1/ Využíváte v Google Ads Google Nákupy? (manuální, nebo "smart")

2/ Utrácíte v nich minimálně 50 tis. za měsíc? (v jedné kampani, nebo ve více kampaních dohromady za měsíc)

Pokud ano, čtěte dál, můžete mít garantovanou slevu.

Jak na to? Stačí přejít pod CSS partnera.

O co se jedná a jak to celé funguje?

​_


CSS = Comparison Shopping Services. To jsou srovnávače zboží. V roce 2017 dostala společnost Google rekordní pokutu 2,5 miliardy eur od Evropské komise. Google tehdy upřednostňoval svou vlastní službu "Google Nákupy" na úkor ostatních srovnávačů zboží a tím porušil antimonopolní pravidla. Následně vzniklo ujednání, kdy se Google zavázal dát ostatním srovnávačům zboží 20% výhodu oproti své vlastní službě. Díky tomu vznikl program Comparison Shopping Partners, kde můžete inzerovat se sníženou CPC.

Přechod vám zajistí rychlé zlevnění kampaní a sestav díky výrazně nižší ceně prokliku (CPC). Tzn. že kampaně za stejnou cenu získají více zobrazení a více prokliků a tím pádem logicky i více konverzí (za stejnou cenu)

Dál čtěte ZDE


Případně mě kontaktujte na:

Ondřej Zícha
www.ppckonzultant.com
ppc.kampane.efektivne@gmail.com
606822513