Koronavirus.eu - 242 000 návštěv za 18 dní
Zobrazují se odpovědi 1 až 1 z 1

Prodej e-shopu s dámských a dívčím sportovním oblečením - funguje již od roku 2011 (cena včetně skladových zásob)

Přátelská zpráva
Loading...
Vyvolávací cena: 140 000  Kč
Historie příhozů: Žádné příhozy
  1. Nabízím k prodeji zavedený e-shop NA CVÍČO www.nacvico.cz, který funguje již od roku 2011.
    • Specializuje se na dámské a dívčí sportovní oblečení.
    • Má certifikát Heureka Ověřeno zákazníky.
    • Funguje na systému Shoptet.
    • Obrat za rok 2019: 633 745 Kč, konverzní poměr za rok 2019 1,52% (více informací z Google Analytics zašlu zájemcům)
    • Součástí prodeje jsou skladové zásoby v hodnotě cca 50 000 Kč v nákupních cenách
    • Obsluhu e-shopu zvládá 1 člověk

    Obsahem nabídky je:
    • Doména www.nacvico.cz
    • Profily na sociálních sítích Facebook, Instagram
    • Skladové zásoby - současná hodnota cca 50 000 Kč v nákupních cenách, zahrnuto v prodejní ceně e-shopu
    • Kontakty na dodavatele, informace o dodavatelích
    • Balící materiál
    • Grafika
    • Doména www.barevneleginy.cz s jednoduchým e-shopem (verze zdarma na Shoptetu), která byla zamýšlená jako microsite primárně vedoucí zákazníky na hlavní e-shop (nebylo rozvíjeno), grafika tohoto e-shopu.

    Sortiment
    Sortiment e-shopu je dámské a dívčí sportovní oblečení (plus doplňky jako např. fitness rukavice). E-shop po celou dobu fungování nabízí jen kvalitní zboží, většinou české, případně evropské značky. Původně byly součástí i pomůcky na cvičení (míče, posilovací gumy apod.) - tuto část jsem ale dál nerozvíjela.

    Dodavatelé
    V tuto chvíli 4 dodavatelé. Většina funguje na principu jeden den objednáte, druhý den máte - takže není potřeba držet skladové zásoby.

    Návštěvnost e-shopu v roce 2019:
    • 31 580 Uživatelů
    • 47,87% Organic Search
    • 32,29% Paid Search
    • 8,34% Direct
    • 5,57% Referral
    • 2,40% Social
    • 2,24% Display
    • 0,87% Email
    • 0,42% Others


    Marketing e-shopu:
    Marketing e-shopu řeším jako samouk svépomocí (takže je předpoklad, že pokud se ho ujme někdo zkušenější, výsledky budou okamžitě jinde)
    Nyní hlavní placený kanál: Google Ads - Nákupy
    Využívané srovnávače - Glami.cz (free verze), Heureka, Zboží.cz


    Důvod nabídky
    Dlouhodobě řeším vedle e-shopu ještě jeden, naprosto rozdílný projekt - a vzhledem k tomu, že druhý projekt mi zabírá čím dál víc času, zjišťuji, že již nemůžu "sedět na dvou židlích".

Spolupracujeme: Jooble.org Hostujeme u Server powered by TELE3