Prodej brandové domény světové značky Fred Perry
Zobrazují se odpovědi 1 až 16 z 16

Databáze emailů - mažete ty málo funkční?

  1. Zdravím, jak pracujete s databází emailů, které jste nasbírali od svých zákazníků? Když zjistíte, že dlouho neotvírají, tak je mažete? Nebo je před smazáním ještě pro jistotu někam zálohujete a třeba jednou za rok na ně zkusíte rozesílku?
    Jak to čistíte, abyste za to zbytečně v mailovacích službách neplatili. A jak to čistíte, abyste se zbytečně neokradli o potenciální zákazníky. Koukal jsem, že se stává, že ti lidé třeba rok neotevřou jediný mail a pak začnou najednou otevírat ... tak kdo ví, třeba to čtou, vnímají. Je mi nějak líto to prostě vzít a třeba z poloviny vymazat, když k tomu mám souhlas, neodhlásili se atd. Ale zase je mi jasné, že to prodražuje službu, snižuje to celkový rating rozesílky.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. klienti často zpomalují rozesílku, když není reakce (proklik, otevření) dlouhou dobu, je dobré občas (jednou, dvakrát ročně třeba o sobě dát vědět), souhlas je pro tebe cenný, neměl bys na ně tlačit.

    Jsou také tací, kteří emaily čtou, ale nedělají žádnou přímou reakci a ani není možné sledovat otevření (např. gmail), pak k tomu chce přistupovat pečlivě a hodnotit i z jiných zdrojů (posílám emaily, klient občas udělá objednáku, asi mu to nevadí). Stejně tak je občas možné se lidí na stránkách ptát, jak jsou pro mě emaily užitečné a jak je používají formou malých dotazníků např. po dokončení objednávky, funguje to relativně dobře.

    Dobrý zdroj informací jsou i sociální sítě, tam není problém se také ptát a zjišťovat jak tvoje cílová skupina k tomuhle přistupuje.

  4. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Zdravím, jak pracujete s databází emailů, které jste nasbírali od svých zákazníků? Když zjistíte, že dlouho neotvírají, tak je mažete? Nebo je před smazáním ještě pro jistotu někam zálohujete a třeba jednou za rok na ně zkusíte rozesílku?
    Jak to čistíte, abyste za to zbytečně v mailovacích službách neplatili. A jak to čistíte, abyste se zbytečně neokradli o potenciální zákazníky. Koukal jsem, že se stává, že ti lidé třeba rok neotevřou jediný mail a pak začnou najednou otevírat ... tak kdo ví, třeba to čtou, vnímají. Je mi nějak líto to prostě vzít a třeba z poloviny vymazat, když k tomu mám souhlas, neodhlásili se atd. Ale zase je mi jasné, že to prodražuje službu, snižuje to celkový rating rozesílky.
    Neřešíme neboť nepoužíváme na rozesílku cizí službu.

  5. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Zdravím, jak pracujete s databází emailů, které jste nasbírali od svých zákazníků? Když zjistíte, že dlouho neotvírají, tak je mažete? Nebo je před smazáním ještě pro jistotu někam zálohujete a třeba jednou za rok na ně zkusíte rozesílku?
    Jak to čistíte, abyste za to zbytečně v mailovacích službách neplatili. A jak to čistíte, abyste se zbytečně neokradli o potenciální zákazníky. Koukal jsem, že se stává, že ti lidé třeba rok neotevřou jediný mail a pak začnou najednou otevírat ... tak kdo ví, třeba to čtou, vnímají. Je mi nějak líto to prostě vzít a třeba z poloviny vymazat, když k tomu mám souhlas, neodhlásili se atd. Ale zase je mi jasné, že to prodražuje službu, snižuje to celkový rating rozesílky.
    Nejlepší je vlastní VPS pro rozesílku. Můžete rozesílat kolik chcete emailů za cenu cca 150 Kč/měsíc.

    Pokud zákazník neotevře posledních 10 emailů, je vyřazen z emailing listu. Pouze před vánoci odesíláme všem registrovaným.

    ---------- Příspěvek doplněn 13.05.2020 v 19:53 ----------

    Citace Původně odeslal TomášX Zobrazit příspěvek
    Jsou také tací, kteří emaily čtou, ale nedělají žádnou přímou reakci a ani není možné sledovat otevření (např. gmail),
    Používáš špatný SW. Otevření jde samosebou sledovat i na gmailu.

  6. A přes to VPS, jak se to pak prakticky provádí? V čem se ty emaily připravují, jak se rozpoznává, když se vám maily vrací nedoručené apod. To mě zajímá. Protože já nic moc zvláštního na rozesílku nepotřebuji. Takže pokud by šlo nějakou kačku ušetřit, tak jsem jedno ucho.

  7. Bohatě Ti stačí třeba tady VPS-L04G za 140 Kč/měsíc. Nahodit Interspire Email Marketer. Ten obsahuje desítky šablon. Sám si řeší bounce. Pokud máš zájem, pošlu Ti kontakt na člověka který to umí udělat a hlavně nastavit.

  8. Ok, rád. Děkuji

  9. Citace Původně odeslal gostrider Zobrazit příspěvek
    Bohatě Ti stačí třeba tady VPS-L04G za 140 Kč/měsíc. Nahodit Interspire Email Marketer. Ten obsahuje desítky šablon. Sám si řeší bounce. Pokud máš zájem, pošlu Ti kontakt na člověka který to umí udělat a hlavně nastavit.
    Prosím též o kontakt na toho člověka. Moc dík

    Kdysi jsem si emailing dělal od a do zet sám, ale teď už je to jinde a já už se zaměřuju taky na něco jiné...

  10. Citace Původně odeslal gostrider Zobrazit příspěvek
    Bohatě Ti stačí třeba tady VPS-L04G za 140 Kč/měsíc. Nahodit Interspire Email Marketer. Ten obsahuje desítky šablon. Sám si řeší bounce. Pokud máš zájem, pošlu Ti kontakt na člověka který to umí udělat a hlavně nastavit.
    Všetky emaily budú spadať do spamu. Také jednoduché to nie je.

  11. U všech klientů se snažíme řešit automatikou pro reaktivací neaktivních kontaktů, motivovat je k otevření a sledování NL - když se nic nezmění, tak odhlašujeme a pak archivujeme (Mailchimp - takže se za ně už navíc neplatí, ale systém si pamatuje, co dělali a pokud se třeba znovu přihlásí, obnoví je to mezi přihlášené). Krom toho je za mě určitě dobré jednou za čas, třeba čtvrt/půl roku projít ty nejméně aktivní a taky pročistit. Dřív jsem se taky bál toho, že se člověk může okrást o zákazníky, nicméně oni nakupují i ti, co neodebírají/nečtou newslettery.

  12. Citace Původně odeslal Gabonator Zobrazit příspěvek
    Všetky emaily budú spadať do spamu. Také jednoduché to nie je.
    Dorucovat do dorucenych nebo hromadnych neni tak tezke 😉

  13. Citace Původně odeslal gostrider Zobrazit příspěvek
    Dorucovat do dorucenych nebo hromadnych neni tak tezke 😉
    Naopak, to je najťažšia vec. Nie taký marketéri sa snažia riešiť tento problém. Asi nemáš ani tušenia,
    čo všetko musíš prekonať a akými filtrami musí prejsť tvoja správa. Nehovoriac o DKIM, AAA záznamov,
    autorite odosielajúcej domény a jej histórii.
    Ver mi je to ťažké, inak by si každý ňouma kúpil softver na 50 dolárov a celý život s ním spamoval.

  14. vlastní vps na rozesílku není dobrý nápad, je těžké najít nějaký s dobrou historií pro IP, je těžké všechny technické náležitosti nastavit tak, aby rozesílka fungovala spolehlivě (viz třeba český centrum.cz a autokratické řešení od virusfree.cz). Doručitelnost z vlastního serveru je velice nízká proti spravovaným řešením, čas, který to bere je obrovský a náklady na administraci astronomické, v malých počtech emailů se vyplátí si zaplatit nějakou službu jako např. Amazon SES, mailchimp, smartemailing.cz

    U gmail sledování otevření není problém špatného SW, ale to jak gmail už pár let přistupuje k doručování statického obsahu přes svoje servery, v řadě případů stáhne trakovací obrázek aniž by uživatel email vůbec otevřel, může za to jeho prefetch emailů v některých klientech. Ty čísla z toho jsou taková nepřesná.

    Neskončit v různých štítkách (typu hromadné, sociální sítě atd.) je opravdu obrosky obtížné, mění se to v čase, různé free emaily k tomu přistupují jinak a musí se vše dělat individuálně. Naštěstí se věnuji převážně transakčním a notifikačním emailů, tam z technického pohledu tolik problémů jak ten email vytvořit není.

  15. Jenže třeba moje řešení je blbé v tom, že tam nejde deaktivovat adresy, na které nebudu třeba rok posílat. Chtěl bych zkusit jednou za rok reaktivaci, ale kvůli tomu to tam nebudu sušit, když se za to platí a ne málo. Má to prostě mouchy. Nějak se nejsou schopni přizpůsobit potřebám. A ani se mi kvůli tomu nechce pro tyto emaily které pošlu jednou za život zvlášť řešit jiné řešení, nebo jiný účet, kde by se to platilo kreditově.

  16. Na procisteni DB mail adres jsme vzdy pouzivali https://pepipost.com/ Drive se u nich ale platilo pouze za neotevrene emaily, docela dobre slo vyfiltrovat neaktivni maily a jejich odstraneni z DB. Ted maji jine ceny ale zase zavedli https://pepipost.com/features/artificial-intelligence/ takze ve vysledku to stoji vice penez ale zase je to o ceno efektivnejsi. Jednou za rok se to vyplati.

  17. Citace Původně odeslal Gabonator Zobrazit příspěvek
    Naopak, to je najťažšia vec. Nie taký marketéri sa snažia riešiť tento problém. Asi nemáš ani tušenia,
    čo všetko musíš prekonať a akými filtrami musí prejsť tvoja správa. Nehovoriac o DKIM, AAA záznamov,
    autorite odosielajúcej domény a jej histórii.
    Ver mi je to ťažké, inak by si každý ňouma kúpil softver na 50 dolárov a celý život s ním spamoval.
    To že to neumíš Ty, neznamená že je to tak těžké :-) Navíc kolega psal o relevantních rozesílkách, ne o spamování!

    ---------- Příspěvek doplněn 14.05.2020 v 22:06 ----------

    Citace Původně odeslal TomášX Zobrazit příspěvek
    vlastní vps na rozesílku není dobrý nápad, je těžké najít nějaký s dobrou historií pro IP, je těžké všechny technické náležitosti nastavit tak, aby rozesílka fungovala spolehlivě (viz třeba český centrum.cz a autokratické řešení od virusfree.cz). Doručitelnost z vlastního serveru je velice nízká proti spravovaným řešením, čas, který to bere je obrovský a náklady na administraci astronomické, v malých počtech emailů se vyplátí si zaplatit nějakou službu jako např. Amazon SES, mailchimp, smartemailing.cz
    Z vlastní zkušenosti VÍM, a pokud posíláš relevantní sdělení, nemáš problém s virusfree, a doručitelnost je naprosto stejná jako u drahých řešeních o kterých Ty píšeš.

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3