Založení a design webu a eshopu taneční školy
Zobrazují se odpovědi 1 až 8 z 8

Kategorie produktu z pohledu SEO

  1. Dobrý den, řeším teď jednu věc.. jestli smazat Slug pro kategorii produktu případně i Slug pro značku produktu.

    Protože URL adresa vypadá takto domena.cz/kategorie-produktu/nazev kategorie a po rozkliknutí produktu domena.cz/produkt/nazev produktu

    Z pohledu estetiky je to asi lepší dát pryč ale nevím jak z pohledu SEO aby pak nedocházelo k duplicitám nebo kdo ví k čemu ?

    Používám Wordpress

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Neměň URL, nech to být. SEO tím nijak neovlivníš, respektive hledáš problém tam, kde není.

  4. Přesně, můžeš si naopak jen uškodit.

  5. o aký web ide? tiež súhlasím s pánmi vyššie, že to môže byť zbytočne kontraproduktívne. Pri CMSkách wordpress, joomla a pod. môže byť dôležitejšie zamerať sa na zrýchlenie webu a podobné veci.
    duplicít - aspoň joomla - dokáže vyrobiť toľko, že to je neuveriteľné :D na druhej strane to značne redukuje kanonickými url.
    Lepšie ako párať sa v kategóriach webu napr. pri Joomle pomáha správna štruktúra, umietnenie položiek a článkov práve do jednej položky v menu a použitie len jedného daného menu na webe, následne vytváranie aliasov v menu - ak chceme použiť rovnaké menu dvakrát na stránke (hlavné menu, a napr. v pätičke) pretože takýmito srandami vytvára Joomla asi najviac duplicít.
    s wordpressom nemám skúsenosti, je možné, že niečo môže mať rovnaké ako joomla. V každom prípade to píšem len ako ilustráciu toho, že skutočne nemusí byť riešenie zbytočne meniť url kategórií - a ak už, tak potom si dať záležať na správnom presmerovaní starých url na nové.

  6. A mohu se zeptat na něco já? Je tu někdo kdo měl v bordelu filtry, poté to z hlediska SEO předělal (friendly url, kanonizace, správné členění a optimalizace jednotlivých filtrů) a dokáže říci, co bylo PŘED a PO? Jaký byl dopad a zda ta námaha za to stála?

  7. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    A mohu se zeptat na něco já? Je tu někdo kdo měl v bordelu filtry, poté to z hlediska SEO předělal (friendly url, kanonizace, správné členění a optimalizace jednotlivých filtrů) a dokáže říci, co bylo PŘED a PO? Jaký byl dopad a zda ta námaha za to stála?
    ja mám bordel s filtrami :D neprerobil som.
    Zameral som sa na tvorbu kvalitného obsahu, kvalitný linkbuilding a tam som uvidel značné rozdiely a nárast kvalitnej návštevnosti.
    Dosť pomohla aj redukcia duplicity v rámci možností, prestal som si však z toho robiť ťažkú hlavu.

    Aj keď jasné, že všetko so všetkým súvisí - aj tak mi najviac zo všetkého pomohli vyššie spomínané veci, narozdiel od mnohých technických vylepšení.

  8. Díky za info, můžete rozebrat? Já se totiž právě toho přecenění obávám. Třeba mobilní verzi jsem také nechával na poslední chvíli a také se prakticky nic nestalo. U mých klientů mobilní verze také nepřinesly nějaké nárůsty objednávek a co ještě vidím do starých shopů, které to nemají, vesele se tam nakupuje. Ale tak je to střípek ke střípku, asi to stejně chce prostě časem předělat.
    U toho kvalitního obsahu a linkbuildingu, v jakém např. poměru, jakým způsobem to děláte, aby to mělo nějaký efekt?

  9. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Díky za info, můžete rozebrat? Já se totiž právě toho přecenění obávám. Třeba mobilní verzi jsem také nechával na poslední chvíli a také se prakticky nic nestalo. U mých klientů mobilní verze také nepřinesly nějaké nárůsty objednávek a co ještě vidím do starých shopů, které to nemají, vesele se tam nakupuje. Ale tak je to střípek ke střípku, asi to stejně chce prostě časem předělat.
    U toho kvalitního obsahu a linkbuildingu, v jakém např. poměru, jakým způsobem to děláte, aby to mělo nějaký efekt?
    Skúsim to prirovnať metaforicky:

    Vezmime si príklad klasickej kamennej predajne niekde na námestí:

    Akékoľvek On Page Seo prirovnám k vybaveniu danej predajne - regály, police, pult, výklad, interiér (farba, prípadne hudba, celkovo atmosféra...)

    A OFF page SEO prirovnám k tomu, čo smeruje ľudí dnu do daného obchodu - reklama, billboardy, plagáty, letáky, ....

    Pointa:
    • aký význam majú hoci aj zlaté vyleštené vyčistené regály, fantastická atmosféra, ak do obchodu nik nepríde a nemá to kto oceniť?
    • ako môže zvýšiť návštevnosť obchodu výmena regálov? Čo z toho, že namiesto drevených regálov dáme chromované, ako to samo o sebe zvýši návštevnosť, keď o tom nikto nevie?

    Kdežto naopak - ak naraz vybudujeme viac "billboardov", letákov,... (spätných odkazov), tak to nielen logicky (sprostredkovane cez prekliky) môže zvýšiť návštevnosť, ale hlavne zlepšením pozícii v Google vyhľadávaní (odkazy sú údajne jedným z 3 najdôležitejších faktorov pre Google - odkazy, obsah a to tretie si teraz za boha neviem spomenúť :D to je úroveň :) pravdepodobne používateľská interaktivita - koľko zostanú na stránke, do akej hĺbky, alebo či hneď odídu preč).

    to len na ilustráciu. Niektoré veci ohľadom vplyvu spätných odkazov na získavanie lepších pozícii v Google som spracoval v tomto SEO "výskume"

    ako to robím?

    samozrejme najprv analýzu kľúčových slov - bez toho by to bolo strieľanie naslepo.
    Vytvorím obsah, článok na danú tému, na ktorú chcem cieliť = ideálne komplexne, do hĺbky - napr.
    Ako investovať peniaze: 11 tipov kam sa oplatí a neoplatí investovať v roku 2019
    a následne pre daný článok budujem odkazy vytváraním podporných článkov a milión ďalších spôsobov, napr.
    10 vecí, na ktoré treba myslieť pri poistení bytu a domácnosti - Investujeme.sk
    http://financievpohode.sk/porovnanie...v-v-roku-2019/

    lepšie to opisujem asi v tomto návode
    Ako napísať kvalitné články tak, aby ich ľudia čítali a zdieľali so svojimi…

    najnovšie pracujem na SEO kurze, hádam ho "s božou pomocou" v tomto živote dokončím :)

    veľa šťastia a úspechov prajem, aj s webom a aj celkovo :)

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3