logo
07.03.2020 14:32
1
Dobrý den, mám menší eshop s kterým jsem začal minulý rok v říjnu. Jel jsem na paušál ale nyní když se to více rozjíždí přemýšlím že by bylo vhodnější přejít na skutečné výdaje a tedy daňovou evidenci.
Na konci roku jsem ale nedělal inventuru takže přechod bude asi problém.
Nějaké rady jak to udělat?

Když se používají paušální výdaje musí se i tak dělat každý rok inventura?

V případě že bych vedl daňovou evidenci musejí mě vždy přesně sedět položky na přijatých a vydaných fakturách? ( tedy zboží které jsem např. prodal a fakturou třeba k 20.2. musí být před tímto datumem i přijato a mě vyfakturováno?)
děkuji

Co se právě děje na Webtrhu?

07.03.2020 20:27
2
Sklad a inventuru bys měl dělat vždy, i když pro náklady používáš paušál. Nešla by udělat zpětně? Jde o to, že ti musí sedět to co jsi nakoupil, to jsi prodal. A u inventury se zjistí co chybí atp.
09.03.2020 17:33
3
Takže je problém když už nemám všechny faktury na zboží co jsem koupil? Nebo jde jen o to že si to nebudu moct dát do nákladů o nic víc?
Děkuji
12.03.2020 20:46
4
Případně nějaká rada jak nejlépe a nejjednodušeji udělat zpětně inventuru?
Děkuji