Prodej brandové domény světové značky Fred Perry
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Zákazník 2x nevyzvedl vrácené zboží z reklamace

  1. Zdravím,
    zákazník (firma) 2x nepřezl zboží vracené z reklamace. Má zavřeno - vládní nařízení.
    Nechci ze svého platit třetí poslání. Jak provést v souladu se zákonem?
    - lze vyžadovat náhradu poštovného, před odesláním?
    - lze ho vyzvat, ať vyzvedne u nás /200 km/ nebo at si pošle svoji dopravu?
    Díky za info

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. A co po něm chtít adresu, kde může vyzvednout? Jen takovej nápad…

  4. Musíš v první řadě klienta dobře informovat o doručení. To jsi předpokládám udělal. Pokud dvakrát nereagoval a nebyl připravený převzít, tak si můžeš buď účtovat úložné, nebo to prodat, uhradit z toho své náklady s reklamačním řízením a zbytek mu vyplatit (po uplynutí té lhůty pro vyřízení reklamace). Co máte v podmínkách?

    V obchodních podmínkách či reklamačním řádu je možné sjednat, že po marném uplynutí lhůty k vyzvednutí zboží si prodávající účtuje částku za uložení věci nebo věc že věc prodá. V případě sporu ovšem prodávající musí prokázat, že Vás o připravení zboží k vyzvednutí skutečně informoval. Prodejce navíc může odmítnout věc vydat do doby, než mu vynahradíte účelně vynaložené náklady na úschovu věci.

  5. poprvé jsme poslali PPL a vrátilo se, vyzvali at zkontroluje adresu, že se vrátilo, nereagoval.....poslali jsem tedy ČP, a nechali uložit na pobočce....po druhém odeslání se ozval, že má zavřeno, neposílejte....řekli jsme už jsme včera odeslali, bude to na poště máte v klidu 7 dní na vyzvednutí, at vyzvedne, že potřetí posílat nebudeme zadarmo....dnes se vrátilo....v podmínkách není o tomto nic.

  6. Pak se s klientem zkuste nějak dohodnout na konkrétním termínu ještě než to odešlete a upozorněte ho na účtování úložného v případě nevyzvednutí. A pro příště si tohle ošetřete v podmínkách. Uvidíte jak bude reagovat.

  7. vládne nariadenie nezakazuje preberať zásielky, klient to mohol a mal prevziať, tretie odoslanie by som mu už naúčtoval, ak mu boli predošlé dva pokusy o doručenie riadne oznámené

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3