Neomezený e-shopový systém s jednotnou administrací
Zobrazují se odpovědi 1 až 8 z 8

Mobilní aplikace, odhad nákladů, podobné Pokémonům GO

  1. Ahoj,

    prosím o tipy v jaké cenové hladině by se mohla pohybovat tvorba komplet aplikace podobné hře uvedené v názvu. Jednalo by se tedy o aplikaci, která by snímala okolí (jako z foťáku) a v rámci okolí by se do ní postupně objevovalo vše možné a dle možností.

    Sbírali by se body, měnili apod.

    Aplikace by byla tvořena pro dostupné op.systémy.

    Nyní jen orientačně odhad, zdali to má cenu jít do hloubky a pátrat dále.

    Díky moc za fundované odpovědi, Martin

  2. Co se právě děje na Webtrhu?

  3. Pocitej spis s sesti nulama.

  4. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    Pocitej spis s sesti nulama.
    To minimálně no.

  5. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    Pocitej spis s sesti nulama.
    Tak to jsem zpátky nohama na zemi, díky, Martin

    ---------- Příspěvek doplněn 16.04.2020 v 09:43 ----------

    Díky za zpětnou, jak jsem uvedl, mapoval jsem a zjistil, že to nebude v tisících Kč, ale v USD a s více nulami. No nic, díky, Martin

  6. bez podrobnějšího popis těžko říct, čert tkví v detailech a rozsahu práce, a nejdražší jsou vždy ty nevýznamné malíčkosti a vyladění. Třeba jen modelace těch věcí, co se ti mají objevovat může zabrat několik dní nebo i měsíc práce na každou z nich, kolik toho má být?

    Pokemon GO se vyvíjel několik let a autoři měli s takovými typy aplikací zkušenosti 20 let. Cena ale půjde do milionů. Pokemon GO je napsaný nad Unity 3D, mohu-li mluvit o menších hrách nad tímto enginem pro mobily, vývoj rozhranní a základní logiky sebere jednotky milionů, podobnou čátku zaplatíš za základní modely a animace, k tomu si připočti nějaký backend a náklady na jeho provoz, testování a v neposlední řadě náklady na marketing a distribuci.

    Takovýhle věci uděláš levně jen pokud se to naučíš dělat sám nebo seženeš lidi, kteří to budou dělat z radosti a počkají si pár let na případný income z prodeje. Tvoření takovýhle her je časově náročné, protože třeba zatím nevím o tom, že by technologie na převod reality do 3D instantě existovali a musíš ten vývoj zaplatit.

  7. Mne se libi, jak jsi napsal, ze zpatky na zem. Kolik sis myslel, ze by to stalo? Treba 100 tisic? :)

    Ono se staci zamyslet nad tim, kolik desitek vyvojaru Pokemon GO dela, plus velke mnozstvi grafiku a hlavne kolik stoji servery, ktere to vsechno utahnou. A ano, jsou to desitky milionu a jeste v dolarech.

  8. Tak zalezi jakou app konkretne mas na mysli, toto musi byt propracovane technicke zadani uz s nejakym pribehem.

    Pouzit ARkit, ARCore nebo Wikitude, k tomu namalovat a animovat nejake postavy nebo nejake prvky pro augmented reality apod to zabere mnoho casu a ladeni a optimalizace. Pak backend, ktery ti bude data zpracovava (prijimat, ukladat, odesilat, mazat) apod. apod. apod.

    Spise bych pocital, ze minimalni cena od 150k (pro neco zakladniho, napriklad nejaky pruvodce mestem/mesty) a jeji vyse je jen v tvych moznostech.

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3