Prodej brandové domény světové značky Fred Perry
Zobrazují se odpovědi 1 až 9 z 9

Důležitost domény, jak to je a jak to není?

  1. Ahoj

    Chci potvrdit, nebo vyvrátit názor - kamarád mi tvrdí, že dnes doména není důležitá, že marketingem se dá přetlačit vše ..

    Dám příklad názorný: budu mít firmu co vyrábí máslo

    a) mám doménu www.maslo.cz - podpořím reklamou bla bla

    b) mám doménu www.kvalitnimaslo-ab.cz ( nevím co vymyslet ) a podpořím reklamou


    Já tvrdím, že mít dobrou doménu je lepší pro jakýkoliv projekt, než tu dobrou doménu nemít, je to tak?

    To stejné hypotéky, když budu mít www.hypoteka.cz - než doménu superhypoteka.cz tak je to přece rozdíl je tak?

    Díky na názory

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Jenomže tvé uvažování má jednu velkou chybu a to tu, že většinou ty kvalitní domény už nejsou a nebo za drahé peníze, takže za ušetřené peníze to přetlačíš marketingem a seo.

  4. Ano v tomto máte pravdu, já se ptám všeobecně. A jinak, stává se, že se občas ještě dobrá doména najde :)

  5. Na domene uz dneska v podstate nezalezi.

  6. Na doméně rozhodně záleží. Ale řekni mi, co je dobrá doména?

  7. Zvol si doménu, která se dobře čte, dobře pamatuje a dobře vyslovuje a ideálně (nutně nemusí) koresponduje s produktem, službou, oborem.

  8. martind, to co riesis je dodovd znamej .com bubliny na prelome tisicrocia. prakticky cele to bolo o tom ze ked mas domenu potraviny.eu, chovatelskepotreby.sk, lekarna.cz a podobne, tak ludia pojdu priamo na tu domenu takze zachytis vsetkych zakaznikov. lenze samozrejme google&spol to kompletne cele potopil tym ze zacal prehladavat a indexovat cely internet. cize dnes nevladne svetu domena, ale vyhladavac. takze dnes uz to naozaj nie je o domene ale o tom na akej si pozicii vo vyhladavacoch. seo si preslo obrovskymi zmenami v poslednych rokoch a v konecnom dosledku je to dnes o tom ze by si nemal vobec riesit nieco taketo ale cisto sa venovat len ludom a pisat obsah/optimalizovat pre nich. skor ci neskor si k tebe ludia cestu najdu a potom uz to moc riesit nebudes.

    dobra domena je dobra tak akurat na nejaku reklamu kde si ju clovek precita a lahko zapameta, ale to je velmi mala skupina zakaznikov.

  9. kamarád mi tvrdí, že dnes doména není důležitá, že marketingem se dá přetlačit vše ..
    1) Je důležitá

    domeny.cz bude lepši nez kupte-si-domenu-zde.eu.

    2) Lidé pořád nechápu, že stěžejní je kvalitní produkt/služba. Ukázka s čísly (čistě vycucaná z prstu)

    a) budeš prodávat shit vysavač (obě možnosti s nějakým základním marketingem)
    - S kvalitní doménou - zisk 200k/m
    - S shit doménou - zisk 150k/m

    b) budeš prodávat opravu kvalitní vysavač
    - S kvalitní doménou - zisk 500k/m
    - S shit doménou - zisk 300k/m

    Oba vysavače se prodávají za stejnou cenu za ks. Kvalitní produkt bude mít vždy výhodu virálního marketingu tzn. lidé budou šířit dále jak je produkt super. Budou vznikat články o tom jak je tvůj produkt super.

    Co tím chci prezentovat je, že pokud budeš mít kvalitní produkt/službu, tak stejně budeš vydělávat více bez dobré domény/marketingu než někdo, kdo má sice doménu/marketing dobrý, ale prodává shit. A proto moje rada zní, kašlete na dlouhodobé úvahy o doméně. Investuje raději peníze/čas do toho, abyste nabídku dobrý produkt/službu, protože in the long run budeš profitovat podstatně více.

    Samozřejmě moje rada je úplně k ničemu pro webtrh podnikatele, kteří přeprodávají zboží. Tzn. koupí za VO cenu a resellnou. Takových je tu tuny a prostě neexistuje možnost, že by na tom někdy vydělali raketu, pokud tu bude taková konkurence. Tady asi fakt potřebují kvalitní doménu a marketing. Vydělávat budou vždycky ti, že si domluví zahraniční VO nebo VO, který nedodává do stovek dalších e-shopů. Logicky ;)

  10. Ja se vzdy ridim tim, ze chci domenu treba nekdy nadiktovat a chci, aby to bylo zretelne, nebylo to moc dlouhe, apod.

    Protoze treba kvik.cz, quick.cz, kvyk.cz, qik.cz - no jen to někomu nadiktujte...

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3