Dobrý den,

nabízíme využití pracovníka callcentra, který byl zaměřený na segment, který je v současné krizové situaci uzavřen a tudíž má volnou kapacitu.

Forma spolupráce:
- cíle hovoru: prodej produktů a služeb / dotazníkový průzkum
- aktivní navolávání kontaktů a nabízení vašich produktů a služeb, zaslání informací do e-mailu
- zajištění zpětných hovorů za účelem objednávky / uzavření obchodu
- předávání výkazu práce o navolaných hovorech a výstupech z hovorů
- možnost zadávání objednávek dle dohody - do Vašeho systému, e-mailem, atp.
- máme vlastní systém pro evidenci práce pracovníka callcentra
- telefonní číslo i tarif je zajištěn
- pracovník vystupuje jménem vaší společnosti, může používat váš e-mail atd.

Pracovník má více než 10 let zkušeností s aktivním callcentrem v oblasti farmacie, školství, B2C, zákaznické podpory.

Cenové podmínky:

Časová varianta
- pronájem pracovníka na den / půl den
- neomezené množství navolaných kontaktů za den
- počet hovorů za den 20 - 100 (dle délky hovoru, složitosti produktu atp.)
- cena za den práce: 1 590 Kč + DPH
- cena za půl den práce: 795 Kč + DPH
- pronájem minimálně na 2 dny + zaučení

Pay per call varianta
- neomezené množství navolaných kontaktů
- neplatíte za čas, ale za navolaný hovor
- cena za navolaný hovor: 30 Kč + DPH - minimálně 200 kontaktů + zaučení

Zaučení
V případě obou variant požadujeme pronájem pracovníka alespoň na 1 den (1 590 Kč + DPH) pro nastudování produktů a tématu, konzultaci tématu s Vámi atp.