Prodej brandové domény světové značky Fred Perry
Zobrazují se odpovědi 1 až 20 z 20

Investování v roce 2020

  1. Pěkný den,

    ráda bych se podělila s mojí zkušeností s investováním za můj poslední rok 2019 a bylo by fajn kdyby táto diskuze vedla k tomu, abychom si vyměnili zkušenosti nebo získali super rady mezi sebou kde investovat v roce 2020 :)

    Takže moje výsledky za poslední rok jsou:

    rondainvest.cz – skutečný výnos 7,5 %
    zonky.cz – skutečný výnos 4 %
    zlutymelon.cz – skutečný výnos 5 %

    Důvěřujete více investicím do půjček nebo do nemovitostí? Nebojíte se třeba zahraničních společností? Upřednostňujete riskantnější investování před konzervativním?

    Od ledna jsem více diverzifikovala a aktuálně mám složení následující: zonky.cz, minos.cz, chytrarenta.cz a něco málo kryptoměny. Také zvažuji Invester nebo nákup dluhopisů nových firem. Třeba jedna nová zubní klinika nabízí dluhopisy.

    Také by mě zajímalo, zda je pravda, že investování do fondů prostřednictvím bank je k ničemu?

    Předem děkuji za jakékoli postřehy, rady a zkušenosti.

    Lenka

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    4WebMaster.cz poptává: Vytvoření pokročilého B2C & B2B e-shopu
    TMS poptává: Slogany, kratke reklamni texty
    W.e.b.t.r.z.n.i.k nabízí: DTP grafik - 12 let praxe
  3. me pujcky vzhledem k riziku prijdou jako strasne malo vynosove. Jestli ekonomika skutecne vyrazne utrpi ted, tak se teprve ukaze, jestli to za ty rizika stalo...

    Osobne spis to krypto, ale hodne opatrne - z tech min znamych bych vypichnul treba NEXO, spolecnost, ktera pujcuje a jako zastavu bere krypto, vyplaci zhruba jendou rocne dividendy a porad hodne rostou obratove. Token ma ted podle me podhodnoceno, brzy budou dalsi dividendy a podle obratu co jsou videt na blockchainu to vypada, ze by pri soucasne cene mohl byt zisk dobre kolem 20% ciste z dividend + predpokladam rust cen tokenu po ohlaseni, ze budou vyplacet... takze tam bych ted videl kratkodobejsi sanci

  4. Díky za doporučení. Pokud se bavíme o krypto, vím, že to je blbý dotaz, ale teoreticky je to jediné investování ze kterého nemusíme odvádět daně. Vím, že by se mělo ale je to asi něco jiného, než firmy ve kterých investujeme a jsou známe. To si může FU zjistit. Je to tak, nebo se mýlím ?

  5. No, dokud krypto drzis a nevybiras zisky tak FU naprosto nema jak vedet ze drzis nejake krypto a ze mu roste hodnota... Nicmene jakmile clovek zacne prevadet zpet na fiat a posilat si openize do banky, tak FU bude chtit vedet odkud ty penize jsou a tam je pak 15% dan ze zisku. Da se to jiste obejit vyberem hotovosti v bitcoinmatu, ale tam je limit na 25k/den a na poplatcich utece nejakych skoro 10%, nekde se ted dalo dostat az k 7%... ale jestli se to za ty usetrene dane vyplati, to tezko rict. Ja mivam radsi klid na dusi.

  6. Ja mam na zonky pres 5 %, ale nevim, jak to meri, kdyz pomer vracenych penez a zisku z nich mam okolo 30 %.

    Jinak crypto sem lehce posral (aspon ETH jsem prodal tesne pred peakem), dokupoval sem asi v pulce toho padu, nicmene pak jsem par coinu chytil i na uplnym dne a nektery mam za mesic nad 75 %. Skoda, ze v tom tocim jen drobny, priste se toho uz bat nebudu.

    Jsem zvedav na bitcoin, snad jeste dropne pred/po puleni, to beru dlouhodobe temer jako jistotu. Treba jako cez, tam jsem na 16 %, ale taky jen drobaky.

    V 2019 se mi povedlo nachytat pekny investicni lahve, vse zhodoceni 500 % a vys, to me bavi moc.

    Jinak Alesi, zonky neni zas tak velky riziko, protoze nejvic prachu v tom ma samotny zonky, tzn vymahat se bude a tlaci se na to fest, mam tam trochu inside info a byt jeste rok zpet mi bylo doporucovano se obloukem vyhnout, situace se vyrazne zmenila.

  7. Momentálně za mně nemovitost. S cenou se dá hodně smlouvat, během karantény byli majitelé vůbec rádi že tam někdo přijel na prohlídku a povedlo se mi jít s cenou hned o 15% dolů. Teď to vypadá na další 4% dolů za daň z nabytí a ve výsledků už jen ta úspora dělá docela dost.

    Ve výsledku to buď můžeš držet jen jako ochranu před inflací a nebo to pronajmout.

  8. S nemovitostmi souhlasím. Nicméně to považuji spíš za konzervativní investování a na koupi celé nemovitosti stejně nemám :D Proto zatím do nemovitostí investuji pouze přes ronduinvest nebo chytrourentu. Uvažuji že koupím, ale pouze na páku prostřednictvím hypotéky. Tá daň je moc super! Akorát, nevýhoda je, že se budu muset starat o nájemníky. Né vždy člověk natrefí na zodpovědné lidi.
    Naposledy upravil molekula : 01.05.2020 v 17:33

  9. Daň z nabití je sice super, ale ke schválení jde i to, že od roku 2021 nebude možné si ze základu daně odečítat úroky z hypotéky, což je z dlouhodobého hlediska více ztrátové než zaplatit jednorázovou daň z nabití nemovitosti...o tom už se ale klasicky bohužel moc nemluví.

    Ale k tématu...na zonkách investuji s výnosem pohybujícím se okolo 5%, není to moc, ale pro seznámení se s P2P půjčkami cajk. Letos chci vyzkoušet ještě mintos platformu, upvest - investování do nemovitostí a pohlédnu se po nějakých dluhopisech.

    V.

  10. Byty na pronájem (návratnost mě nezajímá)
    krypto, tady ti co nemaj rádi krypto kvuli riziku mohou vybírat tzv. stake coiny kdy za držení prostě máte měsíční zisk pár %
    pak investuju do zlatých mincí limitované edice a whisky, taky limitky, není to nic co teď koupíš a za rok prodáš to může trvat i mnoho let, nicméně tím zhodnocuju majetek.
    Kdo chce trochu spekulovat může koupit ty sračky od Žufánka ty se prodají se ziskem 100-200% klidně během pár měsíců. Pár jich taky mám, ale muselo to z dosahu očí aby mi to nekazilo výhled na whisky :)
    p2p mě ve světě kde se věřitel často označuje jako vyděrač či vydřiduch a dlužník je zneužívanej chudáček kterýmu se musí pomáhat nelákaj
    Naposledy upravil MarvinDela : 01.05.2020 v 22:02

  11. Citace Původně odeslal vomackav Zobrazit příspěvek
    Daň z nabití je sice super, ale ke schválení jde i to, že od roku 2021 nebude mož
    ....

    V.
    Tak oni uz dani i nabiti?? Sem chtel ted jednomu nabit... tak z toho asi sejde....

  12. Krypto se chová, jako kterákoliv volatilnější akcie s tím rozdílem, že je pořád složitější se k němu dostat. Občas kouknu do skupiny o Bitcoinu a připadá mi, že už se tam řeší jenom, co jak kam převést, aby se jeden dostal k penězům nebo naopak k BTC. Banky postupně odřezávají převody na burzy a už vyměkla i FIO. Navíc si myslím, že nějaký růst "da moon" se nikdy konat nebude, protože BTC nevykazuje žádná fundamentální data.

  13. Citace Původně odeslal vomackav Zobrazit příspěvek
    Daň z nabití je sice super, ale ke schválení jde i to, že od roku 2021 nebude možné si ze základu daně odečítat úroky z hypotéky, což je z dlouhodobého hlediska více ztrátové než zaplatit jednorázovou daň z nabití nemovitosti...o tom už se ale klasicky bohužel moc nemluví.

    Ale k tématu...na zonkách investuji s výnosem pohybujícím se okolo 5%, není to moc, ale pro seznámení se s P2P půjčkami cajk. Letos chci vyzkoušet ještě mintos platformu, upvest - investování do nemovitostí a pohlédnu se po nějakých dluhopisech.

    V.
    A počítal sis to? Nepíše se o tom, protože co píšeš není úplně pravda. Navíc většina lidi radši ušetří teď 100k než během 30ti let 150k. Za druhé to teď kolikrát komplikovalo koupi nemovitosti, kde má člověk sehnat navíc ještě 100k například. Za další, když kupujes na za hotovy, tak je to jenom úspora. Za další, když během 30ti let kupujes 3 nemovitosti, tak dan zaplatíš vždycky, ale hypo si odečítás furt jen následující roky z výše hypo. A to už se určitě vyplatí víc zrušit dan z nabytí.
    Už jen kvůli inflaci je lepší mít teď 100k než v průběhu 30ti let 150k.

  14. Citace Původně odeslal marat Zobrazit příspěvek
    Krypto se chová, jako kterákoliv volatilnější akcie s tím rozdílem, že je pořád složitější se k němu dostat. Občas kouknu do skupiny o Bitcoinu a připadá mi, že už se tam řeší jenom, co jak kam převést, aby se jeden dostal k penězům nebo naopak k BTC. Banky postupně odřezávají převody na burzy a už vyměkla i FIO. Navíc si myslím, že nějaký růst "da moon" se nikdy konat nebude, protože BTC nevykazuje žádná fundamentální data.
    Jakoze nejaky miniaturni burze zavrou ucet a proto je nejak slozitejsi se dostat do/z krypta jo? To je fakt videt jak na to koukas jen nekde z dalky a myslis si ze proto o tom neco vis :) to ze noobove nevi kde kuopvat tu bylo vzdycky, nic novyho. Tvoje nazory na krypto vzdycky stoji za to

  15. Aleš: Koukám na to z dálky, ale Coinmate mi nepřipadala zrovna miniaturní. Spíš mě zaráží, jak se tam řeší banky, které odmítají posílat peníze na krypto burzy. A mám dojem, že i Revolut už má taky omezení.

  16. coinmate je proti tomu co toci jiny burzy porad strasnej prcek, neni prvni ani opsledni burza ktery zrusi ucty a tak si je udelaj jinde. Tenhle boj bank s kryptem, ktery je naprimo ohrozuje, je tu od prvniho dne, byvaly casy, kdy nakup krypta pres kartu byl naprosto nemyslitelnej, nakupovalo se to pokoutne u spolecnosti, ktery byly pod radarem bank a ktery bezne padaly jako hrusky (vzdycky kdyz si banky vsimly), na zacatkus e krypto kupovalo posilanim hotovosti v obalkach... Dneska nemam problem posilat penize na burzy ani kartou, ani prevodama. Jasne, jsou banky, co si mysli ze vi nejlip co zakaznik muze delat se svyma penezma, ale tak takovy banky proste nepouziju. Ja jich mam 5 a ani u jedny sem nikdy problem nemel (roky odesilani i prijimani penez z krypta). Revolut sam krypto prodava, takez nevim o jakych omezenich mluvis...

    Vidis nejakou bublinu jednoho fora a hodnotis podle toho neco do ceho jsi ocividne sam nikdy nevstoupil (soudim podle prispevku vzdycky kdyz ke kryptu neco napises). Dal nema smysl s tebou diskutovat :) Banky se krypta boji a tak se v ramci svych vlastnich pravomoci snazi s nim takhle bojovat. Nic vic nic min.

    Krypto je porad ovladany spekulaci a manipulaci neregulovanyho trhu, souhlasim. mozna jeste dlouho bude. Ale to z toho vlastne o nic horsi investici nez cokoliv jinyho nedela. Dela ho to rizikovy, ale mira rizika je snad ve slovnicku kazdyho kdo investuje, to neni argument proti, to je jen argument k opatrnosti.
    Naposledy upravil Aleš Jiříček : 02.05.2020 v 21:59

  17. Aleš: Já skoro rok těžil. :) Paradoxně jsem skončil chvilku po vrcholu BTC, protože jsem potřeboval koupit nějaké stroje a to vedro doma ze 4 rigů už bylo na manželku moc. :D A taky dělali trochu bordel...hlavně v létě se nedali uchladit..:( Takže já si na krypto stěžovat nemůžu. Něco mě naučilo, dalo mi vydělat, ale celkem dost mi vadí ten fanatismus okolo, kdy se s lidma prakticky nedá mluvit o realitě. Prostě "da moon" a nic jiného nepřipadá v úvahu.

  18. Tak někdo tomu prostě skálopevně věří, četl jsem teď borce, kterej očekává hodnotu BTC 200k dollarů, neberu mu to, sám jsem střízlivější, ale fakt je ten, že jakmile se dotěží a nebude to dlouho trvat, tak pak ta cena fakt může jít jen výš, kór s příhlídnutím k tomu, že fakt drtivá většina coinů skončí, protože jsou úplně k ničemu.

    Nikdo nemůže s jistotou rozporovat třeba ani to, že aktuální cena je jen startovní, stejně jako kdysi, když byl BTC za 200 babek a pak šel na stonásobek a to jen kvůli hype boomu, ne kvůli reálný hodnotě, ta se teprve ukáže.

  19. Slepej fanatismus je v podstate stejne hloupej jako slepej hejt. Ale jedna vec je na tom slepym fanatismu prave krasna - ze prave diky nemu je ten cenovej rust a pripadnej dalsi bullrun realne moznej. Nerikam jistej, ale do nejaky miry moznej. Navic jsou v tom spacu legit projekty jako treba to NEXO nahore, ktery se vesmes nelisi od beznych akciovek, jen to probiha na blockchainu. Takze jak rikam, netreba to nejak zbytecne schazovat, je treba mit na pameti riziko, ale smetat to ze stolu bylo vzdycky hloupy a porad je. Vubec nevidim duvod proc v tom nemit rizikovej kapital. Mam ho mit v nakejch pochybnejch akciich, fondech nebo v kryptu, to si teda kazdej den vyberu mnohem radsi to krypto.

  20. no zrovna dnes jsem chtel nakoupit radove za 200 - 300 eur a platba pres mbank kartu neprosla zkousel jsem 2x asi tak 2 - 3 mesice spat to slo a ted najednou ne, to same u spermbanky , zitra jim zavolam co jako to ma znamenat :(((
    jak platite u coinbasu ? sepa platba ?

  21. presne, je treba delat na ty cmoudy tlak, ze si se svyma penezma chces delat co uznas za vhodne ty a ne, ze ti nekdo bude diktovat, ze tady zaplatit muzes a tady uz ne... Ja mel za posledni dobu problem jen jednou u monety, taky uz ji nemam :)

    jinak se snazim vsechno tahat pres SEPA, kdyz tech transakci delas vic, tak na poplatcich usetris fakt ranec...

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3