logo
12.04.2020 16:00
1
Dneska je to přesně na den, kdy jsem se tu před 10ti lety zaregistroval. Máme tu teď nové ambiciózní vedení, které neustále vylepšuje tento portál a zaplavuje jej novinkami.

Tak bych se chtěl jen tak mezi řečí zeptat, zda byste si nenašli 5 minut a nepřidali možnost přidání reputace i skrze mobilní vzhled fóra.
Tato nová high-tech novinka by nám mohla zpříjemnit další pobyt na tomto portálu a kdo ví, třeba i na dalších 10 let.

Díky.
12.04.2020 16:31
2
Nemachruj, já jsem tady skoro 11 :D
12.04.2020 16:34
3
Původně odeslal Wladass
Dneska je to přesně na den, kdy jsem se tu před 10ti lety zaregistroval. Máme tu teď nové ambiciózní vedení, které neustále vylepšuje tento portál a zaplavuje jej novinkami.

Tak bych se chtěl jen tak mezi řečí zeptat, zda byste si nenašli 5 minut a nepřidali možnost přidání reputace i skrze mobilní vzhled fóra.
Tato nová high-tech novinka by nám mohla zpříjemnit další pobyt na tomto portálu a kdo ví, třeba i na dalších 10 let.

Díky.
Dal by som ti to posledne co ti tu mozem dat, ale som na mobile.
12.04.2020 16:35
4
Já rád dávám lidem bany. Chceš taky ban?
12.04.2020 16:41
5
wladass, tvoje user id je 15213, moje 303, tak si nevyskakuj :D
12.04.2020 16:43
6
Původně odeslal node
wladass, tvoje user id je 15213, moje 303, tak si nevyskakuj :D
No jo, ale ty nechceš dárek :D
12.04.2020 16:48
7
Vydrž, třeba bude v těch novinkách, že budeme dostávat peníze. Nějakou hodnotu určitě máš :-) Já už se také chystám nabídnout další setrvání zde a budování hodnotného obsahu za 1000Kč/hod :-)
12.04.2020 16:50
8
Já tady nejsem, ale je to cca 13 let co jsem se regnul a dostal xxx banů za nic :)
12.04.2020 17:45
9
ja jsem zde od 21.08.2007 a to jeste na prani puvodnich clenu tj prvnich 100
12.04.2020 17:53
10
Původně odeslal Wladass
Dneska je to přesně na den, kdy jsem se tu před 10ti lety zaregistroval. Máme tu teď nové ambiciózní vedení, které neustále vylepšuje tento portál a zaplavuje jej novinkami.

Tak bych se chtěl jen tak mezi řečí zeptat, zda byste si nenašli 5 minut a nepřidali možnost přidání reputace i skrze mobilní vzhled fóra.
Tato nová high-tech novinka by nám mohla zpříjemnit další pobyt na tomto portálu a kdo ví, třeba i na dalších 10 let.

Díky.
Na příštím srazu ti provoláme sláva a dáme hobla:)
12.04.2020 18:16
11
To byste museli přijet.
12.04.2020 18:19
12
Já jsem tu od 06.04.2007, takže Wladass je vlastně cucák :-)
12.04.2020 18:38
13
Tohle téma není o Vás, ale o nových funkcích, které nás tu doufám čekají.
12.04.2020 18:47
14
Tak kdy už to bude. Protože nevím jak vy, ale mě to fakt irituje. Je tu spousta možná, teď člověk se jen klepe, jak hodně se změní vzhled a kolik let se to pak bude vychytávat, protože tak to chodí. Google, FB, ty to UX dokážou otestovat, ale na WT se to rozhodně neodladí. Zatím teda moc změn z kterých bych si sedl na zadek nebylo. I když, možná jo :-)

Asi bychom mohli my trvalí členové založit nějaké sdružení, třeba bude náš hlas více slyšet.
12.04.2020 19:00
15
Vladass, vše nej ke kulatému výročí.
Jako drobný dárek jsem si dovolil udělat zpětný odkaz v bočním sloupci z nejlevnější domény -:)
Pokud zas dostaneš ban, smažu -:)



Původně odeslal Wladass
Dneska je to přesně na den, kdy jsem se tu před 10ti lety zaregistroval. Máme tu teď nové ambiciózní vedení, které neustále vylepšuje tento portál a zaplavuje jej novinkami.

Tak bych se chtěl jen tak mezi řečí zeptat, zda byste si nenašli 5 minut a nepřidali možnost přidání reputace i skrze mobilní vzhled fóra.
Tato nová high-tech novinka by nám mohla zpříjemnit další pobyt na tomto portálu a kdo ví, třeba i na dalších 10 let.

Díky.
12.04.2020 19:26
16
Původně odeslal beraniste
Tak kdy už to bude. Protože nevím jak vy, ale mě to fakt irituje. Je tu spousta možná, teď člověk se jen klepe, jak hodně se změní vzhled a kolik let se to pak bude vychytávat, protože tak to chodí. Google, FB, ty to UX dokážou otestovat, ale na WT se to rozhodně neodladí. Zatím teda moc změn z kterých bych si sedl na zadek nebylo. I když, možná jo :-)

Asi bychom mohli my trvalí členové založit nějaké sdružení, třeba bude náš hlas více slyšet.
Jo! Spojme se! Odbory!
12.04.2020 20:04
17
Stávka stávka
12.04.2020 20:40
18
Původně odeslal vodička
Jo! Spojme se! Odbory!
Vše slyšíme a vnímáme a zapracováváme :)

Dárky rozdáme s novým designem, za každou chybu dostanete odměnu a k desáté nalezené chybě Ban :D. K magazínu, lustracím a jiným funkcím se zatím nikdo nevyjadřoval, tak předpokládám, že je vše ok :)

K deseti letům, přidáme Wladasovi 10 kreditů, aby neřekl, že jeho hlas neslyšíme.

Krásný den a velikonoce!
12.04.2020 21:21
19
Novej design ale nikdo nechce, nevím, na jakým fóru jste se na to ptali.
12.04.2020 21:50
20
Původně odeslal Wladass
Dneska je to přesně na den, kdy jsem se tu před 10ti lety zaregistroval.
Teď koukám, že 3 týdny zpět jsem tu byl 11 let :) Takže je-li co slavit, tak vše nej k první desetiletce. Jo a vždy mě zajímalo, proč máš v nicku "prdel"?
12.04.2020 21:53
21
Žádnej kredit jsem nedostal. A reputace taky nefunguje :(
12.04.2020 22:52
22
Původně odeslal advokat decp
Vše slyšíme a vnímáme a zapracováváme :)

Dárky rozdáme s novým designem, za každou chybu dostanete odměnu a k desáté nalezené chybě Ban :D. K magazínu, lustracím a jiným funkcím se zatím nikdo nevyjadřoval, tak předpokládám, že je vše ok :)

K deseti letům, přidáme Wladasovi 10 kreditů, aby neřekl, že jeho hlas neslyšíme.

Krásný den a velikonoce!
Magazín vidím, ale ty lustrace ne. Možná by to chtělo někam psát do novinek včetně toho kde to najdu.
12.04.2020 22:56
23
Původně odeslal Mirek Novotny
Magazín vidím, ale ty lustrace ne. Možná by to chtělo někam psát do novinek včetně toho kde to najdu.
Dobrý den,

vše přibude do detailu osob, aukcí apod. s novým designem... Jinak lustrace jsou v pravém sloupci - Lustra ič a rč, v sekci užiečné nástroje. Nyní se dokončují další funkce jako např. zákony online, vzory smluv zdarma, garance nákupní ceny apod. Jakmile nasadíme odprezentujeme ucelený balíček spojený s bezpečností.

Hezký den
12.04.2020 23:37
24
Já už 11let, po té co mi plno lidí lezlo krkem a admin si na mě zasedl jsem převlíknul nick a po čase se opakuje to samý, klasika :) takže 10let je dlouho ale na dárek to nebude :))
13.04.2020 08:17
25
Původně odeslal advokat decp
Dobrý den,

vše přibude do detailu osob, aukcí apod. s novým designem... Jinak lustrace jsou v pravém sloupci - Lustra ič a rč, v sekci užiečné nástroje. Nyní se dokončují další funkce jako např. zákony online, vzory smluv zdarma, garance nákupní ceny apod. Jakmile nasadíme odprezentujeme ucelený balíček spojený s bezpečností.

Hezký den
Doufam, jsem ze funkce bude soucasti webtrh dostupna pro registrovane overene uzivatele a ne za platbu 39,- za lustraci - https://overeni-dodavatele.cz/ a navic uplne jine domene a ne soucasti webtrh. Takovych lustraci na internetu najdu vice, je to uplne nesmysl :(
13.04.2020 08:42
26
Původně odeslal Oleg
Doufam, jsem ze funkce bude soucasti webtrh dostupna pro registrovane overene uzivatele a ne za platbu 39,- za lustraci - https://overeni-dodavatele.cz/ a navic uplne jine domene a ne soucasti webtrh. Takovych lustraci na internetu najdu vice, je to uplne nesmysl :(
Dobrý den,

takovou lustraci na trhu nenajdete, jsme největší a nejkomplexnější, součástí krom lustrace v Nebankovním registru je i lustrace ič u společnosti Bisnode, která je top v Evropě a také i lustrace v Centrální evidenci exekucí, takže jestli že Vám přijde tento rozsah lustrace za 39 kreditů drahý, tak zkuste před kritikou nastudovat co je součástí a jaké jsou jednotlivé ceny služeb a až pak pište, že je na internetu spousta podobných lustrací...

Na samostatné doméně to být musí z legislativních důvodů a i z licenčních. Tlačítka na webtrhu budou s novým redesignem s ní přijde případně i API, tj. budete mít zobrazený detail na doméně webtrh.cz.

Za kritiku děkujeme, ale věcnou a pravdivou, né v podobě já chtěl lustraci s hezčím designem a na téhle doméně... důležitý je výsledek a ten jsme Vám přinesli, máte nejlepší možnost scoringu za dumpingovou cenu...
13.04.2020 08:58
27
Původně odeslal advokat decp
Dobrý den,

takovou lustraci na trhu nenajdete, jsme největší a nejkomplexnější, součástí krom lustrace v Nebankovním registru je i lustrace ič u společnosti Bisnode, která je top v Evropě a také i lustrace v Centrální evidenci exekucí, takže jestli že Vám přijde tento rozsah lustrace za 39 kreditů drahý, tak zkuste před kritikou nastudovat co je součástí a jaké jsou jednotlivé ceny služeb a až pak pište, že je na internetu spousta podobných lustrací...

Na samostatné doméně to být musí z legislativních důvodů a i z licenčních. Tlačítka na webtrhu budou s novým redesignem s ní přijde případně i API, tj. budete mít zobrazený detail na doméně webtrh.cz.

Za kritiku děkujeme, ale věcnou a pravdivou, né v podobě já chtěl lustraci s hezčím designem a na téhle doméně... důležitý je výsledek a ten jsme Vám přinesli, máte nejlepší možnost scoringu za dumpingovou cenu...

Ano, mne pro prijde drahy pokud chci prolustrovat napriklad 5+ kontaktu, kteri reaguji na moji poptavku. Tim padem pujdu starym stylem, bud odfiltruji uzivatele bez hodnoceni a s byt jedinym zapornym hodnocenim nebo uzavru smlouvu apod.

Tady nejde o kritiku, vyjadril jsem svuj nazor ohledne teto funkce, kterou jsem dlouha leta ocekaval, ktera bude primo soucasti portalu, alespon v rozsahu minimalne toho, ze kazdy registrovany bude nest vlastni naklad v podobe overeni sebe sama aby zde mohl existovat a obchodovat. Bylo by to spravedlive a unosne.
13.04.2020 09:08
28
Původně odeslal Oleg
Ano, mne pro prijde drahy pokud chci prolustrovat napriklad 5+ kontaktu, kteri reaguji na moji poptavku. Tim padem pujdu starym stylem, bud odfiltruji uzivatele bez hodnoceni a s byt jedinym zapornym hodnocenim nebo uzavru smlouvu apod.

Tady nejde o kritiku, vyjadril jsem svuj nazor ohledne teto funkce, kterou jsem dlouha leta ocekaval, kterta bude primo soucasti portalu, alespon v rozsahu minimalne toho, ze kazdy registrovany bude nest vlastni naklad v podobe overeni sebe sama aby zde mohl existovat a obchodovat.
Dobrý den,

ověření každého jednotlivce při vstupu plánujeme, tj. i přenést tento náklad na něj, již se na něm pracuje, toto je jeho základem. Problém však bude, že nelze všem x set tisíc stávajících uživatelů nařídit, že se musí prolustrovat... tj. z tohoto důvodu přinášíme možnost lustrace z Vaší strany, kdy 39 kreditů u zakázky nad 1 000 Kč již má smysl. Lustrovat by se měl ten, kterého si vybíráte jako finálního a lustrace je jen preventivním nástrojem… v případě, že lustrace dopadne špatně, tak s touto osobou buď nebudete vůbec spolupracovat, nebo změníte podmínky spolupráce… platba předem apod.

Výsledkem lustrace nejsou jen strohá data počet exekucí, délka splácení závazku, průměrný počet dní úhrady faktury apod., ale i komentář k dané lustraci, která Vám napoví, co dělat…

+ Vám přinášíme vzory smluv, neb řada uživatelů je nemá, nebo má špatné smlouvy apod.

Během pár dní také přibude, další požadovaná funkce možnost platby přes garanta.

Hezký den a pohodové Velikonoce
13.04.2020 09:09
29
Původně odeslal Oleg
Ano, mne pro prijde drahy pokud chci prolustrovat napriklad 5+ kontaktu, kteri reaguji na moji poptavku. Tim padem pujdu starym stylem, bud odfiltruji uzivatele bez hodnoceni a s byt jedinym zapornym hodnocenim nebo uzavru smlouvu apod.

Tady nejde o kritiku, vyjadril jsem svuj nazor ohledne teto funkce, kterou jsem dlouha leta ocekaval, kterta bude primo soucasti portalu, alespon v rozsahu minimalne toho, ze kazdy registrovany bude nest vlastni naklad v podobe overeni sebe sama aby zde mohl existovat a obchodovat. Bylo by to spravedlive a unosne.
Já tě chápu, člověk by to též předpokládal, respektive placeno budiž, ale možná nějak levněji. A samozřejmě to též předpokládá že abys měl co lustrovat musí zde všichni uvést plné údaje. Jak kupující tak i prodávající abys mohl jako kupující též si prodejce prolustrovat.

Jinak to že je to bude placené jsem očekával, ten míč za WT budou chtít zpět. Ostatně zvláště zahraniční konkurence jde ještě dál a tak si můžeš při prodeji webu najmout Brookera, zaplatit si zkouknutí inzerátu "expertem", koupit kupní smlouvu etc... Tak daleko zde ještě nejsme :-)

---------- Příspěvek doplněn 13.04.2020 v 09:14 ----------

[QUOTE=advokat decp;1579052] Problém však bude, že nelze všem x set tisíc stávajících uživatelů nařídit, že se musí prolustrovat... /QUOTE]

Jako sorry, ale jako jestliže to nenařídíte minimálně prodejcům aby měli vyplněné všechny údaje a šli prolustrovat a to říkám jako prodejce, nemá tato funkce valný smysl.

Já bych to nařídil všem prodejcům a výhledově všem kupujícím. Ten kdo to mít vyplněné nebude, tak nebude moci třeba přihazovat. Na WT omezen nebude, může klidně diskutovat, ale do obchodu zapojován nebude.
13.04.2020 09:22
30
Původně odeslal advokat decp
Dobrý den,

ověření každého jednotlivce při vstupu plánujeme, tj. i přenést tento náklad na něj, již se na něm pracuje, toto je jeho základem. Problém však bude, že nelze všem x set tisíc stávajících uživatelů nařídit, že se musí prolustrovat... tj. z tohoto důvodu přinášíme možnost lustrace z Vaší strany, kdy 39 kreditů u zakázky nad 1 000 Kč již má smysl. Lustrovat by se měl ten, kterého si vybíráte jako finálního a lustrace je jen preventivním nástrojem… v případě, že lustrace dopadne špatně, tak s touto osobou buď nebudete vůbec spolupracovat, nebo změníte podmínky spolupráce… platba předem apod.

Výsledkem lustrace nejsou jen strohá data počet exekucí, délka splácení závazku, průměrný počet dní úhrady faktury apod., ale i komentář k dané lustraci, která Vám napoví, co dělat…

+ Vám přinášíme vzory smluv, neb řada uživatelů je nemá, nebo má špatné smlouvy apod.

Během pár dní také přibude, další požadovaná funkce možnost platby přes garanta.

Hezký den a pohodové Velikonoce

Osobne jako problem naridit lustraci vsem opravdu nevidim. Protoze X set tisic uzivatelu zde rozhodne neni, protoze vetsina z tech uctu je davno mrtva a dalsi jsou multi nicky a tak dale. Takze, pokud tu zbyte cca 5k aktivnich uzivatelu, tak to bude fajn a kazdemu z nich muzete zmenou podminek WT tuto povinnost naridit a pokud ji nebudou akceptovat tak zde nebudou moci zalozit ani poptavku ani nabidku, ale rozumim. Timto stylem by se negeneroval mini zisk z nakupu kreditu, kazdopadne zavedenim duveryhodnosti by se mohli nalakat dalsi platici uzivatele, kteri by meli jistotu v ferovosti a funkcnosti platformy a ve vysledku by se zde mohlo protocit nasobne vice penez.

Ano lustrovat by se mel jen jeden kontakt, jenze mi vysvetlete jak je mozne, ze jsem za poptavku utratil opakovane 19 kreditu a na prvni mi odpovedelo 14 kontaktu, a jen se dvema jsem navazal spolupraci a nasledne si tu praci sami odrekli. Riziko podnikani? Nikoliv, je to neferova a temer neduveryhodna platforma pro podnikani. Neni zde zadna zaruka. Musel bych prolustrovat X-XX kontaktu a jeste k tomu zaplatit kredit za poptavku, pripadne nabidku.

Dekuji za smlouvy, ale ja platim pausalne sveho pravnika, ktery mi ty smlouvy vyhotovi a zaridi co bude potreba. Lustraci nad 10k vetsinou nepotrebuji, naucil jsem si fakturu nad 10k tu fakturu proste pojistit.


Na toho garanta jsem teda zvedavy a jsem zvedavy kolik to bude stat, kdo ponese rizika a kdo to ve finale zaplati. Jestli jedna strana, obe strany nebo vsichni dohromady a k tomu % navic pro garanta? No, necham se prekvapit.