Prodej brandové domény světové značky Fred Perry
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Instagram unikátní obsah

  1. Zdravím,

    Potřebuji poradit. Před třemi týdny jsem si založil profil na instagramu. Jde prakticky o unikátní obsah. Tohle na českém instagramu nikdo nedělá, mimo dvou třech profilů, ale to jsou skutečně mizerné práce, což odpovídá jejich výsledkům. Za 14 dní jsem získal 600 odběratelů a věnoval jsem tomu maximálně hodinu denně (pomáhá i přítelkyně). Potíž je v tom, že se zájem nových sledovatelů rapidně snížil. Z heštegů chodí stovky lidí, ale už málo dá odběr.

    Profil bude sloužit mimo jiné i jako propagace knihy, která půjde do distribuce koncem srpna a potom další, ale termín momentálně nevím. Insragramu vůbec nerozumím.

    Hlavní problém vidím v tom, že návštěvník po otevření nového postu musí číst text - cca minuta čtení. Na druhou stranu v této podobě to nikdo momentálně nedělá. Alespoň o to nevím. Děkuji za každou radu...

    Profil zahady_ceska

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Nějak nerozumím s čím je tedy potřeba poradit? Prostě pokračujte v tom co děláte :-) Případně se zkuste s někým spojit, vytvořit spolupráci se souvisejícím produktem třeba. Problém je, že (možná jsem to jenom já) chodí na Instagram rychle a snadno konzumovat obsah a tomu stylu co děláte to moc nesvědči. Po rozkliknutí fotky totiž nevidím hned ten úvodní text, ale instagram mě pošle až na konec na poslední komentář. A mě se nechce rolovat nahoru a ještě minutu nebo dvě něco číst. Je vaše cílovka fakt na Instagramu? Pak to dělejte stravitelnější, instagramem je chytejte a posílejte někam na web třeba. Rázem máte dva kanály k propagaci (Instagram a mailing). Ale asi nejsem cílovka, možná by někdo z cílovky poradil víc.

  4. Citace Původně odeslal Tomáš Maňhal Zobrazit příspěvek
    Nějak nerozumím s čím je tedy potřeba poradit? Prostě pokračujte v tom co děláte :-) Případně se zkuste s někým spojit, vytvořit spolupráci se souvisejícím produktem třeba. Problém je, že (možná jsem to jenom já) chodí na Instagram rychle a snadno konzumovat obsah a tomu stylu co děláte to moc nesvědči. Po rozkliknutí fotky totiž nevidím hned ten úvodní text, ale instagram mě pošle až na konec na poslední komentář. A mě se nechce rolovat nahoru a ještě minutu nebo dvě něco číst. Je vaše cílovka fakt na Instagramu? Pak to dělejte stravitelnější, instagramem je chytejte a posílejte někam na web třeba. Rázem máte dva kanály k propagaci (Instagram a mailing). Ale asi nejsem cílovka, možná by někdo z cílovky poradil víc.
    Blog určitě plánuji. Chtěl jsem chvilenku počkat podle toho, jak to půjde na instagramu. Není to zase tak mizerný výsledek, ale rozhodně ne oslňující...

    Cílová skupina mne tak trochu překvapila. Myslel jsem totiž, že půjde o mladší návštěvníky, ale nejvíc čtenář a odběratelů je věkově 35 - 45 roků.

  5. Tak ta věková skupina mě vůbec nepřekvapuje. Tipnul bych si, že tohle téma okolo záhad je spíš pro starší generaci. Samotného mě záhady zajímají, koukám třeba na Badatele na Youtube a podobně a je mi 30. Neumím si moc představit, že si někdo okolo 17 nebo 18 teď sedne a projíždí tohle téma, to je spíš anomálie v dnešní době.

  6. Určitě ano, když si to tak zpětně uvědomuji. Ten instagram měl být spíš pokus a začalo to velmi slušně.

    Jinak badatele samozřejmě znám velice dobře. Moje jméno tam občas padá též :)

  7. Osobně bych se zkusil zaměřit na samotné fotografie, které bych si dokázal představit mnohem lépe zpracované. Ideální je v tomto případě se spojit s nějakým grafikem, který vytvoří template, do kterého vy už si pak jen vždy vložíte fotografii a nadpis. Na IG je to hlavně o těch fotkách a ty prostě musí diváka přitáhnout natolik, aby byl ochoten číst dlouhý popisek. Rád vám s nějakou šablonou, případně dalšími věcmi pomohu, stačí se ozvat do zpráv.

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3