Založení a design webu a eshopu taneční školy

Výsledky hlasování: Jak zpracováváte ceníky od dodavatelů

Hlasující
3. Nemůžete hlasovat
  • Ano, zpracovávám ceníky v Excelu (Calcu, a pod.)

    0 0%
  • Ano, zpracovávám ceníky pouze v eshopu (importování)

    2 66,67%
  • Ano, zpracovávám ceníky v jiném SW (např. v IS)

    1 33,33%
  • Ne, nezpracovávám ceníky, ale uvažuji o tom

    0 0%
  • Ne, nezpracovávám ceníky elektronicky, neuvažuji o tom

    0 0%
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Zpracování ceníků od dodavatelů

  1. Zravím všechny,

    chci se zeptat eshopařů, jak zpracováváte ceníky od dodavatelů? Tzn. v čem přeceňujete, nebo jak zpracováváte novinky či změny v ceníkách dodavatelů?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Nadvornik poptává: Předělání linkedn profilu na 1x A4
    Svoboda_Jar. nabízí: Domény prodej, téma Finance
    Kardinalw prodává: Prodám chytré domény
  3. Nenabízíš tam více možností :-) Protože ono to není často jen o nějakém importu, ale následném vlastním přeceněním. A to když máš vhodné nástroje a automatiku, tak můžeš dělat též vlastním eshopu.

    Popřípadě, máš ještě nějaké online toolsy kam si to naimportuješ, tam zpracuješ a k sobě pak natáhneš už jen zpracované data.

    Jako úplně přesně nevím, co tou otázkou sleduješ. Ta problematika je hrozně široká.

  4. Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    Nenabízíš tam více možností :-) Protože ono to není často jen o nějakém importu, ale následném vlastním přeceněním. A to když máš vhodné nástroje a automatiku, tak můžeš dělat též vlastním eshopu.

    Popřípadě, máš ještě nějaké online toolsy kam si to naimportuješ, tam zpracuješ a k sobě pak natáhneš už jen zpracované data.

    Jako úplně přesně nevím, co tou otázkou sleduješ. Ta problematika je hrozně široká.
    Určitě to je komplikovanější téma, jak píšeš. Snažil jsem se co nejobecněji, aby nebylo v anketě přehršle možností.

    Co mám informace od klientů, tak je to převážně "excelová" práce a téměř nikdo nepoužívá elektronické zdroje, ani strojovou přípravu dat, která dokáže ušetřit strašnou spoustu práce při téhle administrativní činnosti. Proto mne zajímá, jak s tím kdo bojuje (zda vůbec).

    Z praxe malý příklad:
    jeden klient má cca 100+ dodavatelů a 2 zaměstnankyně na HPP nedělají nic jiného, jen komunikují s dodavateli a kontrolují ceníky. Automatickou přípravou ceníků se jim dá zásadně snížit zátěž (prochází pouze nové/upravené/vyřazené produkty, ostatní je nezatěžují), a to i v případě, že si ceníky zpracovávájí např. v Excelu (nejčastěji).

    Toto je v podstatě důvod, proč se na to ptám, jak jsou na tom ostatní.

    Díky za hlasování i diskusi.

  5. Citace Původně odeslal skorozacatecnik Zobrazit příspěvek
    Určitě to je komplikovanější téma, jak píšeš. Snažil jsem se co nejobecněji, aby nebylo v anketě přehršle možností.

    Co mám informace od klientů, tak je to převážně "excelová" práce a téměř nikdo nepoužívá elektronické zdroje, ani strojovou přípravu dat, která dokáže ušetřit strašnou spoustu práce při téhle administrativní činnosti. Proto mne zajímá, jak s tím kdo bojuje (zda vůbec).

    Z praxe malý příklad:
    jeden klient má cca 100+ dodavatelů a 2 zaměstnankyně na HPP nedělají nic jiného, jen komunikují s dodavateli a kontrolují ceníky. Automatickou přípravou ceníků se jim dá zásadně snížit zátěž (prochází pouze nové/upravené/vyřazené produkty, ostatní je nezatěžují), a to i v případě, že si ceníky zpracovávájí např. v Excelu (nejčastěji).

    Toto je v podstatě důvod, proč se na to ptám, jak jsou na tom ostatní.

    Díky za hlasování i diskusi.
    Ono strašně zaleží na oboru a jak jsi velký. Pokud si běžný eshopař tak většinou nemáš více jak 5-10 dodavatelů a ještě je celkem velká šance, že aspoň někdo bude mít ten feed. Ale vím jak to myslíš, měl jsem ti kancelář v arealu jedné strojírenské společnosti a ikdyž ta měla také radoby eshop (byla hlavně zaměřena B2B), tak měla X dodavatelů kteří posílali ceníky v excelu nebo dokonce i jen v papírovém katalogu. No a tam byla přesně paní, co cca půlku pracovní doby to bouchala do jejich excelu co si pak někam importovali.

    A ač to zní absurdně, jim tento systém vyhovoval a nechtěli to ani jinak.

  6. Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    Ono strašně zaleží na oboru a jak jsi velký. Pokud si běžný eshopař tak většinou nemáš více jak 5-10 dodavatelů a ještě je celkem velká šance, že aspoň někdo bude mít ten feed. Ale vím jak to myslíš, měl jsem ti kancelář v arealu jedné strojírenské společnosti a ikdyž ta měla také radoby eshop (byla hlavně zaměřena B2B), tak měla X dodavatelů kteří posílali ceníky v excelu nebo dokonce i jen v papírovém katalogu. No a tam byla přesně paní, co cca půlku pracovní doby to bouchala do jejich excelu co si pak někam importovali.

    A ač to zní absurdně, jim tento systém vyhovoval a nechtěli to ani jinak.
    Pěkný příklad jsi napsal, je to koukám všude dost podobné. Naštěstí, v dnešním neštěstí, firmy začínají buď škrtit náklady, nebo zefektivňovat svou činnost, takže se otevírá trochu prostor i pro tyhle věci. Po krizi se asi ukáže, kdo konkurenční výhodu uchopit dokáže :)

  7. simplia ma na to sluzbu, len nazov uz neviem

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3