Prodej brandové domény světové značky Fred Perry
Zobrazují se odpovědi 1 až 9 z 9

Prosím o kritiku našeho eshopu realgeek.cz

  1. Dobrý den,
    prosím o konstruktivní kritiku našeho eshopu www.realgeek.cz

    Na eshopu neustále pracujeme a snažíme se ho posouvat dál a věřím, že nám vaše připomínky pomohou :)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. No, co na to říct. RealGeek už tu nějaký čas funguje, ne? A nefunguje zase tak špatně podle mě :-) Máte nějaké konkrétní trápení? Nebo jde jen o ten zpětný odkaz?

  4. Citace Původně odeslal Tomáš Maňhal Zobrazit příspěvek
    No, co na to říct. RealGeek už tu nějaký čas funguje, ne? A nefunguje zase tak špatně podle mě :-) Máte nějaké konkrétní trápení? Nebo jde jen o ten zpětný odkaz?
    Žádné konkrétní trápení nemám. Spíše mi jde o zpětnou vazbu od lidí z oboru a nějaké podněty k dalšímu posunu.

  5. Za mě snad jen dodělat metadata :-) To mě jako SEO človíčka trochu dráždí a u některých kategorií to pak ve SERPu nevypadá zrovna dvakrát lákavě k prokliku. Sjednotil bych velikost fontů v popiscích produktů. Někde je půlka drobným písmem a druhá půlka je v pohodě. Design je to fajn, jen tyhle drobnosti někoho zarazí určitě ;-)

  6. Jedinej problém vidím v tom, že https://www.realgeek.cz/ není vidět na https://geekforum.cz/ :D Měli bychom s tím něco udělat :)

  7. Citace Původně odeslal Tomáš Maňhal Zobrazit příspěvek
    Za mě snad jen dodělat metadata :-) To mě jako SEO človíčka trochu dráždí a u některých kategorií to pak ve SERPu nevypadá zrovna dvakrát lákavě k prokliku. Sjednotil bych velikost fontů v popiscích produktů. Někde je půlka drobným písmem a druhá půlka je v pohodě. Design je to fajn, jen tyhle drobnosti někoho zarazí určitě ;-)
    Díky, máte pravdu. Zaměříme se na to :)

  8. Zdravíčko.
    Zpětná vazba od někoho, kdo tuhle sféru vůbec nesleduje.
    * Udělejte, aby bylo po načtení stránky hned jasné "o čem to je" – proč by měl návštěvník stránky zůstávat, co mu můžete nabídnout. Jedna kratičká věta typu "zde můžeš/te nakoupit trička a náramky tvých oblíbených youtuberů" (nemusí být nezbytně takhle: nechť je podle vás) návštěvníka ihned zorientuje. Nenechte ho koumat a luštit, proč by vás neměl zase radši zavřít, protože vám nerozumí. Měl by se to dozvědět velmi rychle, některá pravidla doporučují do tří sekund.
    * Odkazu "Youtubeři" podvědomě vytváří dojem, že spustí nějaké video. Pro některé to může být matoucí. Prodáváte Youtubery? Asi ne, že?
    * Odkaz "Moon", pokud návštěvník neví, co to je, nenese žádnou informaci. Do titulku (bubliny) nad ním (která je taky "Moon") bych dopsal něco, co má hlavu a patu, např. "vyberte si mikiny, náramky, čepice s logem Moon studio TV" (nebo jak se to vůbec oficiálně jmenuje).
    * Výše uvedené platí obecně: prosím, použijte alespoň ty titulky/bubliny (html atribut title, který není invazivní a nezmění váš design) pro více polopatické vysvětlení, kam se návštěvník dostane, pokud tam klikne. Je to další prostředek, jak návštěvníka navnadit, prozradit, jaký sortiment u té které kategorie prodáváte, je to dobré pro vyhledávače, klíčová slova, atd. Tam nemusíte být skoupí na slovo.
    * (jen pro zajímavost) Proč vede odkaz na "Moon" přes bit.ly a ne přes realgeek.cz? Proč dávat vašim zákazníkům byť jen tu nejmenší záminku, že ten odkaz může být závadný (protože přes bit.ly nevidí, kam je skutečně zavede)?
    * (jen pro zajímavost) Náramek (přeškrtnutých 89 Kč) 29 Kč. Kdyby vás někdo poprosil o informaci, kdy onen náramek stál 89 Kč, byli byste schopni mu odpovědět? A nějak věrohodně to doložit?
    * Vadí mi váš zmrzačený Czengliš – ani angličtina, ani čeština. Ale chápu, že je to vaše věc.

  9. Citace Původně odeslal crs Zobrazit příspěvek
    Zdravím.
    * Udělejte, aby bylo po načtení stránky hned jasné "o čem to je" – proč by měl návštěvník stránky zůstávat, co mu můžete nabídnout. Jedna kratičká věta typu "zde můžeš/te nakoupit trička a náramky tvých oblíbených youtuberů" návštěvníka ihned zorientuje. Nenechte ho koumat a luštit, proč by vás neměl zase radši zavřít, protože vám nerozumí.
    * Odkazu "Youtubeři" podvědomě vytváří dojem, že spustí nějaké video. Pro některé to může být matoucí. Prodáváte Youtubery? Asi ne, že?
    * Odkaz "Moon", pokud návštěvník neví, co to je, nenese žádnou informaci. Do titulku (bubliny) nad ním (která je taky "Moon") bych dopsal něco, co má hlavu a patu, např. "vyberte si mikiny, náramky, čepice s logem Moon studio TV" (nebo jak se to vůbec oficiálně jmenuje). To platí i pro ostatní odkazy na hlavní stránce.
    * (jen pro zajímavost) Proč vede odkaz na "Moon" přes bit.ly a ne přes realgeek.cz? Proč dávat vašim zákazníkům byť jen tu nejmenší záminku, že ten odkaz může být závadný (protože přes bit.ly nevidí, kam je skutečně zavede)?
    * (je pro zajímavost) Náramek (přeškrtnutých 89 Kč) 29 Kč. Kdyby vás někdo poprosil o informaci, kdy onen náramek stál 89 Kč, byli byste schopni mu odpovědět? A nějak věrohodně to doložit?
    * Vadí mi váš ohavný Czengliš – ani angličtina, ale ani čeština. Ale chápu, že to je vaše věc.
    "czenglish" je daná cílovkou. Pohybuju se v té branži už řadu let a tohle je prostě mezi mladými trend :-)

  10. @Tomáš: …možná ještě přesněji je to taková pozitivní zpětná vazba – obchodníci s coolturou emulují mladé a mladí emulují obchodníky coolturou. Ale, jak jsem psal: je to jejich věc.

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3