Covistop Dezinfekce rukou Anti-Covid - 100 ml s rozprašovačem, 500 ml se stříkací vložkou, Skladem
Zobrazují se odpovědi 1 až 12 z 12

Více webů a stejná služba / e-shop / majitel

  1. Dobrý večer, pánové,

    je to pro mě novinka, proto se dovolím zeptat těch, kteří to řešili ať už ve svém podnikání nebo pro své klienty.

    Představte si, že prodáváte třeba telefony, máte jeden krám v Praze a přitom máte 3 weby. Každý vypadá jinak, každý má svůj obsah, samozřejmě názvy telefonů nezměníte, ale jinak se to liší. Kontaktní údaje jsou samozřejmě stejné.

    Jak se na to kouká vyhledávače? Především, co na to Google?

    Setkali jste se někdy s problémy?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Tak primární problém je ten, že se často nevyplatí snaha dostat tři weby v SERPu na první tři pozice. Mám praxi s pokusem tohle udělat u webu pro stěhování a skončilo to nakonec tak, že jeden web byl globální a další se soustředily na lokální organiku. Otázka je pak jestli na to Google může přijít. Pokud na to přijde, tak ti nechá vepředu jen jeden web a další odstřihne. Prostě nechce aby jeden subjekt tapetoval SERP.

  4. Pred tremi lety jsme koupili konkurenta s podobnym sortimentem a nyni se temer zcela prekryva s nasim hlavnim eshopem. Nechavam bezet i ten koupeny, ma sve zakazniky a ti slysi na jeho znacku. Takze to v tomto konkretnim pripade dava smysl.

  5. Sice přesně nerozumím na co se ptáš, ale Google je to jedno. Máme hlavní eshop na míru a k tomu 2 krabice na různých doménách, které plníme z hlavního eshopu a ještě další 2 krabice na podobných doménách všechno lze dostat do Google mapy i firmy. Z hlediska SEO když vezmu stav bez spuštěné reklamy hlavní eshop dělá cca 70% Google zbytek Seznam na krabicích je to cca 60/40. Prodejnost když není spuštěná reklama je docela zvláštní, náš hlavní sortiment se samozřejmě nejvíce prodává na hlavním eshopu taky asi v poměru 70/30, ale na krabicích se zase dobře prodává okrajový sortiment, který vůbec nejde na hlavním eshopu, což ale evidentně souvisí s pozicí ve vyhledávačích. Ty další dvě totožné krabice jsou v principu půl na půl.

  6. Citace Původně odeslal Michal Kubíček Zobrazit příspěvek
    Pred tremi lety jsme koupili konkurenta s podobnym sortimentem a nyni se temer zcela prekryva s nasim hlavnim eshopem. Nechavam bezet i ten koupeny, ma sve zakazniky a ti slysi na jeho znacku. Takze to v tomto konkretnim pripade dava smysl.
    Ten konkurent už byl v SERPu někde nahoře předpokládám? Šel bys do toho i v případě, že by se ten druhý eshop budoval od píky?

  7. Citace Původně odeslal Tomáš Maňhal Zobrazit příspěvek
    Tak primární problém je ten, že se často nevyplatí snaha dostat tři weby v SERPu na první tři pozice. Mám praxi s pokusem tohle udělat u webu pro stěhování a skončilo to nakonec tak, že jeden web byl globální a další se soustředily na lokální organiku. Otázka je pak jestli na to Google může přijít. Pokud na to přijde, tak ti nechá vepředu jen jeden web a další odstřihne. Prostě nechce aby jeden subjekt tapetoval SERP.
    V Serpu sice taky problém, ale na obsazení první stránky při seřazení dle nejnižší ceny na Heuréce a naštvání konkurence to je super.

  8. A teď ještě konspirace o stejném vlastníkovi u domén ve whois, nedej bůh, jestli má stejný A záznamy.. Já bych chtěl mít tolik času, abych mohl řešit takový kraviny a nebo si s tím lámat hlavu.

  9. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    V Serpu sice taky problém, ale na obsazení první stránky při seřazení dle nejnižší ceny na Heuréce a naštvání konkurence to je super.
    Jasně, stále jsou portály, které ochotně zobrazí 100 stejných shopů pod sebou a pokud soutěžíte 2 subjekty se stejným sortimentem, tak se dá takto tu konkurenci nejen naštvat, ale i potrápit (naředit nabídku). S tím se dá setkat např. u dropshopů. Ale Seznam a Google k tomu přistupují trochu sofistikovaněji a budou tomu určitě i nadále bránit, popř. upozaďovat ty weby, které nebudou přinášet až takový benefit pro zákazníka a nebo takovým shopům blokovat promo a jinak jim znepříjemňovat provoz (mohl bych vyprávět)

    Z mojí praxe. Máme hromady nejen podobných shopů v jednom oboru, ale i hromady různých projektů a došel jsem postupně k tomu, že ty kanály o které stojím se budou snažit to vyčistit. Zákazem tapetování to začíná a vidíte, stále existují cesty jak to obejít. Ono už dva shopy v jednom oboru s podobným sortimentem pod jedním IČ není úplně optimální. Raději bych to rozhodil pod dva subjekty, ale jedeme to tak také. Jen se snažíme ty projekty co nejvíce odlišit. Na každý chytat jinou cílovku, dále to hodně odlišit produktově (protože proto tam ti lidé chodí a primárně dobrý a unikátní produkt ovlivňuje výsledek). Co se týče SEO už to tady asi bylo zmíněno a také bych ty projekty (eshopy) od sebe co nejvíce odlišil. A co se týče PPC? To samé. Když to jedete pod jedním IČ, pod jedním účtem, tak si ty kampaně budou konkurovat. Zase se to ale dá propojit a dosáhnout nějaké synergie. Např. můžete mezi svými projekty používat stejná publika. Všechny útraty jdou z jedné kapsy pod IČ jednoho subjektu, takže se pak např. od Seznamu dostanete k nabídkám, k jakým byste se jinak nedostali, můžete využívat slev, které byste nedostali, kdybyste to měli rozhozené, u Google se dostanete díky útratám např. k vlastním publikům na maily a jiným vychytávkám, na které byste třeba jinak nedosáhli, lépe se vám naplní i velmi krátká publika. Co je lepší nevím, všechno má své. Musí se zohlednit i to, že takový poloklon je mnohem snazší zduplikovat a asi i provozovat.

    Proč jsme to dělali ze začátku my? Tak bylo to částečně z výše uvedených důvodů a dalším důvodem bylo to, že každý eshop kromě toho že tam jedeme různé strategie na různé cílovky, tak jeden shop je komplet manuální činnost a druhý shop je čistě feedový. Každý dodavatel má jiné možnosti a hlavně jinak velké portfolio a nám přišlo logické ty menší dodavatele s úzkým sortimentem dělat jinak.

  10. Wladass:Tak v hračkách je tu jeden co těch eshopů měl asi 8. Ze začátku měl i stejné ceny a ted se mu liší o korunu. Cestovky nebo cestovní agentury to dělají taky běžně a ještě to vylepšují vypsáním 20 zájezdů s různými názvy v jednom termínu, takže když jsi hledal třeba Paříž měl jsi na prvních stránkách výpisu stejnou cestovku.

  11. Děkuji všem za reakce. Sám znám prodejce (často využívám) a má 4 e-shopy na to samé a je v TOP5 na klíčová slova. Takže buď koupíš u něj, u něj nebo u něj. Až na design eshopu je to stejná krabice. Nechci ho vůbec ohrozit, ale existuje vůbec nějaký nástroj jak říci google "hele tohle je odporná duplicita, pryč s tím!"?

    V mém případě je to jednoduché. Klient má službu, má web, který funguje, ale nekoresponduje s tím, co chce všechno dělat a proto chce udělat nový web na kterém toho bude více. Logicky by mu nevadilo se dostat na TOP pozice i u nového webu a to na stejné fráze. A proto padla otázka, jestli je to problém a zda to google nějak řeší či to konkurence může napadnout.

    Citace Původně odeslal Wladass Zobrazit příspěvek
    A teď ještě konspirace o stejném vlastníkovi u domén ve whois, nedej bůh, jestli má stejný A záznamy.. Já bych chtěl mít tolik času, abych mohl řešit takový kraviny a nebo si s tím lámat hlavu.
    Evidentně máš hodně času na kraviny... tvoje reakce má hodnotu 0.

  12. Hele pawlisko, to je nějaký slabý obor, ne? Se divím, že tam ty weby dostane, že to nepřeskočí zboží, heureky, alzy a mally, agregátory, různé affil weby.

  13. Ten e-shop, co má ten "známý" je specifický obor, zaměřuje se na jednu kategorii zboží a v některých věcech je i jediný prodejce těch značek.

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3