Prodej brandové domény světové značky Fred Perry
Zobrazují se odpovědi 1 až 14 z 14

Výběr platební brány

  1. Zdravím,
    pro provoz platební brány pro herní hosting jsme se půl roku zpět rozhodli využít služeb GoPay, avšak přestává nám vyhovovat nestarání se o stávající klienty, nutnost mít tel. číslo ve footeru (Máme livechaty, tickety, email) a vyšší poplatky než je zdrávo.

    Potřebujeme přijímat platební karty, paysafecard a sms. Platební tlačítka bank jsou pouze výhodou.

    Zatím jsem se díval po Pays.cz a PaySafeCard přímo přes PSC...

    Jakou platební bránu by jste doporučili mi z vašich zkušeností?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal PetrCZE Zobrazit příspěvek
    Zdravím,
    pro provoz platební brány pro herní hosting jsme se půl roku zpět rozhodli využít služeb GoPay, avšak přestává nám vyhovovat nestarání se o stávající klienty, nutnost mít tel. číslo ve footeru (Máme livechaty, tickety, email) a vyšší poplatky než je zdrávo.

    Potřebujeme přijímat platební karty, paysafecard a sms. Platební tlačítka bank jsou pouze výhodou.

    Zatím jsem se díval po Pays.cz a PaySafeCard přímo přes PSC...

    Jakou platební bránu by jste doporučili mi z vašich zkušeností?
    Já jsem nedávno jednal s GoPay i ComGate a u obouch mi jednání přišlo korektní. S tím tel. ve footeru to máš odkud? Po mě to třeba nikdo nechtěl.

  4. Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    Já jsem nedávno jednal s GoPay i ComGate a u obouch mi jednání přišlo korektní. S tím tel. ve footeru to máš odkud? Po mě to třeba nikdo nechtěl.
    Měl jsem to ve smlouvě, zkoušel jsem s nimi nějak jednat, zda to jde individuálně nějak vyřešit a dostalo se mi této odpovědi.

    "Máte to uvedené v náležitostech prodejního místa, kde jsou uvedeny informace, které musíte na prodejním místě mít. Uvedeno být musí a pokud tomu tak nebude, nemůžeme spolupráci posoudit."

  5. Aha, tak asi je to o daném obchodákovi. Já na webu samozřejmě telefon mám, ale ve footeru to není a nebyl s tím problém, web byl bez problému schválen.

  6. Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    Aha, tak asi je to o daném obchodákovi. Já na webu samozřejmě telefon mám, ale ve footeru to není a nebyl s tím problém, web byl bez problému schválen.
    Já v komunikaci se zákazníky jedu ve stopách WEDOSu, kdy všechno se snaží řešit mailem atd. A vysvětlovat závažnější věci někomu přes telefon... To fakt není pro mě.

  7. Máme Comgate a spokojenost. Jak se reakcí na technické/obchodní dotazy, tak s implementací a přístupem.

  8. Comgate doporucim i za sebe. Gopay uz si klade nekdy nesmyslny pozadavky a po case na tebe uplne serou.

  9. Citace Původně odeslal musil.david Zobrazit příspěvek
    Comgate doporucim i za sebe. Gopay uz si klade nekdy nesmyslny pozadavky a po case na tebe uplne serou.
    S tím, že mě to začne srát souhlasím. Bohužel Comgate z divného důvodu, mi nedokáže poskytnout platby kartou.

    ---------- Příspěvek doplněn 07.04.2020 v 17:25 ----------

    Z Comgate:
    "Bohužel by nám to přes karetní asociace neprošlo, lituji."

  10. Pro platby kartou nebude nikdy nic lepsiho nez platebni brana primo od banky(ale nevim jak to je hranim teda).
    Mozna Stripe?

    PS: Jop, kdyz neco od gopay potrebujes, tak nedostanes odpoved tyden, kdyz oni po tobe chteji faktury kde kupujes zbozi, tak to mas poslat hned :D

  11. Jednoznacne pays.cz. Mam ji na vsech e-shopech.

  12. Citace Původně odeslal musil.david Zobrazit příspěvek
    Gopay uz si klade nekdy nesmyslny pozadavky a po case na tebe uplne serou.
    Za mě jednání s Gopay v pohodě. V čem je problém, že po čase na aktivního klienta serou? Pokud nejsou žádné problémy, tak nepotřebuji, aby mě zbytečně obtěžovali.
    Nedávno se mi povedlo vyjednat snížení poplatku asi na 1/2 toho, co dávají ze začátku + dali min. paušál (pokud se nepřesáhnout tržby) na 0, ikdyž jsem vždy překročil, tak milý detail, když to nabízeli novým.

  13. Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    Za mě jednání s Gopay v pohodě. V čem je problém, že po čase na aktivního klienta serou? Pokud nejsou žádné problémy, tak nepotřebuji, aby mě zbytečně obtěžovali.
    Nedávno se mi povedlo vyjednat snížení poplatku asi na 1/2 toho, co dávají ze začátku + dali min. paušál (pokud se nepřesáhnout tržby) na 0, ikdyž jsem vždy překročil, tak milý detail, když to nabízeli novým.
    Když jsem se ozval, že se mi některé věci nelíbí, tak jsem akorát dostal pozvánku na školení za 500,-Kč. :D:D

  14. Citace Původně odeslal PetrCZE Zobrazit příspěvek
    Když jsem se ozval, že se mi některé věci nelíbí, tak jsem akorát dostal pozvánku na školení za 500,-Kč. :D:D
    Tak ono záleží co jste po nich chtěl a co se vám nelíbilo. Také musíte brát v úvahu, že důležitost a ochota jde ruku v ruce s velikostí obratu.

  15. GoPay jsem chtěl před pár dny implementovat pro jednu nadaci na dary. Před schválením brány po nás chtěli vyplnit smlouvu, pak chtěli jejich řešení implementovat na web, aby to mohli schválit. Když jsme vše udělali, tak nám to zamítli s tím, že "Partneři tento obchodní model nechtějí." Škoda, že nám to neřekli na začátku a ztratili jsme kvůli tomu s nimi zbytečně čas. Nakonec jsme vybrali Pays a vše bylo rychlé a bez problémů :-) Ještě jsme zvažovali ComGate, ale ti nepodporovali platbu přes Google Pay, což byl zákazníkův požadavek.

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3