Prodej brandové domény světové značky Fred Perry
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 48

Jak přistupovat k lidem, kteří ignorují odpovědi?

  1. Znáte to? Vidíte poptávku/nabídku, která vás zaujme. Odpovíte, dodáte požadované údaje…

    A odpovědi se nikdy nedočkáte. Ani zkopírovaného "vybral jsem někoho jiného", zkrátka žádná reakce. Nemusí se to přitom dít jen v počátku, někdy podobná situace nastane během domlouvání zakázky, nebo dokonce i v závěru (když je třeba zaplatit/ dodat smluvené výstupy).

    Setkáváte se s tím často, ať už z pozice poptávajícího nebo reagujícího na inzerát? Jak to řešíte?

    Měl by mít "poškozený" právo, pokud do komunikace (projektu) skutečně investoval úsilí (neposlal nicneříkající zprávu, na dotyčného veřejně poukázat?

    Může se stát, že člověk zapomene (mnoho reakcí, jiné problémy…), ale i to se dá domluvit.

    Co ale s takovými, kteří si klasicky zadají "napište mi návrhy, reference, cenu", vyberou podle sebe (čti podle ceny?:) a ostatní ignorují? Zakázky může dát komukoli, to je čistě jeho právo.

    Zároveň by měla být možnost dát vědět, že se toto jednání nemusí vyplatit (i když pak dotyčný třeba založí nový účet a jede stejnou písničku…). Jak se na to díváte vy?

    Je to asi širší problém, nejenom na Webtrhu, ale vůbec na trhu práce.

    Díky, Pierre

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Nestává se mi to. Ale že mi někdo nabízí úplný shity za milióny to ano. Poptávku si tady už nikdy nezaložím.

  4. Nemyslím si, že by byla jejich povinnost dávat vědět ostatním, nevyužitým nabídkám, že si vybrali jinou. To je asi otázka etiky podle mě. Podle mě je třeba slušnost odpovědět ostatním, že děkuju za nabídku, ale využil jsem jinou a tak podobně. To je boj s větrnými mlýny, tyhle lidi nejde nějak převychovat. Jedině urgovat a ptát se jich, proč se jim nabídka nezdála dost dobrá.

  5. Setkávám se s tím hooodně často. Proto druhý den po zaslání nabídky radši zavolám. Po pár dnech už jsou ale lidi hodně otrávení - že jim píše a volá hodně zájemců. Trh je přesycen, kdekdo dělá IT jako vedlejšák za pár kaček. Skoro bych řekl, že v momentě, kdy si zájemce dá veřejnou zakázku na výrobu webu nebo eshopu tak počítej, že práci budeš muset odvést hlubko pod cenou.

    Paradoxně ale druhá strana mince. Známý dělá učitele na základní škole a nedávno mi řekl, že jejich škola si nechala vytvořit webové stránky na Wordpressu za cca 80tis. Kč (s cizího krev neteče, že?) - a to vše bez výběrového řízení. Web má minimum grafiky - já osobně bych postavil i za 30tis. . Takže asi takhle se dělá byznys.

  6. Já kolikrát neodpovídám z jediného důvodu. Do poptávky napíši přesné požadavky a z 80% mi přijdou překopírované odpovědi bez konkrétní nabídky či odpovědi na mou poptávku.

  7. Az dostanes desitky nabidek a vyberes mezi prvnima, tak si pak jednomu po druhym odepisuj, zes je nevybral.

    Tvoje starosti bych nechtel mit. Prej zverejnovat dotycne :D Posledni dobou citim hodne levicackou zmenu smeru ve spolecnosti, kazdej by furt jen praskal a omezoval.

    Plus jak pise FunTomas, do inzeratu napises NABIDKY POUZE NA MAIL a za deset minut mas 20x PM :)))

  8. Tomas to pise spravne. Kazdopadne, pokud poprosite aby dali feedback ohledne nabidky nebo ceny, tak taky vetsinou ani neodpovi nebo odpovi ve smyslu: "dekujeme ale vybrali jsme jineho, urcite vasich sluzeb vyuzijeme priste" :D

    Je to klasika, je to neslusne, ale to je vse co se s tim da delat.
    Navic vetsina nabidek je zde generovata pomoci botu.

    Pokud precte nekdo z majitelu fora, tak bych navrhoval pri odpovedi na poptavku zavest reCaptchu nebo hCaptchu, prave pro odbourani automaticky posilanych nabidek. Je to s nimi az trapne, zvlast kdyz bot ani nevi o co jde a co se poptava. Vetsinou totiz reaguje pausalne nesmyslne na jakoukoliv poptavku z kategorie.

  9. Citace Původně odeslal FunTomas Zobrazit příspěvek
    Já kolikrát neodpovídám z jediného důvodu. Do poptávky napíši přesné požadavky a z 80% mi přijdou překopírované odpovědi bez konkrétní nabídky či odpovědi na mou poptávku.
    Já osobně píši taky stejný nabídkový email, protože cca 80% zadavetlu nema grafiku, texty, neví co chce na webu mít apod. (samozřejmě nejvíc nápadu chodí v momentě, kdy se chystáte práci odevzdat a nechat si ji proplatit :-D).

    Proto druhý den, radši volám osobně - člověk pozná, co je dotyčný zač. Drtivá většina jsou jen "závojáci", co mají hluboko do kapsy, na práci řeknou, že stejně napospíchají a mám i zkušenosti, kdy si jednatel jedné sro firmy paraelně s mojí nabidkou nechal vytvořit u někoho jiného web - samozřejmě i lajk pozná, že je to břídilská práce. Ale proč to nekoupit za pár kaček, že? Takže jsem za 14denní praci zaplaceno nedostal - to je tak, když si nevezmete zálohu na výrobu webu.

  10. Nevidím jediný důvod, proč reagovat na každou zprávu :-) Nic proti, ale ze zkušenosti, zadáte nějakou poptávku, kde jsou například určité informace uvedené cena, doba zhotovení, systém a podobně a přijde vám 50+ odpovědí CTRL+C CTRL+V kde dotyčný pohoní své ego pošle CV své a firmy, desítky referencí, které obvykle s poptávkou nemají nic společné, ale na konkrétní dotaz neodpoví. Lidé co nečtou inzerát a jedou jak slepá bába po všech nabídkách je lepší ignorovat. Protože pokud někdo nepochopí základ té poptávky a rovnou nepošle požadované informace pak bude vždy problém u další komunikace. Světu mír.

  11. Citace Původně odeslal BENQ Zobrazit příspěvek
    Paradoxně ale druhá strana mince. Známý dělá učitele na základní škole a nedávno mi řekl, že jejich škola si nechala vytvořit webové stránky na Wordpressu za cca 80tis. Kč (s cizího krev neteče, že?) - a to vše bez výběrového řízení. Web má minimum grafiky - já osobně bych postavil i za 30tis. . Takže asi takhle se dělá byznys.
    Tak sam bys rad vydelal 80k ale udelal bys to taky jako jiny podhodnocene za 30k? :) Zvlast kdyz web musi splnovat § o pristupnosti, tak tech 30 je fakt ultra pakarna. Nedavno typek poptaval 3 weby pro dve ZS a jednu MS, dal jsem mu cenu 150k za WP (grafika, naplneni, zprovozneni, zaruka 12 mesicu, 2 hodiny asistence mesicne zdarma) a z neho pak vzeslo, ze to je prekupnik/dodavatel. Tj aby nemel praci tak posbiral 15 nabidek a protlacil tu svoji. Za mesic se schvalne mrknu jak to dopadlo s weby :D

  12. Na jednu stranu chápu lidi, že chtějí slyšet výsledek, ale na druhou stranu co jim to pomůže si to vynucovat. U většich společností, a ted mluvím o trhu práce už máš v personálních systémech funkci automatického uzavření pozice která uděla to že mimo jiné odešle neúspěšným kandidátům generovanou notifikaci o nepostoupení.

    A to opravdu chceš? to tě uspokojí? nebo prostě ty chceš hlavně poukázat že společnost XX je zlá, arogatní protože se nebaví s ucházeči. A čeho tím chceš docílit, aby si ostatní na tu společnost dávali pozor? Jako mě tahle hyperkorektnost příjde úplně úchylná, ve výsledku ty vlastně chceš diktovat podnikatelům jak se mají chovat.

  13. Dost běžná věc, lidi nemají vychování. Pokud není zpráva spam, pak je slušnost odpovědět, když už jsem tu komunikaci začal (jako poptávající).
    A klidně napsat "už jsme vybrali někoho jiného", ale nechávat druhé v nevědomosti, když už investovali čas a úsilí do komunikace.

    Nejlepší cesta je: hodit na ně balvan a jít za dalšíma. Pokud se ozvou časem, tak nezapomenout na jejich poslední chování a přizpůsobit se.

  14. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    Tak sam bys rad vydelal 80k ale udelal bys to taky jako jiny podhodnocene za 30k? :) Zvlast kdyz web musi splnovat § o pristupnosti, tak tech 30 je fakt ultra pakarna. Nedavno typek poptaval 3 weby pro dve ZS a jednu MS, dal jsem mu cenu 150k za WP (grafika, naplneni, zprovozneni, zaruka 12 mesicu, 2 hodiny asistence mesicne zdarma) a z neho pak vzeslo, ze to je prekupnik/dodavatel. Tj aby nemel praci tak posbiral 15 nabidek a protlacil tu svoji. Za mesic se schvalne mrknu jak to dopadlo s weby :D

    Kdyby alespoň 30tis., ale pro vetšinu je problem dát i 5tis. za webovky. Jen tak z recese jsem nabídl cenu za výrobu webových stránek přes veřejnou zakázku za 1500 Kč (jestli se vubec někdo chytne).
    Odebiram zakázky přes jeden poptávkový system (ač mě paní operátorka ujištovala, že placenou zakázku předávají max. 6 dodavatelum - haha).

    Tak je videt, že školy a státní instituce jsou dobrý byznys. btw. ted jsem v kodu, našel, že web dotyčné školy z jedné vesničky je postaveny dokonce na komerční předělané šabloně - paní ředitelce asi přistála do klína "malá domů" :-D

    samozřejmě v nejmenované škole ještě probíhá rekonstrukce 2 učeben za 500-600tis. a dodávka IT výpočetní techniky. a učební metriál se odebírá taky jen z jednoho doporučeného zdroje - to vše bez výberového řízení. Takže vy, co podporujete Babiše, tak aby jste za chvíli nebrečeli, že si koupíte rohlík za 5Kč a nebo Vodňanské/Vocílkovské kuře za 500kč (protože tu bude dělat byznys jen Kelner a Babiš :-D)

  15. Tohle se stalo každému. Je to zkrátka tak, že pokud někdo dostane 100 reakcí od lidí, které nezná, tak je neviním z toho, že se jim pak nechce odepisovat každému - většinou mi daný člověk, pokud neměl zájem, odepsal, takže musím říct, že je zde spousta nad rámec ohleduplných lidí, i pokud šlo o hromadné zprávy :) A samozřejmě, člověka zamrzí, pokud nedostane zádnou odpověď, ale to je zkrátka riziko podnikání, se kterým děláš cokoliv - nikdo ti nic nedluží.

    Ale inspirovalo mě to k zamyšlení, jak tohle alespoň trochu řešit - třeba přidáním možnosti hromadně poděkovat všem nevybraným zájemcům, případně i možnost přizpůsobit odpověď (neplést s hromadnými zprávami, tohle by automaticky vybralo všechny kromě označených subjektů, se kterými chci u daného inzerátu spolupracovat).

    Budeme systém obchodů průběžně vylepšovat, takže tohle si zapisuji jako nápad. Neřeší to situace s reakcemi do e-mailu, ale i to se dá nějak pozměnit (např. dát zobrazení e-mailu na kliknutí, čímž se vytvoří interakce obou uživatelů přes webtrh).

  16. Citace Původně odeslal skorozacatecnik Zobrazit příspěvek
    Dost běžná věc, lidi nemají vychování. Pokud není zpráva spam, pak je slušnost odpovědět, když už jsem tu komunikaci začal (jako poptávající).
    A klidně napsat "už jsme vybrali někoho jiného", ale nechávat druhé v nevědomosti, když už investovali čas a úsilí do komunikace.

    Nejlepší cesta je: hodit na ně balvan a jít za dalšíma. Pokud se ozvou časem, tak nezapomenout na jejich poslední chování a přizpůsobit se.
    Ono je taky možný, že dotyčná poptávka už není aktuální (překupníci se na ní snaží stále vydělat nebo si zaplnit poptávkový system) - takže když ti pop pul roce stále začnou zvonit tel, tak je to celek vopruz. Nedivím se pak, že nikdo už ani neodepíše. a to nemluvím o mlžnosti, kdyby se jednalo dokonce o fiktivní poptávku :-D

  17. Citace Původně odeslal Petr Široký Zobrazit příspěvek
    Ale inspirovalo mě to k zamyšlení, jak tohle alespoň trochu řešit - třeba přidáním možnosti hromadně poděkovat všem nevybraným zájemcům, případně i možnost přizpůsobit odpověď (neplést s hromadnými zprávami, tohle by automaticky vybralo všechny kromě označených subjektů, se kterými chci u daného inzerátu spolupracovat).

    Budeme systém obchodů průběžně vylepšovat, takže tohle si zapisuji jako nápad. Neřeší to situace s reakcemi do e-mailu, ale i to se dá nějak pozměnit (např. dát zobrazení e-mailu na kliknutí, čímž se vytvoří interakce obou uživatelů přes webtrh).
    Jako jo, třeba to něčemu pomůže. Ale obecně mi přijde, že dnes jsou lidi strašně přecitlivělí a ublížení. Úplně krásně to srhnul John Vanhara ve svém článku. Úplně jsem si vybavil, jak to probíhalo před lety když hledal práci. Tehdy se nepsalo na nějaké poptávky na netu, byl jen vytáčený internet a tak se práce hledala klasicky přes noviny, např. Anonnci. Člověk někam zavolal a v ideálním případě že šel na pohovor. Samozřejmě v X případech neuspěl a tím to haslo. Nikdo ti nedal analogicky vědět např. dopisem že neuspěl. A nikdo se z toho nehroutil a necítil ublížen že mu nikdo neodpověděl. Ano, je slušnost dát z pohledu zaměstnavatele vědět, ale to je vše.

  18. dlouho jsem tu nic nepoptaval, to vam tu vazne bezne chodi 50 nebo 100 odpovedi?

  19. Neodpovědět je také způsob komunikace. A s takovimy stejně je lepší bussines tedy se jimi ani nezabyvat. Pokud by prece jenom neco chteli dělat společně, tak nastavit přísnější pravidla!

  20. 50 až 100 ne, ale naposledy jsem tu měl tohle: https://webtrh.cz/446522-koupim-vase-domeny-weby
    A kdybych publikoval ty nabídky, tak mám nejčtenější článek na blogu.. Je úplně jedno jaký máš hodnocení, jak seš tu dlouho, na to nikdo nekouká. hlavně ojebat druhýho.

  21. Taky se stává, že vám někdo nastoupí do práce, první pracovní den si odskočí na oběd a už se nevrátí :-))) V lepším případě si nic neodnese.

  22. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    dlouho jsem tu nic nepoptaval, to vam tu vazne bezne chodi 50 nebo 100 odpovedi?
    Jinak já odpovídám i neúspěšným, ale mnohdy se zpožděním. Budu to teď muset napravit. Je to teda fakt, jak tu ostatní píší, ale poslední dobou (nevím zda to není nějakou aktivitou nového majitele) skutečně chodí i 50 odpovědí a teď bývá větší problém někoho vybrat než sehnat. Což je pozitivní zpráva.

  23. Dříve jsem odpovídal všem. Řada odmítnutých však nedokázala pochopit, že jsem vybral někoho jiného. A začala nekonečná diskuze... Od té doby neodpovídám.

  24. Citace Původně odeslal Wladass Zobrazit příspěvek
    50 až 100 ne, ale naposledy jsem tu měl tohle: https://webtrh.cz/446522-koupim-vase-domeny-weby
    A kdybych publikoval ty nabídky, tak mám nejčtenější článek na blogu.. Je úplně jedno jaký máš hodnocení, jak seš tu dlouho, na to nikdo nekouká. hlavně ojebat druhýho.
    A tohle je to, o čem mluvím.. https://webtrh.cz/449034-top-auta-co...bilova-inzerce
    Podobný sračky chodí do zpráv, to pak člověku dojde trpělivost a přestane odpovídat..

  25. Citace Původně odeslal FunTomas Zobrazit příspěvek
    Já kolikrát neodpovídám z jediného důvodu. Do poptávky napíši přesné požadavky a z 80% mi přijdou překopírované odpovědi bez konkrétní nabídky či odpovědi na mou poptávku.
    Jasně, to je potom výše uvedený důvod (podmínkou je, že uvedu požadované údaje, tj. odpovím přímo na míru konkr. nabídce, žádný CTRL+C,CTRL+V spam:)

  26. To je další problém, člověk dá jasnou poptávku s jasnou cenou. A přesto se ti ozvou lidi, kteří se nabízejí od 800 kč/ns výše, a když je slušně odmítneš tak s tebou začnou diskutovat, že se za kvalitu vyplatí připlatit, že jsi je ještě nezkusil a prostě odmítají akceptovat odmítnutí.

  27. Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    To je další problém, člověk dá jasnou poptávku s jasnou cenou. A přesto se ti ozvou lidi, kteří se nabízejí od 800 kč/ns výše, a když je slušně odmítneš tak s tebou začnou diskutovat, že se za kvalitu vyplatí připlatit, že jsi je ještě nezkusil a prostě odmítají akceptovat odmítnutí.
    Ale tohle mi nevadí. Já do zadání píši, že na nabídky neodpovídající poptávce neodpovídáme. Tím je to vyřešené. Pokud někdo nemá dost rozumu na to pochopit zadání, jak s ním chcete pracovat?

  28. Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    Na jednu stranu chápu lidi, že chtějí slyšet výsledek, ale na druhou stranu co jim to pomůže si to vynucovat. U většich společností, a ted mluvím o trhu práce už máš v personálních systémech funkci automatického uzavření pozice která uděla to že mimo jiné odešle neúspěšným kandidátům generovanou notifikaci o nepostoupení.

    A to opravdu chceš? to tě uspokojí? nebo prostě ty chceš hlavně poukázat že společnost XX je zlá, arogatní protože se nebaví s ucházeči. A čeho tím chceš docílit, aby si ostatní na tu společnost dávali pozor? Jako mě tahle hyperkorektnost příjde úplně úchylná, ve výsledku ty vlastně chceš diktovat podnikatelům jak se mají chovat.
    Máš pravdu, Mirku. Tím jsi nahodil i dílčí téma, právě v případě agentur (nebo i běžných firem), kde nepošlou odpověď ani v případech, kdy kandidát absolvoval např. nějaký zkušební úkol a první kolo pohovoru.

    Je mi jasné, že se dřív nebo později musel objevit nesouhlas, protože někdo za tím uvidí příkazy a zákazy, které bude muset dodržovat.

    K námětu mě ale neinspirovalo odmítnutí u poptávky, ale paradoxně zkušenost z opačné strany (jako personalista a později zadavatel práce): S někým se dohodneš, obětuješ čas dohodě apod.

    A výsledek nula nula nic. Není to bráno jen z pohledu uchazeče, i podnikateli se stává, že se s nima lidi "nebaví"?

    Potom je trh trochu začarovaný kruh, kde ti personalistka na dotaz, proč neodpověděla kandidátovi XY, řekne, že "pro to neměla důvod" (snad se neděje plošně).

    Nebo pracovník, který měl nastoupit, nepřijde, nenapíše, utne to. A to se, z doslechu, děje poměrně často (důvodů bude asi taky více). Takže to není jen proti podnikatelům.

    ---------- Příspěvek doplněn 05.05.2020 v 17:08 ----------

    Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    Jako jo, třeba to něčemu pomůže. Ale obecně mi přijde, že dnes jsou lidi strašně přecitlivělí a ublížení. Úplně krásně to srhnul John Vanhara ve svém článku. Úplně jsem si vybavil, jak to probíhalo před lety když hledal práci. Tehdy se nepsalo na nějaké poptávky na netu, byl jen vytáčený internet a tak se práce hledala klasicky přes noviny, např. Anonnci. Člověk někam zavolal a v ideálním případě že šel na pohovor. Samozřejmě v X případech neuspěl a tím to haslo. Nikdo ti nedal analogicky vědět např. dopisem že neuspěl. A nikdo se z toho nehroutil a necítil ublížen že mu nikdo neodpověděl. Ano, je slušnost dát z pohledu zaměstnavatele vědět, ale to je vše.
    Viz výše, neberme to jen ze "svého" pohledu (podnikatele/zaměstnavatele, který neodpověděl), ale z druhé strany. Stejnou slušnost by měla zachovat i protistrana. Článek možná naráží i na jiné věci, tady nejde o to, že nikdo nesmí prohrát. Když potřebuju 1 člověka, a ozve se 20, 19 "prohraje". Jde se dál. Ale možná budu někdy 1 z těch 19 taky potřebovat. To nejmenší je dát vědět (tím spíš, pokud šlo o těsný výběr, ne o spamové nabídky). Poslední věta to shrnuje dobře – je slušnost dát vědět, (ale) to je vše:)

  29. Já jsem možná stará škola, ale prostě mi přijde že je to prostě jen etiketa poslední doby a dá se dost dobře bez toho žít. Jak jsem výše psal,před 20 lety mi též nikdo nenapsal dopis že jsem neuspěl a ani by mě nepadlo a ani si nikoho nevybavuji koho by to napadlo a někdo to řešil že mu nedal někdo vědět.

  30. Riešenie nezmyslov, ktoré nemá zmysel riešiť, nemá význam :D

  31. Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    Ale obecně mi přijde, že dnes jsou lidi strašně přecitlivělí a ublížení.
    To je problém, jehož řešení je nad mé síly :) Budu vinit sociální sítě, protože je strašně snadné říct, co všechno je na světě špatně, jak je všechno nefér a okamžitě najít podporu tisíců lidí po celém světě, zatím co dřív se člověk omezoval na malou lokální skupinu kolem sebe. Ale to je na úplně jinou diskuzi a bylo by to na dlouho.

    Pokud se vrátím k původní záležitost, co je fakt je, že v tuto chvíli je zbytečně časově náročné a otravné odepisovat všem lidem, co reagovali na poptávku, protože to člověk musí všechno udělat ručně, když by to systém mohl umět automaticky tak, že odpadne banální administrace. Obchody se dlouho nikam zásadně neposunuly co se pohodlnosti a možností týče, tak teď sbírám zpětnou vazbu a témata jako je tohle jsou přesně to, co hledám.

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3