Prodej bannerové reklamy na Koronavirus.eu od 3 Kč / klik
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Jak nacenit tržní hodnotu známé osobnosti pro marketing

  1. Zdravím Vás,
    řeším situaci, jak nacenit tržní hodnotu známé osobnosti, která by dělala reklamu pro firmu - TV, rádio, web, tisk. Jak byste v takovém případě postupovali?

    Díky za Vaše názory.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Kontaktoval bych ho a zeptal se na cenu. Bez agenta jsou ceny vetsinou radove nizsi.

  4. ries to podla ukonu, nie podla prinosu ktory si myslis ze to bude mat.

  5. V případě některých konkrétních osobností může být cena nižší pokud jdete přes PR/marketingovou agenturu, jelikož ta s nimi může mít domluvené nějaké individuální podmínky spolupráce (třeba 50 % slevu z obvyklého honoráře). Pak zaplatíte v konečném součtu podobnou částku, jako kdybyste zaplatili standardní honorář, ale máte v tom navíc služby té agentury.

  6. Citace Původně odeslal Mtr Zobrazit příspěvek
    Zdravím Vás,
    řeším situaci, jak nacenit tržní hodnotu známé osobnosti, která by dělala reklamu pro firmu - TV, rádio, web, tisk. Jak byste v takovém případě postupovali?

    Díky za Vaše názory.
    Vyžádej si ceník, který každá osobnost má.

Spolupracujeme: Jooble.org Hostujeme u Server powered by TELE3