Eshop hledá investora (4M obrat, Ziskovost 25%, návratnost 12měsíců)
Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 31 až 38 z 38

Vliv koronaviru na váš byznys

  1. Dostali jsme ke konci roku jsme jednu větší zakázku ohledně dodávky zboží, které se vyrábí v Číně. Přesná čísla objednávky jsme se dozvěděli těsně před začátkem Čínského nového roku, nicméně, z dovolené se vrátilo jen pár procent zaměstnanců našeho výrobce. Plus ještě továrny čekají na povolení místního gouvermentu na zahájení výroby. Museli jsme v šibeničním termínu zajistit nového výrobce, aby byla alespoň nějaká šance, že stihneme smluvený termín. Docela mi z toho cvakaj půlky.

    Rozhodně bych nechtěl být v kůži majitelů cestovek. Ty ztráty za letní storna musí být velké.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. A nenahrabou si cestovky nejvic? Storno je vetsinou dobre zaplaceny, ne? Vzhledem k tomu, ze k "zakonnymu" stornu neni zadnej duvod (a v lete muze beht tahle pseudo kauza za nama) bych necekal, ze budou rusit gratis a jeste se omlouvat.

  4. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    A nenahrabou si cestovky nejvic? Storno je vetsinou dobre zaplaceny, ne? Vzhledem k tomu, ze k "zakonnymu" stornu neni zadnej duvod (a v lete muze beht tahle pseudo kauza za nama) bych necekal, ze budou rusit gratis a jeste se omlouvat.
    Myslim si, ze roli hraje i cas. Vzhledem k tomu, ze je teprve brezen budou vracena storna ve vysi 100%? Kdyz tak me opravte.

  5. Citace Původně odeslal Petr Malec Zobrazit příspěvek
    Alespoň jsme od Michala zjistili tržby za únor u svetcukraru.cz, aneb ať žije malování.
    Jinak Michale, chápu to tedy tak, že podle tvého článků a průměrného košíku, aktuálně odešlete denně 40-50 balíčků ... tak to se v pohodě dá utáhnout stále ve 2 lidech ne? :)
    Jeden eshop by tak utahnout asi sel. Mame tech eshopu a tedy i lidi a prace kapku vic:)

  6. Citace Původně odeslal Lifefor Zobrazit příspěvek
    Myslim si, ze roli hraje i cas. Vzhledem k tomu, ze je teprve brezen budou vracena storna ve vysi 100%? Kdyz tak me opravte.
    Tot otazka, podle me budou ruzny stupne storno poplatku, nekdo muze mit bez moznosti storna, nekdo 100 %, nekdo min., cestovky budou tratit spis obecne kvuli posrani lidi vubec nekam jet.

  7. Evidentně je to hodně závislé na typu zboží a na tom, jak moc ho lidi potřebují pro svoje běžné fungování- propady ale každopádně jsou. U mě segment dětského zboží víceméně bez propadu (možná nějakých pár procent), ale dům a zahrada za poslední 2 týdny propad odhadem možná i 50%. Teď mě to až tak moc nepálí, ale cca za měsíc mimzačíná sezóna, tak doufám, že se lidem vrátí aspoň trocha zdravého rozumu.

  8. Nevim jak jsou ted lidi posrani, ale ja mam letadlo do Dubaje ted na ctvrtek plne(aspon podle appky Emirates), stejne tak letadlo z Dubaje do Sydney.

  9. Našetřeno mám a doufám v proplacení faktur. Rozjednané obchody snad zrušeny nebudou a smlouvy až to přejde se podepíšou. Jinak vše na mrtvém bodě, pracuji na on-line verzi. Všem přeji ať to dobře dopadne.

Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Spolupracujeme: Jooble.org Hostujeme u Server powered by TELE3