Covistop Dezinfekce rukou Anti-Covid - 100 ml s rozprašovačem, 500 ml se stříkací vložkou, Skladem
Zobrazují se odpovědi 1 až 17 z 17

Rel="sponsored" - Zkušenosti

  1. Zdravím všechny,

    koupil jsem teď pár PR článku a zjistil jsem že všem odkazům dali rel="sponsored". Nemáte někdo otestované, zda mají takové odkazy nějakou váhu nebo jsou k ho*nu?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Já narazil na podobný problém. Dostal jsem info z affilu, že je to podmínka Google a nemá vliv na odkaz.
    Může tam být a nemusí.
    Kody si genreuji někdy sám a mohou být bez "sponsored"

  4. Jj ještě upřesním ptám se kvůli SEO na tracking affil odkazu to rozhodně nemá vliv.

  5. Google o tom píše:

    Informování Googlu o typu odchozích odkazů - Nápověda Search Console
    https://support.google.com/webmaster...082106729&rd=1

    Chápu to tak, že sponsored je současnou náhradou za nofollow a tedy, že optimalizaci daný odkaz nijak nepomůže.

  6. Sponzorované odkazy mají menší váhu, logicky. Ale nějakou pořád mají. Jsme před Googlem defakto "povinni" je označovat.

  7. Nedělám to a dělat to nebudu. Nevidím důvod. A takovej odkaz bych nikdy nekoupil.

  8. Citace Původně odeslal Wladass Zobrazit příspěvek
    Nedělám to a dělat to nebudu. Nevidím důvod. A takovej odkaz bych nikdy nekoupil.
    To by nekoupil asi nikdo, to je pravda. Problém je, že Google dost často sám najde tyhle placený odkazy. Pak je teda otázka, jestli to není v některých případech ze strany prodejce odkazů podvod na klienty. Protože pochybuju, že neznalého klienta někdo upozorní na fakt, že Google si i sám může vyhodnotit odkaz jako komerční a prostě ho ignorovat. Co mi chodí za nabídky, tak to je vše v superlativech, jak to krásně šlape a podobně. Ve finále dostanu do ruky seznam divnoblogů bez návštěvnosti.

  9. Davame to tam, protoze Google dobre vi kam odkaz vede, takze at to tam date nebo ne, porad bude vedet, ze jde o affil odkaz nebo odkaz z reklamniho clanku, proste z contentu ktery je placeny nebo z neho bude plynout nejaky profit. Pokud to tam nedate muze Google nejakym zpusobem penalizovat vysledky.

    V diskusich a komentarich je jeste dobre pridavat tag ugc, tagy se daji kombinovat napriklad rel="ugc sponsored", nebo rel=”nofollow ugc”, apod. Tag rel="nofollow" zustava tak jak bylo tomu puvodne urceno (od 2005 slouzil jako boj proti URL spamu v komentarich), jeho vyznam se nemeni.

    Kontrolovat obsah muzes pres GSC, tady napoveda: https://support.google.com/webmaster...356384841&rd=1

  10. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    Davame to tam, protoze Google dobre vi kam odkaz vede, takze at to tam date nebo ne, porad bude vedet, ze jde o affil odkaz nebo odkaz z reklamniho clanku, proste z contentu ktery je placeny nebo z neho bude plynout nejaky profit. Pokud to tam nedate muze Google nejakym zpusobem penalizovat vysledky.

    V diskusich a komentarich je jeste dobre pridavat tag ugc, tagy se daji kombinovat napriklad rel="ugc sponsored", nebo rel=”nofollow ugc”, apod. Tag rel="nofollow" zustava tak jak bylo tomu puvodne urceno (od 2005 slouzil jako boj proti URL spamu v komentarich), jeho vyznam se nemeni.

    Kontrolovat obsah muzes pres GSC, tady napoveda: https://support.google.com/webmaster...356384841&rd=1
    Google s tím má právě problém to rozpoznat co je koupený článek a co ne proto chce majitelé donutit to označovat aby mu pomohli. Teď spís google může mít tendenci penalizovat mě protože jsem vlastně řekl že kupuji odkazy.

    ---------- Příspěvek doplněn 30.04.2020 v 13:26 ----------

    On je problém že se jedná o jedny z nejsilnějších webu v ČR a jeden odkaz vyšel v podstatě na x tisíc. To jsou weby kterým snad ani žádná penalizace nehrozí.

  11. Citace Původně odeslal pixels Zobrazit příspěvek
    Google s tím má právě problém to rozpoznat co je koupený článek a co ne proto chce majitelé donutit to označovat aby mu pomohli. Teď spís google může mít tendenci penalizovat mě protože jsem vlastně řekl že kupuji odkazy.
    Tak vis, ze jo :D

    Nevim z ceho cerpas nesmysl data. My mame affil weby, ktere generuji realne penize a dost jsme se poucili, protoze cilime jak na Google tak na Yandex.

    Google v tomto je dost striktni a Yandex ho vzdy kopiruje, jen zridka pridavat svoje vlastni tupe filtry.



    Nezalezi jestli mas 99 % webu jen jako affil, zalezi pouze na:
    1) struktura textu
    2) jeho delka
    3) jeho uzitecnost
    4) pouzite media soubory
    5) pocet internich odkazu
    6) pocet externich odkazu (nofollow, follow, sponsored etc)
    7) kvalitna URL
    8) pocet vsechny blbych prvku a banneru na strance (main page, obsahova stranka etc)
    9) navstevnost webu a jeho stari
    10) frekvence puplikovan obsahu
    ...XXX)


    Google ma patenty na toto vsechno tvl:

    Google’s Affiliated Page Link Patent

    https://pdfpiw.uspto.gov/.piw?Docid=...iew+first+page

    A pak takove zajimavosti jako:
    Googles Page Segmentation Patent Granted
    Systems and methods for analyzing boilerplate
    Google’s Reasonable Surfer Model Updated
    a takove bla bla bla....

    Toto je zajimave:
    Scaling PageRank to 100 Billion Pages – Google Research

    A toto taky:
    Detecting product lines within product search queries
    United States Patent: 10394816

    Vis co jsem z toho vseho za celou tu dobu vyvodil? Jednoduse neprehanet to s odkazy, a mit fakt kvalitni a unikatni obsah nejlepe s vlastnimi foto, no a ktomu jest epar dun dalsich zajimavosti.

  12. Addblock tyto odkazy oznacuje jako reklamu. Nedavno jsem si toho vsiml. Jak moc to blockuje jsem jeste netestoval. Nevi nekdo?

  13. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    Tak vis, ze jo :D

    Nevim z ceho cerpas nesmysl data. My mame affil weby, ktere generuji realne penize a dost jsme se poucili, protoze cilime jak na Google tak na Yandex.

    Google v tomto je dost striktni a Yandex ho vzdy kopiruje, jen zridka pridavat svoje vlastni tupe filtry.



    Nezalezi jestli mas 99 % webu jen jako affil, zalezi pouze na:
    1) struktura textu
    2) jeho delka
    3) jeho uzitecnost
    4) pouzite media soubory
    5) pocet internich odkazu
    6) pocet externich odkazu (nofollow, follow, sponsored etc)
    7) kvalitna URL
    8) pocet vsechny blbych prvku a banneru na strance (main page, obsahova stranka etc)
    9) navstevnost webu a jeho stari
    10) frekvence puplikovan obsahu
    ...XXX)


    Google ma patenty na toto vsechno tvl:

    Google’s Affiliated Page Link Patent

    Patent Images

    A pak takove zajimavosti jako:
    Googles Page Segmentation Patent Granted
    Systems and methods for analyzing boilerplate
    Google’s Reasonable Surfer Model Updated
    a takove bla bla bla....

    Toto je zajimave:
    Scaling PageRank to 100 Billion Pages – Google Research

    A toto taky:
    Detecting product lines within product search queries
    United States Patent: 10394816

    Vis co jsem z toho vseho za celou tu dobu vyvodil? Jednoduse neprehanet to s odkazy, a mit fakt kvalitni a unikatni obsah nejlepe s vlastnimi foto, no a ktomu jest epar dun dalsich zajimavosti.
    Hele uplně se vykašli na affil a na cílový web. Muj dotaz je čistě otázka SEO nic vic. A zajímá mě jak velkou váhu google přiřadí odkazu který dostane atribut Rel="sponsored" oproti klasickému odkazu. To je to co mě zajímá a zda to někdo testoval.

    Jinak google by rozhodně nepoznal že je to kopupený článek pokud by tam nebyl ten atribut protože pokud článek není psaný jako PR a je třeba na 4NS textu jeden odkaz tak to prostě nemá jak poznat.

  14. Sponsored je alternativa nofollow. Takže rank faktor přebírá. Google pozná prostředí kde ten článek je a umí rozlišit zda šlo o přirozený odkaz nebo ne, nedělejte z nich blbce ;-)

  15. Ale poznal protoze PR je proste poznat a malokdo pise clanek lidsky. Vahu, klasicky "odkazujici, citujici odkaz" na relevantni web ma vetsi vahu z hodnotneho clanku nez oznaceny nebo neoznaceny affil url ze stejne hodnotneho clanku na affil web. Vzdy ten odkaz ma nejaky utm tag nebo id apod.

    Jednoduse, pokud pises clanek o chovu kraliku a odkazujes nebo citujes jine revantni zdroje je to lepsi nez kdyz pises stejny clanek ale odkazujes, at uz oznacenym nebo ne url, na eshop s chovatelskymy potrebami, imho je velmi pravdepodobne, ze jde o affil. A google vi, i presto ze skryvas jakkoliv urlka, ze jini na nej odkazuji normalne a neskryvaji affil. Ma komplet prehled.

    V zamereni cestovani, je to uplny masakr. Vsechny nase weby jsou s tematikou cestovani a vydelavaji jen na affil. Proto tam tlacime vlastni kvalitni obsah s realne prinosnou informaci pro cloveka a vlastnimi (pokud to jde) foto. Jen tak kompenzujeme vse co google nahaze pod nohy. Kazdopadne na SEO jako takove v turismu jsme se vykaslali temer komplet a vse se snazime tlacit pres placenou reklamu (soc site, clanky, nakup jinych webu apod). Zkoumani politiky serpu mas komplet unaviko a zacalo to byt drazsi a drazsi (upravy weby, semanticke jadro, upravy a prepisovani obsahu kazdych pul roku-rok, kontrola konkurencnich webu) - uplny haluz.

    ---------- Příspěvek doplněn 30.04.2020 v 21:32 ----------

    Citace Původně odeslal Tomáš Maňhal Zobrazit příspěvek
    Sponsored je alternativa nofollow. Takže rank faktor přebírá. Google pozná prostředí kde ten článek je a umí rozlišit zda šlo o přirozený odkaz nebo ne, nedělejte z nich blbce ;-)
    Tome, to neni pravda. Nofollow je nofollow. Sponsored je Sponsored. Vzdyt je ofiko deficine techto parametru. Kazdopadne spravne oznaceni odkazu je zadouci.

  16. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek

    Tome, to neni pravda. Nofollow je nofollow. Sponsored je Sponsored. Vzdyt je ofiko deficine techto parametru. Kazdopadne spravne oznaceni odkazu je zadouci.
    Jj, definici mají mírně odlišnou, sponsored se dřív označoval nofollow (i dle dokumentace) ale na té funkci to nemá u přidělování skóre podle mě vliv. Když to spojíš s tou filosofií, jak se Google k placeným odkazům staví. Nedivil bych se, kdyby je prostě ignoroval úplně stejně jako nofollow. Proto mají pro mě při optimalizaci a budování odkazovýho portfolia dost podobnou roli a i váhu.

  17. No, uvidime za rok dva :)

  18. Ještě rychlé info. Tak je to tak, že Mafra má jednotnou politiku pro všechny PR články, takže kdykoliv když koupíte článek na některém z webů mafry dostane každý odkaz rel="sponsored". Takže si myslím že za ty prachy dostanete někde jinde daleko víc muziky.

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3