Prodej brandové domény světové značky Fred Perry
Zobrazují se odpovědi 1 až 12 z 12

Lidé na reklamy klikají a nenakupují?

  1. Zdravím,
    mám celoroční zboží bez větších výkyvů, totožné reklamy. Srovnávám období duben, březen, únor, leden a také loňský rok. Zaznamenal jsem v dubnu velký propad míry konverze u Skliku a u Zboží. Podobný počet kliků a 5x menší nákupy. Zaznamenal někdo podobný trend? Hlavně duben. Změna nákupního chování v této době nebo nějaké změna v nastavení Seznamu, co mi unikla?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. COVID-19 tě minul? :)


  4. Já na to mám recept - sledovat výsledky kvartálně, nebo ročně. Každý do toho furt kouká a pak řeší nesmysly. Sám píšete, že máte roční stats bez výkyvů, že to máte nějak nastavené, tak proč se nechat rozhodit nějakými dílčími výsledky.

  5. NO dílčí výsledek je cca 20% roku, to není již zanedbatelné...............takže Covid = lidé klikají a nenakupují a projeví se to takto výrazně (5x)? To je další příznak?
    Nevím jestli to není moc snadné vysvětlení, někdo jiný zaznamenal podobný rozsah snížení?

  6. když nechou nakupovat tak nemaj proklikávat drahé reklamy.

  7. Citace Původně odeslal koicz Zobrazit příspěvek
    NO dílčí výsledek je cca 20% roku, to není již zanedbatelné...............takže Covid = lidé klikají a nenakupují a projeví se to takto výrazně (5x)? To je další příznak?
    Nevím jestli to není moc snadné vysvětlení, někdo jiný zaznamenal podobný rozsah snížení?
    My také zaznamenáváme výkyvy častěji než jindy. Ale trvají třeba jen 14 dní. Jsou blbě vysvětlitelné, a vychází asi zrovna z toho, co lidé mohou dělat. Jenže když to přijde, tak než na to zareagujete a než se kampaně srovnají, tak za pár dnů je všechno jinak. Jeden týden jsme třeba sto procent nad normálem, druhý týden padesát procent pod normálem.
    Blbě se na to reaguje. U svých projektů to nechávám, u jiných do toho občas chce někdo vrtat, ale je to tak, že se na tom stráví hromada času a ničeho významného vlastně nedosáhnete. A i když to stáhnete jako celek, tak se opravdu může stát, že se zrovna trefíte blbě do období, na kterém byste ty konverze posbírali. Chce to prostě pevné nervy.

  8. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    My také zaznamenáváme výkyvy častěji než jindy. Ale trvají třeba jen 14 dní. Jsou blbě vysvětlitelné, a vychází asi zrovna z toho, co lidé mohou dělat. Jenže když to přijde, tak než na to zareagujete a než se kampaně srovnají, tak za pár dnů je všechno jinak. Jeden týden jsme třeba sto procent nad normálem, druhý týden padesát procent pod normálem.
    Blbě se na to reaguje. U svých projektů to nechávám, u jiných do toho občas chce někdo vrtat, ale je to tak, že se na tom stráví hromada času a ničeho významného vlastně nedosáhnete. A i když to stáhnete jako celek, tak se opravdu může stát, že se zrovna trefíte blbě do období, na kterém byste ty konverze posbírali. Chce to prostě pevné nervy.
    Ano přesně moje strategie, proti většinou měsíc neřeším. Zároveň se to bije s pocitem zachytit negativní trend zavčas. No a nyní to je dva měsíce a trend je velmi silný, proto pro pevné nervy hledám trochu vyztužení, že to třeba má někdo podobně

  9. Citace Původně odeslal Ulan Zobrazit příspěvek
    když nechou nakupovat tak nemaj proklikávat drahé reklamy.
    To je nazor zas toto :D Tak nepodnikej a nebude te to nic stat, ne?

    Ja kdyz hledam eshop a vyskoci mi jako prvni reklama, tak klikam na ni, nepojedu dolu a nebudu hledat odkaz.

  10. Vodička - ne, nejdřív musíš scrollovat na organickou část, tam si produkt pořádně nastudovat a až budeš mít 100% jistotu že produkt koupíš, tak se vrátíš do vyhledávání a klikneš na (jednu!) reklamu a tam můžeš nakoupit :D

  11. Pokud mluvis o mysliveckem sortimentu, tak tam bude logicky ted vic klikani a mene nakupu. V outdoor hobby sektoru to tak ted je.

  12. Citace Původně odeslal koicz Zobrazit příspěvek
    Zdravím,
    mám celoroční zboží bez větších výkyvů, totožné reklamy. Srovnávám období duben, březen, únor, leden a také loňský rok. Zaznamenal jsem v dubnu velký propad míry konverze u Skliku a u Zboží. Podobný počet kliků a 5x menší nákupy. Zaznamenal někdo podobný trend? Hlavně duben. Změna nákupního chování v této době nebo nějaké změna v nastavení Seznamu, co mi unikla?
    Podívej já své zboží dělím na zbytné a nezbytné. A u toho zbytného zboží samozřejmě chápu, že pokud přijde takové opatření vlády jako přišlo v v půlce března, tak lidé přestanou nakupovat to zbytné, na jednom shopu nepřišla objednávka týden. Pokud pak v panice nakupují nezbytné věci jako jídlo, roušky a desinfekce nejde se divit, že počátkem dubna nekupují jelikož čekají na výplatu. A ani se nedivím, že když sedí doma a nudí a klikají, tomu lze lehce zamezit změnou denních limitů. Přijde mi sice, že na webu evidentně ubylo reklamy, jelikož i u nás zvláště na Seznamu pozoruji dost podstatně zvýšený počet zobrazení i klikání a sníženou konverzi, ale to je v tomto období natož letos zcela běžný jev.

    Pokud jde o trend tak u nás na zbytné zboží v druhé polovině března byl obrat 14% normálu, první polovina dubna asi 40%, druhá polovina 150%.

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3