Značkový eshop - Hilfiger, Boss, Gant aj.
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 44

ITesco - zkušenosti?

  1. Jaké máte zkušenosti s iTesco (obdoba kosik.cz a rohlik.cz jako jediná zaváží tam kde bydlím).

    Jaké s tím mátew zkušenosti? Dovezou to co chci nebo nutí jiné věci že to co jsem objednal neměli?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Rohlik nejlepší, košík ujde, tesco nutí furt náhrady prakticky každej nákup.

  4. Nakupuji přes ně asi rok, do obchodu už vůbec nechodím (kromě místní pekárny pro čerstvé pečivo), pro mně super služba a nemůžu si stěžovat. S těma náhradama to není tak horké. Když ještě na severu Moravy jako první jezdil košík, kupoval jsem přes ně. A ty náhrady, vyšli +- nastejno s tescem. Někdy 0, 1, 2, více jak 3 jsem snad za 2-3 roky každo týdenních nákupů neměl.

  5. Asi tak, jen Košík měl v některých kategoriích větší výběr. Náhrady u Tesca jsou hlavně, když končí nějaké období (akce). Mají to v extra tašce a řidič se vždycky ptá, zda to chceme. Když řeknu ne, bez keců to odečte a zbytek zaplatím. Žádný problém nikdy nebyl.

  6. Jak se zde píše. Prostě když to zboží nemá, přiveze náhradu a pokud ji vemeš, tak ti ji naúčtuje. Pokud ji nechceš, odveze se ji a neplatíš to. Pokud to zboží není v obchodě, tak máš prostě smůlu. Tudíž na žádané akční zboží to moc není, jelikož bývá často vyprodané i v obchodě, tak to logicky nepřivezou ani tobě. Na běžný nákup OK.
    My to používáme převážně na Vánoce. Do těch krámu lézt je o nervy :D
    Košík jsme taky zkoušeli, ale nebyl v tom rozdíl. Ten nám dokonce vezl nákup ve 23:00, který byl objednaný na 12:00 :D Ale Vánoce no

  7. Náhrady bývají všude. Jenom u Tesco je to bohužel často tak, že si vyberete něco kvalitnějšího a nahrazují to svými levnými produkty.
    Příklad - vyberete si nejvkvalitnější českou šunku a jako náhradu nám zkusili prodat nějakou Tesco šunku z Polska. Samozřejmě to nemusíte brát.
    Občas i pobaví. Třeba potřebujete limetku, nemají, tak dovezou citrón (alá Babica).

    Ale celkově jako služba určitě fungují dobře, nakupujeme od nich často. Za ten čas a nervy v obchodech se to vyplatí.

  8. Díky všem za rady a zkušenosti.

    A je čas to zkontrolovat? Jestli tam je skutečně jen to co jsem chtěl? NEbo řidič tlačí/spěchá, nenechá čas to zkontrolovat...? (Nehodlám minimálně ted kupovat moc položek, jen pár a hlavně těžší (mléko, mouka, pár dalších věcí)

    A chtěl bych platit online (kartou online přes počítač, ne u řidiče). Jak so to v tomto případě dělá když mi budou chtít vnutit něco co nechci? Např. nákup za 600 Kč placeno online kartou přes internet/počítač při nákupu online. Řidič doveze část nákupu co nechci (např. něco neměli a vzal něco co prostě nechci akceptovat- tak to odmítnu a tato věc bude za 100 Kč), ale já už platil 600 Kč... Jak so toto dělá...?

    Ta platba 600 Kč je jen "blokovaná" na účtě, dokud nákup nepřevezmu? A při převzetí odmítnu to zboží za 100 Kč. Takže tesco si nakonec reálně stáhne z mého učtu jen 500 Kč...? (i když blokováno bylo 600 Kč) Nebo jak to probíhá...? (děkuji).

  9. mam zkusenost jen s rohlik.cz, objednavam od nich jen vetsi nakupy a jen kdyz potrebuju zbozi, co bych mel casove narocnejsi shanet a nikdy se mi nestalo ze by mi privezli neco jineho nez sem si obejdnal nebo dokonce ze bych to musel vracet. Jednou se pri preprave poskodil obal, vyotil jsem, poslal na mail a obratem pripsali zpet kredity v plne vysi i presto ze sem jim vyslovne napsal, ze syr byl i pres prorazeny obal v poradku a zkonzumuju ho. Nemam ale zkusenost s nikym jinym, rohlik mi vyhovuje. Netusim jak funguji v soucasne situaci, rozhodl jsem se ho v ni nepouzivat

  10. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    mam zkusenost jen s rohlik.cz, objednavam od nich jen vetsi nakupy a jen kdyz potrebuju zbozi, co bych mel casove narocnejsi shanet a nikdy se mi nestalo ze by mi privezli neco jineho nez sem si obejdnal nebo dokonce ze bych to musel vracet. Jednou se pri preprave poskodil obal, vyotil jsem, poslal na mail a obratem pripsali zpet kredity v plne vysi i presto ze sem jim vyslovne napsal, ze syr byl i pres prorazeny obal v poradku a zkonzumuju ho. Nemam ale zkusenost s nikym jinym, rohlik mi vyhovuje. Netusim jak funguji v soucasne situaci, rozhodl jsem se ho v ni nepouzivat
    Proč nechcete používat rohlik v teto situaci (Asi myslíte korona virus)?

  11. Nechci prispivat k pretizeni, kdyz to nepotrebuju

  12. Praktická dnešní zkušenost z iTesco.cz

    6 náhrad
    8 věcí není vůbec. včetně základních věcí jako jsou těstoviny.
    Ostatních cca 60 věcí bylo OK

  13. No já se tam dnes poprvé zaregistroval, jen vložil nějaké testovací zboží do košíku abych zjistil kdy mají volné dny pro dovezení a píše mi to...

    "Možnost objednávek je naplněna

    Omlouváme se, ale momentálně nejsme schopni zpracovat Vaši objednávku.

    Prosím, aktualizujte stránku nebo to zkuste za chvíli."

    To bylo před pár hodinama, je to tam pořád. CO to je? Problém u mě? Problém u mě jako nového regis. zákazníka? Global problém u nich?

  14. Asi moc objednávek a nemají v dohledné době termíny. Včera v Ostravě volný termín na 26.3. a ještě s omezením váhy dodávky na 80 kg.

  15. Zkoušeli jsme Košík i Tesco. Tesco využíváme sporadicky, košík vůbec. Nevýhoda Košíku i Rohlíku je v cenách...když jste sami, tak je to jedno, ale velká rodina by u nich prodělala kalhoty....na všechno mají maximální ceny, akce jenom na nepodstatné zboží, které kupujete jednou za Uherský rok.

  16. asi tři roky jsem nakupoval v tescu, pak jsem začal nakupovat v rohlíku. sice rohlík nemá takový sortiment a jsou dražší ale oproti tescu lze řešit nákup impulsivně.

    náhrady byly u tesca nejčastěji, ale je to náhodné. jednou jsem měl náhrady třikrát po sobě a pak další dva nákupy bez náhrad.

    u rohlíku spíš se stávalo že i když v době objednávky měli zboží skladem občas nějakej kus mi někdo vyfoukl - ale stávalo se to dost minimálně.

    k tescu se asi budu vracet protože jsem si všiml že ty ceny jsou v rohlíku skoro o třetinu vyšší a někdy mě štve ten mizerný sortiment. za těch několik let je to lepší ale pořád je ten sortiment dost chudý. něco mají levnější, mají už svoje produkty, ale cenově nic moc ani když mám premium členství. výhodou je snad jen více volných slotů a doprava zdarma. teď ale v době karantény je mi to naprosto k ničemu, nejbližší volný termín je ve středu ...

  17. Tak jsme také chtěli poprvé nakoupit na iTesco, bohužel po přihlášení se velmi zúžila nabídka, není k dipozici pečivo, balené sýry, zelenina, apod. Máte to někdo podobně? Je to dáno je aktuální situací nebo to může být takto osekané pro konkrétní oblasti na stálo? Na jejich infolince nejsou bohužel k dispozici operátoři, tam se nic nedozvím :-). Díky.

  18. No... Logicky budou ted rozvozove sluzby prakticky uplne pretizene, ten narust poptavky musi byt obrovsky, takze se nejspis situaci s nedostatkem skladu nebo rozvozovych kapacit nelze divit...

  19. nemám sice koronavirus, ale nohy mám obě, normálně jdu do obchodu a koupím si co chci.

  20. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    No... Logicky budou ted rozvozove sluzby prakticky uplne pretizene, ten narust poptavky musi byt obrovsky, takze se nejspis situaci s nedostatkem skladu nebo rozvozovych kapacit nelze divit...
    Jasně, díky, šlo mi jen o to, zda to osekání může být trvalého rázu, jelikož jsme taková malá chudá lokalita nebo to prostě jen souvisí s přetížením jejich kapacity :-).

  21. Tak mě to píše pořád:

    "Možnost objednávek je naplněna

    Omlouváme se, ale momentálně nejsme schopni zpracovat Vaši objednávku.

    Prosím, aktualizujte stránku nebo to zkuste za chvíli."

    Kdyby aspon přesně napsali o jaký jde problém.

  22. Citace Původně odeslal Godot Zobrazit příspěvek
    Tak mě to píše pořád:

    "Možnost objednávek je naplněna

    Omlouváme se, ale momentálně nejsme schopni zpracovat Vaši objednávku.

    Prosím, aktualizujte stránku nebo to zkuste za chvíli."

    Kdyby aspon přesně napsali o jaký jde problém.

    Souhlas, stačilo pár řádky informovat.

  23. Tak je to tam stále... jako co to je? To mám jako sledovat každou pul hodinu jestli se to "nespraví", mají naplněné kapacity/termíny nebo co...? Čekal bych že mě to alespon pustí na výběr termínu doručení a tam mi to až řekne že jsou všechny plné... ale nedostanu se ani do "pokladna".

  24. A kde ti to píše? Na domovské stránce https://nakup.itesco.cz/groceries/? Hoď sem screen.

  25. píše mi to když kliknu na to modre tlacitko vpravo nahore. "Pokladna" na

    https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ?_ga=2.5.... cosidekdesispousta cisel

    a i na

    https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ/

    zde screen: (do nakupniho kosiku jsem si hodil jen neco na test abych mohl videt mozne terminy doruceni, bohuzel me to dal nepusti)

    Screenshot by Lightshot

  26. Tak to je divný, mě tam nic takového nepíše. A co přímo sloty pro dopravu: https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ/slots/delivery
    Ty se dají vybírat ještě před nákupem.

  27. Už 3 dny to u nás také nejde. Není se čemu divit :D nemají vyřešenou logistiku, nic a instatně naskočí do nabídky rozvozů, tak je jasné, že to nezvládnou. Ale mohla by se situace do budoucna zlepšit a mohli by rozvážet defaultně i do menších obcí. Třeba teď uvidí, že by po tom poptávka byla.

  28. Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    Už 3 dny to u nás také nejde. Není se čemu divit :D nemají vyřešenou logistiku, nic a instatně naskočí do nabídky rozvozů, tak je jasné, že to nezvládnou. Ale mohla by se situace do budoucna zlepšit a mohli by rozvážet defaultně i do menších obcí. Třeba teď uvidí, že by po tom poptávka byla.
    Sice nevím čím se živíte, ale zkuste si představit situaci, že by jste měl ve své práci ze dne na den odvádět řekněme 100x větší výkon než doposud. Taky by jste to v pohodě zvládl? Zkuste se nad tím aspoň chvilku zamyslet...

  29. Citace Původně odeslal hampl.david Zobrazit příspěvek
    Tak to je divný, mě tam nic takového nepíše. A co přímo sloty pro dopravu: https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ/slots/delivery
    Ty se dají vybírat ještě před nákupem.
    To jsem nevěděl že se dají vybírat ještě před nákupem... ale i když se zaloguji (nedokaze si to BTW zapamatovat moje heslo, musim ho vzdy znovu napsat i kdyz tu moznost pamatovat mam zatrzenou). Když se zaloguju a kliknu na ten vas odkaz, tak mě to porad jen hazi na stranku z toho screenshootu na adrese:

    Tesco Potraviny

  30. Citace Původně odeslal gageb Zobrazit příspěvek
    Sice nevím čím se živíte, ale zkuste si představit situaci, že by jste měl ve své práci ze dne na den odvádět řekněme 100x větší výkon než doposud. Taky by jste to v pohodě zvládl? Zkuste se nad tím aspoň chvilku zamyslet...
    Vy jste někdo z řad Tesca, nebo proč to berete tak na sílu osobně? Nechápu ten pasivně agresivní tón, já přeci nekritizuji Tesco ani si tady na nic nestěžuji. Pouze jsem poukázal na to, že je logické, že to nemůžou zvládat, protože nemají vyřešenou logistiku, lidi a auta (bavím li se o těch obchodech, které dříve rozvoz nenabízely).

    Tím jsem odpovídal na komentáře výše, kde si někdo právě na toto stěžoval. Bylo by tedy vhodné pro přístě zachovat chladnou hlavu, snažit se porozumět psanému textu až pak se snažit z druhých dělat idioty (pokud jim to přísluší) :-)

    Ad. přečetl jsem si Vaše ostatní plky na tomto fóru a mrzí mě, že jsem vůbec reagoval.

  31. Tak to tam mám pořád, už x dní... to jsem neviděl takovou neschopnost, pokud je to kvůli vytíženosti, tak at to tam proboha napíšou, místo toho tam mám "zkuste to za chvili", něco tak stupidního a neinformativního jsem už dlouho neviděl... Není ale problém jen u mě? To jejich blbé rozhraní si taky nedokáže zapamatovat moje heslo, musim ho vždy zapisovat znovu manuálně...

    Má tam někdo tento stupidní text co já?

    "Možnost objednávek je naplněna

    Omlouváme se, ale momentálně nejsme schopni zpracovat Vaši objednávku.

    Prosím, aktualizujte stránku nebo to zkuste za chvíli."

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Spolupracujeme: Jooble.org Hostujeme u Server powered by TELE3