Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Prodej e-shopu s dámských a dívčím sportovním oblečením – funguje již od roku 2011 (cena včetně skladových zásob)

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 9. 3. 2020
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Nabízím k prodeji zavedený e-shop NA CVÍČO www.nacvico.cz, který funguje již od roku 2011.
  • Specializuje se na dámské a dívčí sportovní oblečení.
  • Má certifikát Heureka Ověřeno zákazníky.
  • Funguje na systému Shoptet.
  • Obrat za rok 2019: 633 745 Kč, konverzní poměr za rok 2019 1,52% (více informací z Google Analytics zašlu zájemcům)
  • Součástí prodeje jsou skladové zásoby v hodnotě cca 50 000 Kč v nákupních cenách
  • Obsluhu e-shopu zvládá 1 člověk
Obsahem nabídky je:
  • Doména www.nacvico.cz
  • Profily na sociálních sítích Facebook, Instagram
  • Skladové zásoby - současná hodnota cca 50 000 Kč v nákupních cenách, zahrnuto v prodejní ceně e-shopu
  • Kontakty na dodavatele, informace o dodavatelích
  • Balící materiál
  • Grafika
  • Doména www.barevneleginy.cz s jednoduchým e-shopem (verze zdarma na Shoptetu), která byla zamýšlená jako microsite primárně vedoucí zákazníky na hlavní e-shop (nebylo rozvíjeno), grafika tohoto e-shopu.
Sortiment
Sortiment e-shopu je dámské a dívčí sportovní oblečení (plus doplňky jako např. fitness rukavice). E-shop po celou dobu fungování nabízí jen kvalitní zboží, většinou české, případně evropské značky. Původně byly součástí i pomůcky na cvičení (míče, posilovací gumy apod.) - tuto část jsem ale dál nerozvíjela.
Dodavatelé
V tuto chvíli 4 dodavatelé. Většina funguje na principu jeden den objednáte, druhý den máte - takže není potřeba držet skladové zásoby.
Návštěvnost e-shopu v roce 2019:
  • 31 580 Uživatelů
  • 47,87% Organic Search
  • 32,29% Paid Search
  • 8,34% Direct
  • 5,57% Referral
  • 2,40% Social
  • 2,24% Display
  • 0,87% Email
  • 0,42% Others
Marketing e-shopu:
Marketing e-shopu řeším jako samouk svépomocí (takže je předpoklad, že pokud se ho ujme někdo zkušenější, výsledky budou okamžitě jinde)
Nyní hlavní placený kanál: Google Ads - Nákupy
Využívané srovnávače - Glami.cz (free verze), Heureka, Zboží.cz
Důvod nabídky
Dlouhodobě řeším vedle e-shopu ještě jeden, naprosto rozdílný projekt - a vzhledem k tomu, že druhý projekt mi zabírá čím dál víc času, zjišťuji, že již nemůžu "sedět na dvou židlích".
18 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 29. 7. 2015
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E