Prodej brandové domény světové značky Fred Perry
Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 31 až 48 z 48

Jak přistupovat k lidem, kteří ignorují odpovědi?

  1. Já to znám z obou stran. Tedy ze strany nabízejícího i poptávajícího. Je to úplně normální věc, musíš se na to koukat z pohledu poptávajícího.

    Zadám poptávku a na ní mi napíše 30 lidí. Představ si jaký čas by zabralo všem 29 napsat, že jsem je bohužel nevybral. Ano je to stanradrní věc například u firem, kde mají přímo nějaké asistentky, jejichž hlavní náplň práce je toto řešit. Ale já jako freelancer nebudu ztrácet 1-2 hodiny, které mi nikdo nezaplatí na to, abych slušně všem odpověděl. Jako mrzí mě to, rád bych, ale zase nejsem úplnej dement, abych vyhazoval čas oknem. A když tohle pochopíš, tak ti to nebude vadit ani ze strany nabízejícího.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Ignoruj to...

  4. Já alespoň krátkou větičku zkopíruju a pošlu těm, které jsem si nevybral.

    Neodpovídám jen těm, kteří si to fakt nezaslouží. Když napíšu poptávku a tučně zvýrazním, že chci vědět, zda mohou fakturovat, zda jsou plátci DPH a odkud jsou a někdo mi zkopíruje celé představení své firmy, kde není ani jedna z těch konkrétních požadovaných věcí, tak na toho se fakt vyprdnu a ani nepíšu. On si taky nedal čas se svou odpovědí, tak proč bych si ho dělal já.

  5. streetcz: Rika se tomu slusnost, ale jak se zda, pro tebe je slusny clovek dement. Diky za zjisteni. Ja to delam podobne jako David a ty 3 minuty si rad najdu, kdyz si je pro me nasla protistrana.

  6. Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    Já to znám z obou stran. Tedy ze strany nabízejícího i poptávajícího. Je to úplně normální věc, musíš se na to koukat z pohledu poptávajícího.

    Zadám poptávku a na ní mi napíše 30 lidí. Představ si jaký čas by zabralo všem 29 napsat, že jsem je bohužel nevybral. Ano je to stanradrní věc například u firem, kde mají přímo nějaké asistentky, jejichž hlavní náplň práce je toto řešit. Ale já jako freelancer nebudu ztrácet 1-2 hodiny, které mi nikdo nezaplatí na to, abych slušně všem odpověděl. Jako mrzí mě to, rád bych, ale zase nejsem úplnej dement, abych vyhazoval čas oknem. A když tohle pochopíš, tak ti to nebude vadit ani ze strany nabízejícího.
    CTRL+C > CTRL+V odpoved pro cca 29 lidi zabere cca 5 minut :D Ale tak jasne, pokud nekdo ma pomaly internet tak to je pakarna, zabere to cca 10 minut.

    Horsi je, jak to tady zminuje Musil David, ze nereaguji podle poptavky, ale sablonove, ani nectou v podstate zadani. Ale to tu Captchu pri odesilani nabidek.

  7. Pri poslednej poptavke som jednoducho na zaver uviedol, ze sa ozvem len vybranym zaujemcom, hotovo ... takze sa da cakat, ze ak som si nevybral, neozvem sa :D

  8. Ježiš tak to tak neprožívejte...

  9. Poptávky na WT treba brať ako bid na fiver, freelancer a ďalšie veľkých portálov kde sa ľudia uchádzajú o prácu.
    Tam sa s tebou tiež nikto nevykecáva prečo si vybrali iného a nie teba.

    Iné to nebude ani tu, zvlášť ak vieme že dobrý programátor tu hľadá zákazky len celkom náhodne.

  10. Já se snažím odepisovat. Vždycky si to pak vyčítám, takže to taky nedělám pravidelně. Většinou, když zájemce nevyberu, tak zkopíruji nějakou předem připravenou zprávu, kterou pošlu třeba dalším 20 lidem. Nejhorší na té slušnosti zde na webtrhu je to, co se děje potom. Klidně i 3 týdny po odeslání zpráv, že o dané zájemce nemám zájem, mi chodí do mailu neustálá upozornění. V emailu nevím, jaký je obsah zprávy, takže ji musím otevírat. Otevřu a tam je poděkování za upozornění, že jsem si jej či ji nevybral a ať se mi daří. Menší zlo je v mém případě neodpovídat a zbavit se těchto doznívajících upozornění. I když chápu, že odpovídají, je to slušnost.
    Naposledy upravil Petr Homoky : 06.05.2020 v 14:33

  11. Citace Původně odeslal Daniel H. Zobrazit příspěvek
    streetcz: Rika se tomu slusnost, ale jak se zda, pro tebe je slusny clovek dement. Diky za zjisteni. Ja to delam podobne jako David a ty 3 minuty si rad najdu, kdyz si je pro me nasla protistrana.
    Ano, ale zdá se to jenom tobě. Ne každý disponuje schopností porozumět textu.

    Btw a je v tom i trošku psychologie. Ať si každý myslí co chce, tak mám zkušenosti s tím, že člověk, kterému napíšeš ''bohužel jsem vybral jiného dodavatele'' to automaticky bere ofensivně a staví se k tobě negativně. Což samozřejmě v businessu nechceš (potřebuješ mít šanci na případnou spolupráci v budoucnu). Takže dle mého nejlepší řešení je napsat k poptávce ''ozvu se pouze vybraným zájemcům''.

    Ale jak píše MarvinDela, neprožívejte to tak. Jestli tady Daniel H. potřebuje, tak klidně může za všemi odmítnutými klienty jezdit osobně, podávat ruku a společně litovat nevybrání. Případně kompenzovat voucherem na Alza.cz. Však mně je to úplně jedno. Tyhle moralistický moudra si nech pro někoho jiného :P

  12. streetcz: Jenom jsi opet potvrdil, ze jsi sebestredny a arogantni clovek.

  13. Citace Původně odeslal Daniel H. Zobrazit příspěvek
    streetcz: Jenom jsi opet potvrdil, ze jsi sebestredny a arogantni clovek.
    Najprv tu trepes nieco v slusnosti a potom sa tu navazas do ludi :D
    Nechces standup na netflix? :D komik

  14. Citace Původně odeslal Daniel H. Zobrazit příspěvek
    streetcz: Jenom jsi opet potvrdil, ze jsi sebestredny a arogantni clovek.
    Tak uráží mě, když napíšeš, že nejsem slušný. Vím jaká je realita a slušnost v komunikaci s klientem je u mě na prvním místě. Ale jednoduše tam neřadím povinnost odpovědět 20 lidem, kteří mi napíší. Když se nad tím logicky zamyslíš, tak ti to prostě jen vezme čas a druhá strana bude naštvaná na tebe.

    Já když reaguji na poptávky (občas), tak neřeším jestli mi druhá strana odpoví nebo ne. Stojím si za kvalitou svých výstupů a pokud se rozhodne pro někoho jiného, tak s tím jsem naprosto OK. Pokud neodpoví osobně to neberu jako neslušnost. Ty to tak bereš a to je naprosto v pořádku. Oba si to můžeme dělat po svém a to je na tom to krásné :)

  15. Citace Původně odeslal Daniel H. Zobrazit příspěvek
    streetcz: Jenom jsi opet potvrdil, ze jsi sebestredny a arogantni clovek.
    Nezapomeň, že tvé příspěvky mají také vypovídající hodnotu, tak by bylo možná dobré vážit slova, než někoho odsoudíš. A u slušnosti dávej pozor na dvojí metr - nepůsobí dobře, když se do někoho začneš navážet, protože podle tvého soudu není "slušný", ale na tvé chování to jaksi neplatí.

  16. nejak se nam tu posledni dobou rozmohl takovej nesvar, ze tu zas vsichni do sebe jdem :)) nechcete se na to vysrat?

  17. Teď jsem to chtěl napsat.

  18. Citace Původně odeslal Piros Zobrazit příspěvek
    Znáte to? Vidíte poptávku/nabídku, která vás zaujme. Odpovíte, dodáte požadované údaje…

    A odpovědi se nikdy nedočkáte. Ani zkopírovaného "vybral jsem někoho jiného", zkrátka žádná reakce. Nemusí se to přitom dít jen v počátku, někdy podobná situace nastane během domlouvání zakázky, nebo dokonce i v závěru (když je třeba zaplatit/ dodat smluvené výstupy).

    Setkáváte se s tím často, ať už z pozice poptávajícího nebo reagujícího na inzerát? Jak to řešíte?

    Měl by mít "poškozený" právo, pokud do komunikace (projektu) skutečně investoval úsilí (neposlal nicneříkající zprávu, na dotyčného veřejně poukázat?

    Může se stát, že člověk zapomene (mnoho reakcí, jiné problémy…), ale i to se dá domluvit.

    Co ale s takovými, kteří si klasicky zadají "napište mi návrhy, reference, cenu", vyberou podle sebe (čti podle ceny?:) a ostatní ignorují? Zakázky může dát komukoli, to je čistě jeho právo.

    Zároveň by měla být možnost dát vědět, že se toto jednání nemusí vyplatit (i když pak dotyčný třeba založí nový účet a jede stejnou písničku…). Jak se na to díváte vy?

    Je to asi širší problém, nejenom na Webtrhu, ale vůbec na trhu práce.

    Díky, Pierre
    Za mě by toto mohla být poměrně jednoduše řešitelná funkcionalita Webtrhu - stejně je v poptávce tlačítko "Kontaktovat" - stačí relevantní komunikaci navázat na poptávku (což konec koncům je, ale asi ne jinou vazbou než jen předmětem) a ve chvíli, kdy někoho vyberu (e.g. tlačítko "Zvolit dodavatele" - což mimo jiné může i otevřít možnost k hodnocením pro danou poptávku?) a ostatním v této komunikaci to pošle jednoduchou notifikaci "Poptávka XYZ byla uzavřena. Zadavatel zvolil jiného dodavatele."

  19. Nechteli byste tedy radeji vymyslet nejakou rozumejsi odpoved tem chudakum, ktete jsme nevybrali?
    Vsichni, ted tady spolecne.


    Ano, zminovane "bohuzel jsem vybral nekoho jineho" taky posilam. Ale taky se mi to posila blbe - je to, priznejme si to, takova debilni formulace.(nebo pravdiveji by to bylo " Bohudik jsem vybral nekoho jineho")

    Dekuji zy Vasi nabidku, jsem stastny, ze se nase cesty mohly potkat, a doufam, ze nekdy v budoucnu, nejpozdeji v nekterem z pristich zivotu, budeme moci zrealizovat spilecny biznis :-))

Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3