Značkový eshop - Hilfiger, Boss, Gant aj.
Zobrazují se odpovědi 1 až 11 z 11

Má podle vás smysl řešit dodávku zboží vlastní dopravou?

  1. Zdravím,

    možná se zde najde někdo, kdo došel do podobného stavu, kdy pro svou firmu nakupoval (jakékoliv zboží) ve větších objemech a začal zvažovat, zda nebude ekonomicky přívětivější to zajišťovat vlastní dopravou. Věnujeme se segmentu nábytku a máme mnoho dodavatelů napříč Polskem a Německem. Doprava není úplně levná a paleta vychází různě v rozmezí od 1200 CZK - 2000 CZK. Někdy víc někdy míň záleží na dodavateli. Napadlo mě to pořádně propočíst, zda by se neoplatilo koupit jedno větší vozidlo s kapacitou alespoň 15 palet a mít zaměstnaného řidiče na FULL. Mohlo by to o nějaký ten den urychlit dodávku zboží a snad i srazit náklady za přepravu. řidič by zkrátka objel 3-4 dodavatele párkrát do týdne a pobral více objednávek najednou.

    Nemáte někdo zkušenost, neprošel si někdo něčím podobným? Samozřejmě je mi jasné, že to bude práce navíc - plánování tras, další zaměstnanec, servis, mýta atp. narozdíl od dražšího, ale poměrně relativního luxusu v podobě toho, kdy jen počkáme na kurýry.

    Co myslíte, má smysl se tím zabývat nebo je to zbytečný a ne tak levnější opruz? Samozřejmě je to vše na bližší propočty, na ty se chystám.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Nemá.

  4. Má to několik výhod i nevýhod:

    -Pokud by se auto vytěžovalo i ven tak náklady půjdou rapidně dolů.

    -Kamion stojí dost a pokud budete kupovat starou plečku tak se pořád něco sype a servis stojí raketu - ano leasing nebo operak jde taky měsíční cena kolem 90-70 tisíc Kč - bavím se o 40 tuně neznám ceny na menší

    -Řidič najít schopného ne prase je jeden z 10 normální. Co když bude mít dovolenou nebo půjde marodit?

    -Práce s tím - pokud najdete schopného řidiče tak je možnost že vše zajistí a pak by vše byla paráda , ale toho těžko najdete.

    -jinak cena 2000 korun za paletu je masakr - vy si pronajímáte celé auto pro sebe? Není možnost sběráku - DHL to dělá pro VW v ČR

  5. Hagen: auto by se ven nevytěžovalo, na to by moc bohužel nebyl čas to realizovat, ale chápu, napadlo mě to. Kamion bych nebral, zase toho tolik nebude, ideálně to objet autem a nabrat těch 15-18 palet, to by bylo ideální. Ale s těma lidma, samozřejmě to je mi jasné. Pokud by měl řidič dovolenou nebo by marodil, museli bychom to pořád řešit externě, což by úplně výhra nebyla, zase 2 na FULL bychom asi platili zbytečně. Co se týče těch cen, nene, nepronajímáme si auto, ale někteří dodavatele si zkrátka k té dopravě připočítávají něco navíc. Takže to pak stojí i 2 tisíce. O sběru moc neuvažuji, když dodavatel tu paletu má připravenou, tak to potřebujeme dovézt k nám co nejrychleji.
    PS: jedině tak založit dopravní firmu :) a fakt k tomu to auto vytěžovat i ven, ale to není cesta, kterou bych se chtěl vzhledem k mému času vydat...

  6. zkuste nejdříve oslovit někoho (autodopravce v okolí) kdo má konfiguraci vozidla dle vašich představ a nabídněte mu stabilku na km. Např chcete 18-22 paletu s hydraulickým čelem a dáte mu 22-25 kč/km v kole 3 x v týdnu..? Takové náklady ve vlastní režii "nepodlezete" a pro něj to bud zajímavé s tím, že takový dopravce dokáže výpadek vykrýt jiným vozidlem.

  7. Jen dotaz je řec o eur paletách? 15-18 palet není dodávka - to je sólo

  8. Hagen: myslel jsem nějakou 12T, něco jako Iveco - Eurocargo, ale je pravdou, že ten počet 15-18 palet by váhově už těch 12T přesáhl, ne všechny palety máme těžké, ale asi budu fakt muset zatím od této myšlenky upustit :) a hledat případně levnější externí cesty přeprav.

  9. Citace Původně odeslal Mar_o55 Zobrazit příspěvek
    Hagen: myslel jsem nějakou 12T, něco jako Iveco - Eurocargo, ale je pravdou, že ten počet 15-18 palet by váhově už těch 12T přesáhl, ne všechny palety máme těžké, ale asi budu fakt muset zatím od této myšlenky upustit :) a hledat případně levnější externí cesty přeprav.
    na 12 T celkovou naložíte jen 6t a Iveco bych rovnou vyloučil z důvodu největší poruchovosti této značky. Dopravců je tolik, že je blbost kupovat svoje auto. Nábytek jsem vozil a vy potřebujete objem vs. tonáž, tak hledejte dopravce který má solo auta valník skříň ložná délka 8-9m nejlépe s hydraulickou plošinou, když mu nabídnete okolo 20 Kč obousměrně a pravidelně, každý po tom skočí.

  10. rooibosman: chci se zeptat, těch 20 Kč se v přepravě bere za km z bodu A do B nebo je pak nutné platit i zpět z B do A? Zkusil bych s touto cenou oslovit pár přepravců z okolí.

  11. Citace Původně odeslal Mar_o55 Zobrazit příspěvek
    rooibosman: chci se zeptat, těch 20 Kč se v přepravě bere za km z bodu A do B nebo je pak nutné platit i zpět z B do A? Zkusil bych s touto cenou oslovit pár přepravců z okolí.
    pokud ho vytížíte pouze jedním směrem, může být cena vyšší z důvodu přejezdu na nakládku, pak je rozdíl jestli to pojede jako export nebo zpátečku.. jestli v pondělí nebo v pátek, v lednu nebo srpnu, celé je to o vyjednávání v kontextu nabídky a poptávky, těch 20 kč/km (20-25) berte jako orientační cenu, průměr.

  12. My máme ještě palivové příplatky pokud se cena nafty změní.

Spolupracujeme: Jooble.org Hostujeme u Server powered by TELE3