logo
14.05.2020 14:25
1
Dobrý den,

máte někdo nějaké vychytávky nebo ověřené techniky, jak cílit reklamu na Facebooku nebo např. v obsahové síti na podnikatele, vlastníky firem či ředitele, tak aby byla reklama efektivní a úspěšná?

Jaký použít okruh, co vám funguje apod.?

Také se rád případně podělím o své zkušenosti.

Hezký den!

Co se právě děje na Webtrhu?

14.05.2020 15:20
2
Zaměřil bych se spíše na LinkedIn než na Facebook.

Nejlepší, jak je kontaktovat bude si zaplatit (anebo na měsíc je zdarma) Premium účet, přidat si je a těm, které potřebuješ, napsat personalizovanou zprávu. Zabere to sice více času, ale efektivnost je vážně vysoká. Mluvím tu o manažerech českých startupů nebo nejvyšších nadnárodních korporací, které u nás působí.

Pokud plošně, šel bych znovu přes Linkedin a reklamní formát bych nastavil jako zprávu do chatu. :)
14.05.2020 15:30
3
Původně odeslal Martin16
Dobrý den,

máte někdo nějaké vychytávky nebo ověřené techniky, jak cílit reklamu na Facebooku nebo např. v obsahové síti na podnikatele, vlastníky firem či ředitele, tak aby byla reklama efektivní a úspěšná?

Jaký použít okruh, co vám funguje apod.?

Také se rád případně podělím o své zkušenosti.

Hezký den!
Promiň mám dotaz jak na Facebooku a v obsahové síti rozliším podnikatele, vlastníky či ředitele?
14.05.2020 15:39
4
Původně odeslal Filipow
Zaměřil bych se spíše na LinkedIn než na Facebook.

Nejlepší, jak je kontaktovat bude si zaplatit (anebo na měsíc je zdarma) Premium účet, přidat si je a těm, které potřebuješ, napsat personalizovanou zprávu. Zabere to sice více času, ale efektivnost je vážně vysoká. Mluvím tu o manažerech českých startupů nebo nejvyšších nadnárodních korporací, které u nás působí.

Pokud plošně, šel bych znovu přes Linkedin a reklamní formát bych nastavil jako zprávu do chatu. :)
Původně odeslal láďa1979
Promiň mám dotaz jak na Facebooku a v obsahové síti rozliším podnikatele, vlastníky či ředitele?
A o to právě jde: jasně na Facebooku to rozlišíš částečně zájmy, profesí, průsečíkem zájmů nebo podobným publikem, které natáhneš z webu. Ale samozřejmě to není ani zdaleka dokonalé např. jako na LinkedInu, jak píše kolega.
14.05.2020 15:58
5
to je ale hodně hodně částečně. Všechny ředitele apod. co znám na F tam ani jeden nemá profesi a sotva třetina uvádí kde pracuje a zájmy pokud nejsou ve skupinách tak vydedukuješ akorát z fotek. S jakým produktem a v jaké hodnotě je chceš oslovovat?
14.05.2020 16:04
6
Zajimalo by mne, jaky nabizis produkt. Protoze majitel sro, ktera provozuje kvetinarstvi, majitel aerolinek, majitel taxiku a majitel teplarny toho nemaji moc spolecneho...
14.05.2020 16:19
7
Teplárna ohřívá skleníky, z těch to taxi veze na letiště a letadlo do NL.
14.05.2020 17:52
8
Zprávy na Linkedinu? Jako nikoho za spam nenahlašuju, tolik mi jich nechodí, ale zatím mě tam ani zdaleka nic nezaujalo.

K tématu - nasbírat maily a udělat z nich publikum leda. Obecně se B2B reklama těžko cílí.
14.05.2020 20:20
9
Původně odeslal OndrejDyrka
Zprávy na Linkedinu? Jako nikoho za spam nenahlašuju, tolik mi jich nechodí, ale zatím mě tam ani zdaleka nic nezaujalo.

K tématu - nasbírat maily a udělat z nich publikum leda. Obecně se B2B reklama těžko cílí.
Je to tak. B2B musíš napřímo. Na FB i LinkedIn jsem vždy jen utopil peníze. Telefon, konkrétní e-mail nebo dopis. I když je to pro někoho historie, my jedeme klasickou poštu. A v mnoha segmentech se vyplácí více než PPC,... Průměrná cena přímého dopisu na konkrétní osobu Cca 12 Kč. Průměrná cena prokliku v reklamní síti ... ?
14.05.2020 20:28
10
Původně odeslal Polci1
Je to tak. B2B musíš napřímo. Na FB i LinkedIn jsem vždy jen utopil peníze. Telefon, konkrétní e-mail nebo dopis. I když je to pro někoho historie, my jedeme klasickou poštu. A v mnoha segmentech se vyplácí více než PPC,... Průměrná cena přímého dopisu na konkrétní osobu Cca 12 Kč. Průměrná cena prokliku v reklamní síti ... ?
Mám právě velmi podobný názor, často v tomto segmentu jsou to v ppc reklamě jen utopené peníze.
15.05.2020 09:05
11
Ale tak pro náš byznys na správu PPC nějaké poptávky pravidelně z PPC generujeme, z vyhledávání i z obsahové sítě - na druhou stranu by vzhledem k zaměření firmy asi bylo smutné, kdyby ne :D

Na B2B používáme výhradně Google, zbytek na remarketing.
15.05.2020 09:45
12
Původně odeslal OndrejDyrka
Ale tak pro náš byznys na správu PPC nějaké poptávky pravidelně z PPC generujeme, z vyhledávání i z obsahové sítě - na druhou stranu by vzhledem k zaměření firmy asi bylo smutné, kdyby ne :D

Na B2B používáme výhradně Google, zbytek na remarketing.
Ano např. pro ppc tam pořád prostor je, jen mně zajímal i názor ostatních, klidně i z různých segmentů :-)