Prodej brandové domény světové značky Fred Perry
Zobrazují se odpovědi 1 až 2 z 2

Nepřišel mi verifikační email k doméně

  1. Zdravím,

    Tento problém řeším už snad dva týdny a stále jsem nic nevyřešil.
    Kupoval jsem .com doménu na Wedosu a když na ni přejdu v prohlížeči, vypíše tohle:

    Verification of Contact Information
    The domain is temporarily on hold pending verification of the email address of the Registrant as per the ICANN rules on Verification of Contact Information.

    Podle všeho by mi měl přijít na můj registrační email verifikační email. Nic mi ovšem nepřišlo, koukal jsem i do spamu, všude a email nikde není. Psal jsem na Wedos podporu a tam jediné co mi k problému nabídli tak že mi zkusí email nechat poslat znovu. Email mi ani na druhý pokus nepřišel. Já teď jen nevím jestli je chyba na straně iCloudu (zkoušel jsem i email odesílatele, od kterého mi měl podle podpory email přijít dát do whitelistu a stále nic mi nepřišlo).
    Napadlo mě jestli jde třeba změnit registrační email, abych vyzkoušel jestli by mi to přišlo třeba na Gmail nebo na mail od Seznamu. Nevím jestli jsem podporu u Wedosu špatně pochopil, ale napřed říkali že to jde, pak zase že ne tak už nevím. Popravdě už je mi trapné tam psát neustále dokola když si očividně oni sami neví s problémem rady. Tak mě zajímá jestli už to tu někdo řešil, nebo jestli někdo neví jak by se dal problém vyřešit. Děkuji

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Měl jsem stejný problém, ale naštěstí jsem měl e-mail ve složce "spam".
    Zkuste napsat na ICANN nebo přímo kontaktovat registrátora, kterého využívá Wedos pro .com domény.

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3