Prodej bannerové reklamy na Koronavirus.eu od 3 Kč / klik
Zobrazují se odpovědi 1 až 9 z 9

Facebook reklama-kde dělám chybu?

  1. Ahoj ,zajímalo by mě kde dělám chybu.Inzeruji na faceboku stejný produkt jako konkurence ,ale když tam zadám já produkt ,tak za týden do sdílí tak 3 lidé a mám 2 vzkazy.Konkurence když tam zada to samé ,tak za 2 týdny má 80 vzkazů a každý druhý je ,že má o produkt zájem že chce více informací.A to je třeba věc za 100tis.kč.To nemluvím o likách a sdílení...to jde do stovek...Je možné zjistit ,jak má konkurence reklamu nastavenou a kolik za ní platí?Myslíte že je to jednoduše tím ,že třeba místo 25kč/den dá za reklamu 200kč/den ?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Eva Farniková poptává: Hledáme kodéra - redesign webu
    Lenka Aubrechtová nabízí: Fotím produktové fotografie
    Matejovo prodává: NaTlapky.cz - NaMšice.cz
  3. Ahoj,

    záleží na více faktorech. Cílit můžeš na kliknutí a tím FB říkáš, že tě zajímají lidi, kteří na stránku kliknou. A tedy z toho důvodu budeš mít menší like, sdílení, komentáře. U tvého dotazu doporučuji udělat cílení na zájem o příspěvek. Pak budeš mít komentáře, like. FB to začne doručovat lidem, kteří se o příspěvek zajímají podle nastavení reklamy. Musíš jí mít také dobře zacílenou. Poté není problém se dostat na 0,5 - 4 Kč / zájem o příspěvek. 25 Kč / den je opravdu málo. Nečekej s tím zázraky. Vyzkoušej radši za 100-300 Kč / den a uvidíš sám. Chce to otestovat a mít dobrý příspěvek. Příspěvek, který lidi zaujme bude levnější než post, který nezaujme.

    Cenu konkurence nezjistíš, ale můžeš se podívat na všechny jejich reklamy pro inspiraci. https://www.facebook.com/ads/library

  4. Je cileni na zajem lepsi nez na klik?
    Nekde na zahranicnich webech jsem cetl, ze zajem je "lepsi", dostanes like/sdileni/comment + i kliky. U cileni na klik ziskavas jen kliky a mozna par liku.

  5. Citace Původně odeslal šmoula Zobrazit příspěvek

    - věc za 100tis.kč
    - 25kč/den
    :D

    Ano, reklama na FB má různá nastavení a ta doručují různé výsledky. Ano, rozpočet 25 kč / den je jeden z důvodů, proč se jejich reklamě daří a vaší ne.

  6. no přijde mě to až neuvěřitelné,že jím třeba během týdne napíše do vzkazu 50 lidí ,že mají zájem ať pošlou více informací.Za rok se přes celou dealerskou síť loni prodalo asi 60 kusů tohoto produktu a to ta síť má asi 18 silných dealerů.A jemu tam napíše 50 lidí ,že o to má vážný zájem....to zní jako marketingová pohádka...Já vím že 25kč/den není moc,ale máš mnoho jiných kanálů ,kde musíš platit reklamu a musí se to zboží taky prodat ,aby to byly efektivně vynaložené prosředky.

  7. 1) ze mu nekdo ve fb komentarich napise "mam zajem" neznamena, ze to vede k prodeji

    2) mam digitalni agenturu, kde rocne spravujeme kredit za 60M. Z teto pozice rikam - budget 25 Kc/den je na FB nehorazna blbost a v zivote to nebude fungovat.

    Pokud je problem s penezma, vybereme nejlepsi kanal a tam nasypeme vse. Tim vydelame na druhy nejlepsi, ten po rozjeti vydela na treti atd.

  8. já zkouším nějaké regionální oslovení.Přijde mě to zbytečné to dělat plošně.A třeba mě to nepřijde tak špatné.Za 98kč mám 4800 shlednutí reklamního videa a 30 kliknutí na web Cena za ThruPlay 0,14 Kč.
    Já si stím hraju ,nejde o to ,že bych neěl více peněz na reklamu,spíš chci znát efektivitu tohoto směru oslovení zákazníka.I kdyby to z těch 50 komentářů zakoupil jediný člověk tak je to dobré,tedy jestli nedal za reklamu 10 000kč ,což je vlastně celá provize za ten výrobek ,takže by to pro něj nebylo moc výhodné s vyjímkou tedy budouvání nějakého brandu...

  9. Pak je ještě otázkou, jestli u věci za 100k je 10k zisk v pořádku.

  10. Citace Původně odeslal šmoula Zobrazit příspěvek
    já zkouším nějaké regionální oslovení.Přijde mě to zbytečné to dělat plošně.A třeba mě to nepřijde tak špatné.Za 98kč mám 4800 shlednutí reklamního videa a 30 kliknutí na web Cena za ThruPlay 0,14 Kč.
    Já si stím hraju ,nejde o to ,že bych neěl více peněz na reklamu,spíš chci znát efektivitu tohoto směru oslovení zákazníka.I kdyby to z těch 50 komentářů zakoupil jediný člověk tak je to dobré,tedy jestli nedal za reklamu 10 000kč ,což je vlastně celá provize za ten výrobek ,takže by to pro něj nebylo moc výhodné s vyjímkou tedy budouvání nějakého brandu...
    U posledního klienta cena za ThruPlay 0,05 Kč. Ale nech si projet účet někým, kdo v tom roky dělá, utratíš sice pár tisíc, ale lepší než propalovat postupně stejné peníze. Hrát si můžou dva lidé, ale každý může mít úplně jiné výsledky :-)

Spolupracujeme: Jooble.org Hostujeme u Server powered by TELE3