logo
07.03.2020 18:38
1
Zdravím Vás,
řeším situaci, jak nacenit tržní hodnotu známé osobnosti, která by dělala reklamu pro firmu - TV, rádio, web, tisk. Jak byste v takovém případě postupovali?

Díky za Vaše názory.

Co se právě děje na Webtrhu?

07.03.2020 18:46
2
Kontaktoval bych ho a zeptal se na cenu. Bez agenta jsou ceny vetsinou radove nizsi.
07.03.2020 18:57
3
ries to podla ukonu, nie podla prinosu ktory si myslis ze to bude mat.
07.03.2020 19:00
4
V případě některých konkrétních osobností může být cena nižší pokud jdete přes PR/marketingovou agenturu, jelikož ta s nimi může mít domluvené nějaké individuální podmínky spolupráce (třeba 50 % slevu z obvyklého honoráře). Pak zaplatíte v konečném součtu podobnou částku, jako kdybyste zaplatili standardní honorář, ale máte v tom navíc služby té agentury.
07.03.2020 20:23
5
Původně odeslal Mtr
Zdravím Vás,
řeším situaci, jak nacenit tržní hodnotu známé osobnosti, která by dělala reklamu pro firmu - TV, rádio, web, tisk. Jak byste v takovém případě postupovali?

Díky za Vaše názory.
Vyžádej si ceník, který každá osobnost má.