Neomezený e-shopový systém s jednotnou administrací
Zobrazují se odpovědi 1 až 12 z 12

Cílení na podnikatele, majitele firem

  1. Dobrý den,

    máte někdo nějaké vychytávky nebo ověřené techniky, jak cílit reklamu na Facebooku nebo např. v obsahové síti na podnikatele, vlastníky firem či ředitele, tak aby byla reklama efektivní a úspěšná?

    Jaký použít okruh, co vám funguje apod.?

    Také se rád případně podělím o své zkušenosti.

    Hezký den!

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Zaměřil bych se spíše na LinkedIn než na Facebook.

    Nejlepší, jak je kontaktovat bude si zaplatit (anebo na měsíc je zdarma) Premium účet, přidat si je a těm, které potřebuješ, napsat personalizovanou zprávu. Zabere to sice více času, ale efektivnost je vážně vysoká. Mluvím tu o manažerech českých startupů nebo nejvyšších nadnárodních korporací, které u nás působí.

    Pokud plošně, šel bych znovu přes Linkedin a reklamní formát bych nastavil jako zprávu do chatu. :)

  4. Citace Původně odeslal Martin16 Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,

    máte někdo nějaké vychytávky nebo ověřené techniky, jak cílit reklamu na Facebooku nebo např. v obsahové síti na podnikatele, vlastníky firem či ředitele, tak aby byla reklama efektivní a úspěšná?

    Jaký použít okruh, co vám funguje apod.?

    Také se rád případně podělím o své zkušenosti.

    Hezký den!
    Promiň mám dotaz jak na Facebooku a v obsahové síti rozliším podnikatele, vlastníky či ředitele?

  5. Citace Původně odeslal Filipow Zobrazit příspěvek
    Zaměřil bych se spíše na LinkedIn než na Facebook.

    Nejlepší, jak je kontaktovat bude si zaplatit (anebo na měsíc je zdarma) Premium účet, přidat si je a těm, které potřebuješ, napsat personalizovanou zprávu. Zabere to sice více času, ale efektivnost je vážně vysoká. Mluvím tu o manažerech českých startupů nebo nejvyšších nadnárodních korporací, které u nás působí.

    Pokud plošně, šel bych znovu přes Linkedin a reklamní formát bych nastavil jako zprávu do chatu. :)
    Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Promiň mám dotaz jak na Facebooku a v obsahové síti rozliším podnikatele, vlastníky či ředitele?
    A o to právě jde: jasně na Facebooku to rozlišíš částečně zájmy, profesí, průsečíkem zájmů nebo podobným publikem, které natáhneš z webu. Ale samozřejmě to není ani zdaleka dokonalé např. jako na LinkedInu, jak píše kolega.

  6. to je ale hodně hodně částečně. Všechny ředitele apod. co znám na F tam ani jeden nemá profesi a sotva třetina uvádí kde pracuje a zájmy pokud nejsou ve skupinách tak vydedukuješ akorát z fotek. S jakým produktem a v jaké hodnotě je chceš oslovovat?

  7. Zajimalo by mne, jaky nabizis produkt. Protoze majitel sro, ktera provozuje kvetinarstvi, majitel aerolinek, majitel taxiku a majitel teplarny toho nemaji moc spolecneho...

  8. Teplárna ohřívá skleníky, z těch to taxi veze na letiště a letadlo do NL.

  9. Zprávy na Linkedinu? Jako nikoho za spam nenahlašuju, tolik mi jich nechodí, ale zatím mě tam ani zdaleka nic nezaujalo.

    K tématu - nasbírat maily a udělat z nich publikum leda. Obecně se B2B reklama těžko cílí.

  10. Citace Původně odeslal OndrejDyrka Zobrazit příspěvek
    Zprávy na Linkedinu? Jako nikoho za spam nenahlašuju, tolik mi jich nechodí, ale zatím mě tam ani zdaleka nic nezaujalo.

    K tématu - nasbírat maily a udělat z nich publikum leda. Obecně se B2B reklama těžko cílí.
    Je to tak. B2B musíš napřímo. Na FB i LinkedIn jsem vždy jen utopil peníze. Telefon, konkrétní e-mail nebo dopis. I když je to pro někoho historie, my jedeme klasickou poštu. A v mnoha segmentech se vyplácí více než PPC,... Průměrná cena přímého dopisu na konkrétní osobu Cca 12 Kč. Průměrná cena prokliku v reklamní síti ... ?

  11. Citace Původně odeslal Polci1 Zobrazit příspěvek
    Je to tak. B2B musíš napřímo. Na FB i LinkedIn jsem vždy jen utopil peníze. Telefon, konkrétní e-mail nebo dopis. I když je to pro někoho historie, my jedeme klasickou poštu. A v mnoha segmentech se vyplácí více než PPC,... Průměrná cena přímého dopisu na konkrétní osobu Cca 12 Kč. Průměrná cena prokliku v reklamní síti ... ?
    Mám právě velmi podobný názor, často v tomto segmentu jsou to v ppc reklamě jen utopené peníze.

  12. Ale tak pro náš byznys na správu PPC nějaké poptávky pravidelně z PPC generujeme, z vyhledávání i z obsahové sítě - na druhou stranu by vzhledem k zaměření firmy asi bylo smutné, kdyby ne :D

    Na B2B používáme výhradně Google, zbytek na remarketing.

  13. Citace Původně odeslal OndrejDyrka Zobrazit příspěvek
    Ale tak pro náš byznys na správu PPC nějaké poptávky pravidelně z PPC generujeme, z vyhledávání i z obsahové sítě - na druhou stranu by vzhledem k zaměření firmy asi bylo smutné, kdyby ne :D

    Na B2B používáme výhradně Google, zbytek na remarketing.
    Ano např. pro ppc tam pořád prostor je, jen mně zajímal i názor ostatních, klidně i z různých segmentů :-)

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3