Covistop Dezinfekce rukou Anti-Covid - 100 ml s rozprašovačem, 500 ml se stříkací vložkou, Skladem
Zobrazují se odpovědi 1 až 9 z 9

Na Slevomatu jsme, má význam.

  1. Ahoj!

    Jak to vidíte...?

    Na Slevomatu jsme, má význam i něco jiného? Teď se ozývají i jiné slevové servery (Slevadne a jiné).

    Je to k něčemu? A nedá se říct, že vše je k něčemu - přece jen s každým partnerem narůstá administrativa a je lepší dělat jen efektivní věci...

    Díky za názory všem!

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Eh... No ono asi zalezi na oboru. Hotelnictvi a gastronomie ted na Slevomatu jiste frci...

  4. Digitální distribuce her.

  5. Ááá Špidla :) no nyní už kromě Slevomatu smysl nemá nic. Je po všem. Torzo co zůstalo jako pepa.cz je zbytečně rizikový partner viz jejich veletoče v roce 17-18, navíc kdo zná slevový portály, ten zná slevomat a kromě pár portálů z leknutí už všichni skončili jako zlodějíčci na útěku či přepisováním na koníky (bersleva,zbožomat,nakupvakci).

  6. Slevomat jsem vyuzival. Uz bych to nikdy neudelal. Nic nevydelas, protoze to co za Slevomat a Slevomatu zaplatis, je castka kterou si ani nedovedes predstavit. Navic to, kdyz si nekdo zaplati voucher a neuplatni ho, zustane vse Slevomatu a ty z toho zaplatis dph, je naprosto sileny.

  7. Citace Původně odeslal gostrider Zobrazit příspěvek
    Slevomat jsem vyuzival. Uz bych to nikdy neudelal. Nic nevydelas, protoze to co za Slevomat a Slevomatu zaplatis, je castka kterou si ani nedovedes predstavit. Navic to, kdyz si nekdo zaplati voucher a neuplatni ho, zustane vse Slevomatu a ty z toho zaplatis dph, je naprosto sileny.
    Musím oponovat.

    Sám jsem slevomat využil jako druhý portál prodeje, kam jsem dával ležáky, které jsem měl na skladě třeba 2 a více let a světe div se, za půl roku jsem je vyprodal :-)

    Ano, Slevomat si bere 20 - 40% provizi, ale musím uznat, že to smysl mělo. Radši ty věci prodám se slevou a na portále, kde je vidět můj brand, než aby mi to leželo další rok ve skladu. Ano, pár věcí si lidi nevyzvedli, ale bylo to pouze mizivé procento, kdy se mi produkt vrátil zpět.

    Tedy za mě určitě ano.

    M

  8. Citace Původně odeslal Matelloo91 Zobrazit příspěvek
    Musím oponovat.

    Sám jsem slevomat využil jako druhý portál prodeje, kam jsem dával ležáky, které jsem měl na skladě třeba 2 a více let a světe div se, za půl roku jsem je vyprodal :-)

    Ano, Slevomat si bere 20 - 40% provizi, ale musím uznat, že to smysl mělo. Radši ty věci prodám se slevou a na portále, kde je vidět můj brand, než aby mi to leželo další rok ve skladu. Ano, pár věcí si lidi nevyzvedli, ale bylo to pouze mizivé procento, kdy se mi produkt vrátil zpět.

    Tedy za mě určitě ano.

    M
    Koliks musel sundat z koncovky, aby to šlo pryč?

  9. Citace Původně odeslal CoopS Zobrazit příspěvek
    Koliks musel sundat z koncovky, aby to šlo pryč?
    To je diskutabilní... ono můžeš na eshopu cenu navýšit a tam pak udělat "jako" sleva 50% a lidi to koupí, protože Slevomat...

    Já to jel poctivě, tedy jsem cenu nechal a lidi si opravdu mohli ten daný produkt koupit ve slevě, nicméně jsem měl nějakou tu medium propagaci, kde si slevomat bral 30%...

    Nicméně je fakt, že si potom spousta lidí koupila i mimo slevový portál, takže mi to přivedlo návštěvnost a také nové zákazníky. Kdybych to bral fotbalovou terminologií, tak jsem si ze slevomatu udělal Eshop B... :-D :-D

  10. Citace Původně odeslal Matelloo91 Zobrazit příspěvek
    To je diskutabilní... ono můžeš na eshopu cenu navýšit a tam pak udělat "jako" sleva 50% a lidi to koupí, protože Slevomat...

    Já to jel poctivě, tedy jsem cenu nechal a lidi si opravdu mohli ten daný produkt koupit ve slevě, nicméně jsem měl nějakou tu medium propagaci, kde si slevomat bral 30%...

    Nicméně je fakt, že si potom spousta lidí koupila i mimo slevový portál, takže mi to přivedlo návštěvnost a také nové zákazníky. Kdybych to bral fotbalovou terminologií, tak jsem si ze slevomatu udělal Eshop B... :-D :-D
    Zvláštní.... Já musel ceny na webu upravit (zvýšit), aby byl Slevomat levnější. Pokud bych ceny na webu nezvýšil, Slevomat by akci nespustil.

    Bral jsem to tak, že se dostanu do podvědomí cílové skupiny. Voucherů se prodalo neskutečně moc, byl jsem velmi mile překvapen. Provizi jsem tam měl pro Slevomat 35%. Lidí přišlo hodně, udělal jsem si evidenci, telefonní čísla a emailové kontakty.

    Jednou za čas jsem udělal akci, a obeslal své klienty emaily s akcí za 299 Kč za hodinu hraní ve VR. 9 lidí z deseti se podívalo na nabídku, šlo na Slevomat a koupilo to tam za 329 Kč. Toto dodnes nechápu. Od nás to měli levnější, a přesto to šli koupit dráž přes Slevomat, kde po odečtení všech nákladů nám zbylo z každé prodané hodiny 15 Kč.

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3