Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Prodej eshopu Pohodinky.cz – obrat za 6 měsíců 750tis.

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 10. 3. 2020
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Ahoj,
prodám svůj eshop Pohodinky.cz. Rozjel jsem ho jako takový projekt bokem v lednu loňského roku. Hned po startu prodeje vystřelily a za 6 měsíců provozu jsem udělal obrat třičtvrtě milionu korun (ČR + SK).
Sranda produkt, lidem se to vesměs líbí. Semtam nějaký vratky, ale nic likvidačního. Od loňských prázdnin doteď jsem pak jen spoře vyprodával zbytky skladu, nechtělo se mi tomu věnovat tolik času (tři až čtyři hodiny denně – balení a expedice objednávek, zkontrolovat reklamy, odpovědět na maily). Aktuálně je eshop tak trochu v režimu zimního spánku.
Propagace běží přes FB/IG ads, má to i pěkný ROAS. Rovnice je jednoduchá, když běží reklamy, prodává se, když neběží, prodává se malinko. Vybudoval jsem si i dobrej FB pixel. Mrkněte do přílohy.
Je to můj první eshop a chtěl jsem si otestovat, jak to v branži chodí, nicméně nechci tomu momentálně věnovat tolik času a zařizování, proto prodávám a chci se soustředit na jiné projekty. Eshop má dobrý potenciál v tuzemsku i co se týká expanze do zahraničí.
Jak vylepšit shop do budoucna:
- nepoužíval jsem žádný jiný kanál k prodeji (aka Google ads, heureky, slevomaty, glami a podobně, přesto, že mě docela uháněli), lze tedy rozšířit o tyto
- nepoužíval jsem newslettery ani jinak neupsellil stávajícím zákazníkům, také lze využít
- sortiment lze rozšířit o nové designy a speciální edice, případně o zcela nové produkty
- pověnovat se více sockám, přidávat pravidelné posty (nezdá se to, ale i to zabere dost času)
- vytvořit propagační videa, nové produktovky, moodovky
- protlačit produkt na velké akce (sportovní, kulturní, hudební festivaly, atd.)
- najmout si někoho, kdo se bude o chod eshopu starat
Součástí prodeje je:
- know how, co a jak a proč (celý proces od nákupu přes propagaci až k prodeji hezky funguje)
- eshop se zbožím a cennými daty (emaily, adresy)
- komplet brand materiály a grafiky, patterny, fotky, logo, apod.
- sociální accounty (fb asi a s nimi pěkný FB pixel
- zbytek skladu (v řádech desítek kusů)
- kontakty na dodavatele. navíc máte již vyšlapanou cestu – vyladit produkt tak jak je, byl docela pain
- po prodeji podpora jak budete potřebovat, než se proces ustálí
- prodej zaštítěn řádnou smlouvou
Bližší statistiky ohledně provozu eshopu poskytnu jen pro vážnější zájemce. Jsem ochoten se s vámi sejít v Praze na kafe, případně vám rád dám přístup do administrace, kde se v tom pohrabete. Upřednostňuji ale osobní schůzku, kde se dá vše hezky do detailu probrat.
Když to tak po sobě čtu, vlastně doce váhám, jestli to fakt mám prodat, ale už jsem se jednou rozhodl, takže jo! :)
Nehodlám na tom nějak rejžovat, ale ani tratit, eshop má slušný potenciál. Rychlé jednání = jsem ochoten jednat i o ceně.
Díky a ozvěte se.
52 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 29. 3. 2009
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E