Neomezený e-shopový systém s jednotnou administrací
Zobrazují se odpovědi 1 až 7 z 7

Merchants blokace

  1. Dobrý den,
    již delší problém řešíme blokaci Merchants účtu, který běžel několik let, hází nám to jen hlášku:
    Účet byl pozastaven z důvodu porušení zásad: Zásady pro reklamy v Nákupech
    Na podpoře nám vždy řeknou, že neví kde je problém.

    Nemáte někdo podobnou zkušenost?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Snad pomohu, zkus na FB skupiny: Spravujeme sociální sítě nebo spíše PPC specialist SK/CZ - v té druhé bude 100% někdo kdo je partnerem googlu a bude vědět jak to protlačit, pokud to není nějaký hrozný porušení zásad.

  4. Díky, zkusím tam naspat. Nene, žádné zásady bychom porušovat neměli.

  5. Urgujte podporu, ať to pošlou na kontrolu technické podpoře - řešil jsem minulý týden stejný problém a do 4 dní to
    normálně opět schválili.

  6. To jsem dělal, už je to zablokováno od 20. 3. a stále nic.

  7. Citace Původně odeslal Jan Plaček Zobrazit příspěvek
    To jsem dělal, už je to zablokováno od 20. 3. a stále nic.
    Okolo dvacátého probíhali blokace ve velkém. Pár klientů mi taky bloknuli, třeba po X letech regulérního provozu, ale všichni se rozchodili. Jediné co se nepodařilo rozchodit byly nějaké dropshopy. Nesdělí ani důvod, odmítnou se k tomu vyjádřit a neodblokují to. Až to nějak vyřešíte, napište, jak jste toho docílil.

  8. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Okolo dvacátého probíhali blokace ve velkém. Pár klientů mi taky bloknuli, třeba po X letech regulérního provozu, ale všichni se rozchodili. Jediné co se nepodařilo rozchodit byly nějaké dropshopy. Nesdělí ani důvod, odmítnou se k tomu vyjádřit a neodblokují to. Až to nějak vyřešíte, napište, jak jste toho docílil.
    Taky jsem to slyšel už od více lidí, žádný drop neprovozujeme. Máme regulární eshop ve více zemích, zajímavé ale je, že bloknuli jen ČR. Bohužel už nevíme, jak to dále řešit.

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3