápu a pokusím se pomoci konstruktivní kritikou + nápady:

    1) design

    ... nudnej, pochmurnej, moc čistej ...

    zajdi třeba sem https://dribbble.com/search/shots/po...-design?q=yoga a hledej něco, co se ti líbí a zkus to postavit v elementoru ... třeba tohle https://dribbble.com/shots/10032972-...sign-Main-Page je brutálně jednoduchý, máš hotový za pár hodin a vypadá o XX řádů výše

    2) reference

    problém tam je, že to je výtažek odpovědí ze zpráv a ne reference ... v třetí větě u Lei je "Nie, nie, prvýkrát som bola teraz." ... nehledě na to, že první věta evidentně odpovídá na otázku, zda se jí líbila lekce ... ALE OSOBNÍ LEKCE ... ty prodáváš digitální produkt

    musíš sehnat lepší / jinak napsané reference ... + větší fotky (když už máš dovolení je použít)

    a na ten carousel / slider je autoplay

    3) černobílá fotka nezabere ... resp. ne tak, jak to máš ty ... seš fotogenická (narozdíl třeba ode mě ), měla bys toho využít mnohem víc, protože to pomůže prodat .. tvůj obličej, tvoje yoga lekce = akce

    4) konverzní akce totálně blbě

    v menu není tlačítko, které mě vezme koupi, proč ne ??

    tlačítko "ZISTI VIAC" ... nudný, o ničem ... co třeba "Chci začít cvičit" ...

    modrá na pozadí, modrá na ikonky, modrá na aktivní tlačítka (kromě platby, tam je zelená) ... aktivní menu item je bílej na světle modrým pozadí

    5) odkaz logo ti vede na 404

    6) "Túto sekciu pripravujeme." ... to je velmi špatně ... má tam být už něco nebo to tam vůbec nedávej ... stačí i malej glimpse (ukázka) něčeho alespoň

    7) benefinity jsou nudný a nic neříkající

    8) nikde jasně nebudíš emoce / pocity, že tohle je důležitý ...

    9) cílovka webu - hrozně tam cílíš na vícero cílovek a ani na jednu správně ... sem si na 99 % jistej, že prostě nevíš, na koho cílit nebo kdo ti na web vlastně má chodit

    10) video na homepage je nevypovídající .. proč nenamluvíš něco, co pomůže pochopit, že ta yoga od tebe má smysl, že to pomůže a že je to prostě skvělý

    11) kde je ukázka videí, které slibuješ? 1 video na ukázku pomůže přemluvit pro koupi zbytku

    12) hromada bla bla textu na homepage ... nejen že je titěrnej, aby se vešel tak jak chceš, ale nudnej a dlouhej ... a ukazovací zájmena místo názvů fakt není dobrej nápad "O ČOM TO JE?"

    Co třeba "K čemu je yoga pro začátečníky?" ... nadhodíš reálnou otázku a odstavcem (tak 1/2 toho co tam máš a lépe napsaná udělá větší efekt) ...

    13) organika ti moc nepomůže na začítku, ta se buduje dlouho ... běž na instagram a dělej zajímavý příspěvky, návody, poučky, rady ... co povede na web ke koupi ...

    14) ten balíček "JOGA PRE ZAČIATOČNÍKOV" je až na konci stránky, mělo by to být mnohem dřív na stránce

  5. Ďakujem za podnet. :-) Podmienky sú dole, prezývka to nie je, je to priezvisko (Příjmení). Keď som konzultovala obchodné podmienky, bolo mi povedané, že môžem sa odvolať na tieto záruky: https://europa.eu/youreurope/citizen...JE01v5GYHoRq4A
    Konkrétne: Štrnásťdňová lehota na zváženie sa neuplatňuje na všetky nákupy. K výnimkám patria:
    - zvukové alebo obrazové záznamy alebo počítačový softvér, ako sú napr. DVD, v uzavretom obale, ktoré boli po prevzatí rozbalené,
    - online digitálny obsah po začatí sťahovania alebo strímingu tohto obsahu, ak ste predtým súhlasili s tým, že strácate právo na odstúpenie od zmluvy po začatí jej plnenia,


    Čo sa týka recenzií, fake-ové nie sú, spájajú sa s tréningami, ktoré vediem a boli mi napísané do správ. :-)

    To sa chcem ešte spýtať e-mailu: Je ten mail potrebný, keď je napojený kontaktný formulár priamo naň?
    Kam by si mi odporučil takýto mail dávať? Veľa ľudí ho dáva na konci do pätičky. Mne to však nedáva úplne zmysel ho tam dávať, lebo podľa štatistík sa z hľadiska UX a UI veľa používateľov ani nezoscrolluje dole.


    Citace Původně odeslal aramis1 Zobrazit příspěvek
    Jako největší průser vidím to, že ten web působí naprosto nedůvěryhodně. Navíc tam nejsou žádné garance (vrácení peněz při nespokojenosti, možnost konzultace, možnost online real-time cvičení....), nějaké jméno (alespoň firemní), se kterým si to mohu spojit, žádný brand, nepřehledné a dlouhé texty na homepage. V kontaktech není ani email.... takhle by šlo pokračovat. (asi) fake recenze to rozhodně nezachrání.

    Bohužel, tohle asi nevyjde. Za aktuální situace ani nemá smysl přemýšlet nad "organic" dosahem.

    PS: Udělal jsem testovací objednávku, jako fakturační údaje je email a přezdívka - vážně? xD

    ...Je to celé zle, co si budem. Navíc, pokud se nepletu (nejsem Slovák) to porušuje několik zákonů - např. - Obchodní podmínky jsou kde? ...i kdybych ten produkt/službu chtěl sebevíc, na tomto webu to nikdy nekoupím.

  6. Ďakujem za inšpiratívne templates v prvom bode, idem si ich pozrieť. :-)

    K bodu 2, aký dobrý plugin na slider by si mi odporúčil? Nemám momentálne Elementor Pro a pri niektorých free pluginoch mi Elementor nereaguje a nepracuje. Musela som vyhodiť tie, ktoré mi ho znemožňovali spustiť, no zároveň som prišla o funkcie, ktoré by mi konkrétne pluginy poskytli.

    Už dostávam aj prvé recenzie na tieto videá a teším sa, že sú pozitívne.

    Čo sa týka cieľovky, v tomto máš veľkú pravdu. Mojím najväčším prianím by tam bolo dostať ľudí, ktorí sa naozaj neboja experimentovať, že by zvládli náročnejšie veci. Lenže vždy mi prišli na jogu ľudia s tým, že čakali niečo easy, uvoľňujúce, a keď som dala niečo ťažšie, tak proste prestali cvičiť, lebo to nedávali. Čo úplne chápem, ja tréningom venujem veľa času a hneď sa všetko nedá, možno to aj trocha tých ľudí demotivuje. Preto im chcem v prototype ukázať základy, je to taká predprípravka, lebo nemôžu hneď čakať, že budú robiť saltá alebo chápeme sa :D

    Ďakujem aj za tie presmerovania na odkazy, musím to opraviť. Pri migrácii na doménu som úplne na to zabudla. :-)

    Citace Původně odeslal Doctore97 Zobrazit příspěvek
    Tou přezdívkou myslíš "Priezvisko" ?? Protože to není ten správnej překlad ...

    No, k webu ... je tam hodně věcí špatně, ale seš lajk, čili chápu a pokusím se pomoci konstruktivní kritikou + nápady:

    1) design

    ... nudnej, pochmurnej, moc čistej ...

    zajdi třeba sem https://dribbble.com/search/shots/po...-design?q=yoga a hledej něco, co se ti líbí a zkus to postavit v elementoru ... třeba tohle https://dribbble.com/shots/10032972-...sign-Main-Page je brutálně jednoduchý, máš hotový za pár hodin a vypadá o XX řádů výše

    2) reference

    problém tam je, že to je výtažek odpovědí ze zpráv a ne reference ... v třetí větě u Lei je "Nie, nie, prvýkrát som bola teraz." ... nehledě na to, že první věta evidentně odpovídá na otázku, zda se jí líbila lekce ... ALE OSOBNÍ LEKCE ... ty prodáváš digitální produkt

    musíš sehnat lepší / jinak napsané reference ... + větší fotky (když už máš dovolení je použít)

    a na ten carousel / slider je autoplay

    3) černobílá fotka nezabere ... resp. ne tak, jak to máš ty ... seš fotogenická (narozdíl třeba ode mě ), měla bys toho využít mnohem víc, protože to pomůže prodat .. tvůj obličej, tvoje yoga lekce = akce

    4) konverzní akce totálně blbě

    v menu není tlačítko, které mě vezme koupi, proč ne ??

    tlačítko "ZISTI VIAC" ... nudný, o ničem ... co třeba "Chci začít cvičit" ...

    modrá na pozadí, modrá na ikonky, modrá na aktivní tlačítka (kromě platby, tam je zelená) ... aktivní menu item je bílej na světle modrým pozadí

    5) odkaz logo ti vede na 404

    6) "Túto sekciu pripravujeme." ... to je velmi špatně ... má tam být už něco nebo to tam vůbec nedávej ... stačí i malej glimpse (ukázka) něčeho alespoň

    7) benefinity jsou nudný a nic neříkající

    8) nikde jasně nebudíš emoce / pocity, že tohle je důležitý ...

    9) cílovka webu - hrozně tam cílíš na vícero cílovek a ani na jednu správně ... sem si na 99 % jistej, že prostě nevíš, na koho cílit nebo kdo ti na web vlastně má chodit

    10) video na homepage je nevypovídající .. proč nenamluvíš něco, co pomůže pochopit, že ta yoga od tebe má smysl, že to pomůže a že je to prostě skvělý

    11) kde je ukázka videí, které slibuješ? 1 video na ukázku pomůže přemluvit pro koupi zbytku

    12) hromada bla bla textu na homepage ... nejen že je titěrnej, aby se vešel tak jak chceš, ale nudnej a dlouhej ... a ukazovací zájmena místo názvů fakt není dobrej nápad "O ČOM TO JE?"

    Co třeba "K čemu je yoga pro začátečníky?" ... nadhodíš reálnou otázku a odstavcem (tak 1/2 toho co tam máš a lépe napsaná udělá větší efekt) ...

    13) organika ti moc nepomůže na začítku, ta se buduje dlouho ... běž na instagram a dělej zajímavý příspěvky, návody, poučky, rady ... co povede na web ke koupi ...

    14) ten balíček "JOGA PRE ZAČIATOČNÍKOV" je až na konci stránky, mělo by to být mnohem dřív na stránce
    Přiložené miniatury Přiložené miniatury Klikněte na obrázek pro plnou velikost Název:  Snímka obrazovky 2020-05-23 o 11.50.46.png Zobrazení: 32 Velikost:  1,63 MB  

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3