Neomezený e-shopový systém s jednotnou administrací
Zobrazují se odpovědi 1 až 21 z 21

Zajímá mě váš názor na můj web na půjčovnu dodávek v Brně. Díky

  1. Děkuji za veškeré rady. Můj web je www.pujcimedodavky.cz

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. když vidím v nějaké nabídce slovo "od" zvedá se mi tlak o 40 bodů

  4. - žlutý buton agresivní
    - moc barev
    - gramatika hodně slabá, texty bez nápadu...
    - obrázky bych sladil s textem
    - home mě připadá zbytečně dlouhé
    - název stránky jde do menu
    - nebylo by lepší dát dvě vedle sebe, vypadá to prázdně
    - ztučnění bílé barvy není nic moc
    - email pro lakýrníky

    Celkově mě to nezaujalo, dodělejte pořádně

    Ještě jsem našel tohle:

    Kde je na webu GDPR?
    + přeložit, opět moc barev

    Souhlas se zpracováním osobních údajů *
    GDPR
    This field is required.

  5. Není 1100 za den u dodávky nějak moc?

  6. To je takovej pejsek a kočička. Prostě totální bordel, poskládanej na builderu a random od oka natlouknutý na sebe s hromadou chyb.

    1) když šetřím, tak poprosím najít šablonu ... třeba http://motors.stylemixthemes.com/rent-a-car/
    2) pokud fakt chcete, aby web fungoval ... poptal bych někoho ...

    Nemohu najít nic, u čeho bych si řekl, že to je dobře. Chyba za chybou. Ale totál ...

    - všude možně jinej font (logo + hlavička ... pak text další 4... celkem 5 fontů )
    - barvy jak na prague pride
    - fotky o ničem (+ nerealistické)
    - špatné hover na tlačítku
    - hover na běžný text nepatří
    - textace "PŮJČOVNA DODÁVEK BRNO" "NEJLEVNĚJŠÍ PŮJČOVNA DODÁVEK V BRNĚ" hned u sebe je fakt na hlavu
    - modrej checkbox místo zelenýho (špatnej UX pro usera)

    A to sem popsal jen první pohled na první blok na homepage.

    Renzce
    - 2 fonty v 3 textech
    - fotka "Veronika Z." je z fotobanky - https://ibb.co/0JsVvRX
    - "Kamil Konečný" se fakt jmenuje kamil konečný - https://simulacra.fandom.com/wiki/James ???

    Facebook
    - zelenej na fialovým pozadí s růzovým hoverem

    Email
    - gula.milan@seznam.cz .... velký špatný, chtělo by to třeba ihned@pujcimedodavky.cz

    Rezervace form
    - mám 3 auta ... šlo udělat 3 obrázky vedle sebe těch aut s názvem a "radio boxy" ... pro lepší přehled

  7. Citace Původně odeslal marat Zobrazit příspěvek
    Není 1100 za den u dodávky nějak moc?
    Standartní cena za L2H2

  8. Citace Původně odeslal marat Zobrazit příspěvek
    Není 1100 za den u dodávky nějak moc?
    pokud 4 h 500,- tak je to dobrá služba. U půjčoven dodávek je největší problém jejich technický stav. Jednou mi dovezli dodávkou z půjčovny 2 palety šamotových cihel cca 3 tuny, normálně byla na 1200 kg.

  9. Web má mnoho barev a stylů, takže se v tom uživatel velice ztrácí, takže by to chtělo určitě zlepšit. Působí to amatersky.... 🤷*♂️

  10. Ja si nedovedu predstavit, ze za tyhle ceny to nekoho uzivi...

  11. Budu trošku zlej, nemám teď náladu být hodnej...

    Fialová barva v objednávkovém formuláři mě tak nasírá, že bych šel půjčit jinam, než abych ho vyplnil a vypálil si oči. Když teď přecházím mezi tou fialovou a bílou, tak chvilkama nevidím.

    Souhlas se zpracováním osobních údajů GDPR - Asi bych očekával, že si ty podmínky někde můžu přečíst, byť je teda nikdo asi reálně nečte. Je to jako souhlasím s obchodními podmínkami, ale odkaz si najdi jinde.

    Ceny jsou kompletní nejsme plátci DPH - myslel jsi ceny jsou konečné?

    Google mapa - to je nějaký plugin? A tu adresu si na té mapě mám najít nebo je problém ji vyznačit?

    Fake recenze - FUJ BLE HNUS - jakmile vidím FAKE recenze, tak jdu jinam... Máš reálné (doufám) recenze na google, proč neukážeš lidem tyto a nebo na ně neodkážeš?

    Odkazovat lidi na Facebook. Chápu je to trendy a taky to dělám, ale nedávej tomu takovou váhu. Nevím proč bych měl sledovat stránku půjčovny dodávek, protože až ji budu potřebovat, tak si ji půjčím, fotky ani informace o případných akcích asi nejsou něco, co tvé potenciální zákazníky bude zajímat. Navíc tvůj FCB je mrtvej, klidně dej někam dolů odkaz na FCB, ale to jen aby šlo vidět, že jdeš stejným směrem jako všichni.

    Ohledně textu, já si to ani číst nebudu, protože jako potenciálního zákazníka mě zajímají ceny, fotky dodávek a podmínky jak si půjčit. Ale moc dobře chápu, že tam být musí, jenom cpát na homepage 24x slovo "dodávka" (v různých tvarech) je úchylárna.

    PS: Pokud chceš být první na "půjčovna dodávek Brno" tak mi napiš, mám dobrý podpůrný weby pro tohle téma :)

    ---------- Příspěvek doplněn 03.04.2020 v 18:18 ----------

    Citace Původně odeslal musil.david Zobrazit příspěvek
    Ja si nedovedu predstavit, ze za tyhle ceny to nekoho uzivi...
    Davide, dokáži si představit, že to má klidně obdobně, jako to mám já. Půjčovna nemusí být jediná, čemu se věnuje. Když nikdo nechce, tak auta stojí a když chce, tak se dokáže utrhnout. V Praze jsou dodávky za 59 Kč na hodinu = 4 hodiny za 236 Kč a taky je to uživí (http://www.europujcovna.cz/akce.php).

    Já se spíše divím, že pronájem za 500 Kč vůbec řeší, dal bych minimálně 1 000 Kč, jinak ani to papírování za to nestojí...

  12. Renzce
    - 2 fonty v 3 textech
    - fotka "Veronika Z." je z fotobanky - https://ibb.co/0JsVvRX
    - "Kamil Konečný" se fakt jmenuje kamil konečný - https://simulacra.fandom.com/wiki/James ???


    :D
    fake a ještě kradené forky

  13. Citace Původně odeslal colbi Zobrazit příspěvek
    Renzce
    - 2 fonty v 3 textech
    - fotka "Veronika Z." je z fotobanky - https://ibb.co/0JsVvRX
    - "Kamil Konečný" se fakt jmenuje kamil konečný - https://simulacra.fandom.com/wiki/James ???


    :D
    fake a ještě kradené forky
    Noo a ještě někdo chce hodnocení.... 😂

  14. Asi rok dozadu som si poziciaval od kamosky v Brne dodavku na jeden den, takze z mojho pohladu:

    Zaujima ma HLAVNE vozovy park, aby hned vedla bola uvedena cena (splnate) a na spodu stranky s vozovym parkom aby boli podmienky a kontakt. Vsetko ostatne je vizualny smog, hlavne uvodna stranka. Zle sa mi preklikavali fotky vo vozovom parku. Jo.. a uplne top je ak by ste mali dodavku s nakladacou plosinou, to dost odlíši v konkurencii.

    V zasade, ak by som o Vas vedel, tak asi zavolam. Podmienky sa zdaju ok. Hlavne zaloha len 5000Kc.

  15. Mám to brát, když není uveden denní limit najetých km tak je to neomezené?
    Kolik je penále za nevrácení včas?
    Některé půjčovny udávají i kolik mají vozy najeto, při stáří vašeho parku bych to asi na nějakou dálku nebral?
    Chybí uvedení emisní třídy.
    Co je obsahem asistenční služby? Co je obsahem pojištění a jaká je spoluúčast?
    Obchodní podmínky jsou naprosto nedostatečné pro obě strany.

    A jako vrchol amatérismu je mapa v kontaktech, píšete, že jste z Brna a v mapě máte Opavu!!!

  16. Je to taková vizitka, má to svoje vady, je to ale použitelné, největší problém asi je, že je to pomalé, ale to je blbou konfigurací WP a slabším serverem nebo hostingem.

    Hodně se mi líbí dost informací, i když to asi nemá úplně vše, ale to nebude mít nikdy.

    Spíš mi nesedí byznys model, ten ideální zákazník, který se chce stěhovat a půjčí si na 4 hodiny dodávku za 500 Kč mě děsí, protože to je zákazník socka co dvakrát za život využije vaší službu. Tj. pokud chce stěhovat, musí mít auto + někoho, tzn. s člověkem zajet autem pro dodávku, vyzvednout, odstěhovat, autem s člověkem zajet vrátit dodávku... To je ten kámen úrazu.

    Osobně, kdybych stěhoval, tak si objednám stěhování přes zavezu.cz a budu to mít i s řidičem, nikam nemusím a ještě mi pomůže a za super cenu. Tohle je takové jak "prodáváme v horoměřicích brambory za 8 Kč / kg po 50kg", pro většinu lidí je to nepohodlné.

    ---------- Příspěvek doplněn 04.04.2020 v 01:21 ----------

    Jo teď tam v textech čtu, že dodávku i dovezete, teda ne za kolik. Tohle je kec: "ZÁKAZNÍK JE PRO NÁS NA PRVNÍM MÍSTĚ"... Minimálně u vás ne, toho zákazníka si asi neumíte vůbec představit, vůbec po webu není vedený.

    Tohle je taková většinová chyba podnikatelů, snaží se nabídnout co umí, místo toho aby přemýšleli, jak uvažují jejich zákazníci a co řeší.

  17. jen technická: jděte i (hlavně) do dodávek s hydraulickým čelem, taky nějakou shrnovačku (plachtu), nebo bednu s rovnou podlahou (vyřazený chlaďák). Ty koncervy co máte na webu jsou dobrý akorát tak pro vietnamce do večerky..nic ve zlém, ale patrně s moving nemáte praxi. Máte velmi malou přidanou hodnoutu a cílovku.

  18. - speciálně pro tento typ diskuzí je zde kategorie kritika. Pro příště. :)
    - méně je někdy více. Jak psali někteří přede mnou - sjednoťte písmo, snižte počet použitých barev (některé designy častokrát používají jen 1-2 barvy, krom černé a bílé); buďte důslední, aby stránky měly ve stylu jasný řád
    - přišlo by mi lepší mít fixní hlavičku a v hlavním menu zvýrazněnou stránku, na které právě jsem (totéž v patičce). Pak byste mohli vypustit tři odkazy v oranžovým rámečku na titulce.
    - někdo výše zmínil jednu šablonu. Web, který má hned na úvodní stránce nahoře objednací formulář, kde si vyberu dodávku a datum+hodiny, kdy ji potřebuji, alespoň pro mě působí jako web firmy, kde byznys jede a obchody točí. Je tam jasný "tah na branku" a (slangem UX) "tunel ke konverzní akci". U vašich stránek to moc nevidím.
    - skouknul jsem to letmo, takže jsem to mohl přehlídnout, ale: kolik máte kterých dodávek? Nebo máte jen tři? Taktéž: od kdy podnikáte a jaké máte zkušenosti?
    - máte nějaký on-line objednací systém - kalendář, ve kterém by zájemci viděli, které hodiny jsou pro daný vůz již obsazeny? Nebo musejí volat na uvedené číslo?
    - tipnul bych si, že nikdo nebude chtít vyplňovat nějaký váš formulář *a pak vám stejně volat* - proč by nemohl zavolat rovnou, zeptat se, jestli budete mít tu a tu dodávku v daný den a hodinu k dispozici, pokud jo, nadiktovat osobní údaje, pokud ne, zavěsit?
    - u vozového parku (mě by se víc líbil odkaz "Které vozy nabízíme"), mi přijde zbytečné mít "Recenze dodávky" (zvlášť, když to samé v kostce máte v kartě "Informace"). Na recenze aut je hafo jiných webů, ne?
    - webdesign:
    -- stránky působí jak z roku 2005; mísí se tu několik stylů, barevných kombinací a přístupů
    -- všechny nezbytné animace a ostatní serepecičky jsou na pikaču - účelem tohoto webu není oslnit čtenáře webdesignem, ale přesvědčit je, aby si u vás objednali dodávku
    -- kombinace nečitelných barev pozadí/popředí (bílá na oranžovém tlačítku, opravdu hnusná kombinace červené *anglické* hlášky na fialové)
    -- bezokrajová bledě modrá v ceníku a podobné "nápady" působí amatérsky
    -- místo obrázků z fotobank dejte reálné
    -- místo falešných recenzí sežeňte skutečné
    -- odkazy na sociální sítě je imho vhodné dát do patičky jako odkaz přes ikonku, nic víc
    - plus pár detailů v textu:
    -- za větami (nejsou-li to např. body v seznamu, apod.) se píší tečky
    -- "Ceny jsou konečné nejsme plátci DPH", "Pracujeme nonstop volejte kdykoliv" - existuje interpunkce
    -- "Dnes jsme si pro vás připravily recenzi..." - jedině pokud ji připravily samé ženy
    -- "Koukneme do kalendáře ověříme zda je...", "Jsme k službám všem kteří..." - čárky, které oddělují věty vedlejší
    -- "osobám.Pronajímáme", "a Fiat Ducato . Naši společnost" - za větou tečka+mezera
    -- drobnost - za jednopísmenné spojky kromě "a" (i, k, v, z, s, ...) tvrdou mezeru, ať se "zlomí" na další řádek
    -- podíval bych se, co jde zkrátit a veškerý textový "plevel" bych osekal - tipuju, že to stejně nikdo nečte. To neplatí o důležitých informacích, jako např. podmínkách vypůjčení! Zkrátka být výstižný a stručný.
    - dejte webu tvář - ukažte fotku majitele firmy, člověka, který komunikuje a setkává se se zákazníky; fotku sídla; parkoviště s dodávkami, kde je máte... Ať to nevypadá, jako jedna z tisíce "virtuálních", šablonovitých, na rychlo zplozených webů, co za pár týdnů pohltí propadliště dějin :)
    - co když si vás chce objednat někdo, kdo nemluví česky?

  19. zrovna fotku sídla bych tam nedával, ono není jisté, které místo na ulici a zda vůbec nějaké bude zrovna volné.

    Jinak si opravdu všichni myslíte, že design a funkčnost jim bude zrovna odrazovat zákazníky, myslím, že u tohoto webu se na to všichni díváte svými profesionálně deformovanými očima. Proboha kolik lidí, co si chce půjčit levně omlácenou dodávku ví něco o fontech nebo sladění barev.

  20. Design (myšleno špatný design) bude zákazníky odrazovat podvědomě a špatná funkčnost je bude odrazovat vědomě.

  21. A vycházíš z něčeho kolik lidí, kteří si chtějí půjčit dodávku mají až takový cit pro design a pro špatnou funkčnost. Z hlediska právního a ochrany spotřebitele je ten web naprosto nepoužitelný a kolik obyčejných lidí si toho všimne. Prostě mě ty hlášky, že web je tak škaredý, že bych ho nepoužil přijde jenom jako póza, která v reálu nemá až tak takový smysl i když uznávám, že asi IT a designerů bude více než lidí s právním povědomím. Z mého pohledu z toho webu odcházím v okamžiku jak uvidím stáří dodávek, pokud by měli mladší odejdu v okamžiku zjištění absence údajů o kterých jsem psal, ale jestli mi barvy trhají oči je mi úplně jedno.

    P.S. jsem samozřejmě zaujatý a ješitný majitel webů, kde poslední redesign proběhl před 8 lety:)

  22. Lidi, kteří si chtějí půjčit dodávku v Brně, mají: 1) možnost výběru mezi konkurencí 2) schopnost vycítit, stránky které firmy na ně působí solidním dojmem a které ne tak docela (i tehdy, pokud se ve webdesignu vůbec nepohybují). Pokud nějaká stránka působí nedůvěryhodně, odpuzuje možné zákazníky a de facto je nahání do náruče konkurenci, pak je to problém. Možná, že ta firma je skvělá, ale k čemu to je, když se to velké procento zákazníků nedozví, protože se koukne na jejich "webovou vizitku" a odejde? Zvláště tehdy, když mají ve vedlejším okně otevřeny stránky konkurence, které mají řekněme stejné parametry, stejné ceny, ale působí jako úspěšná a fungující firma.

    Přijde mi trošku divné argumentovat pro to neřešit design v diskuzním fóru speciálně určeném pro kritiku webdesignu stránek, navíc poté, co si o ni vlastník webu požádal. To snad uznáš, ne?

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3