Prodej bannerové reklamy na Koronavirus.eu od 3 Kč / klik
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Slovenská telefonní číslo - jak nejlépe řešit?

  1. Zdravím,
    jak řešíte situaci, kdy CZ eshop lokalizujete na SK a chcete mít pro zákazníky slovenské číslo?

    Co jsem tak našel, tak jsou 3 možnosti:
    1) vlastní SIM ve vlastním mobilu
    Zakoupíte vlastní SIMku, umístíte do telefonu a používáte.

    Klady: Jednoduché na zprovoznění
    Zápory: Pokud máte dualsim a tohle je třetí simka, tak nutnost tahat další telefon.

    2) VOIP
    Na mobilu budete mít VOIP appku, zákazníci zavolají na SK číslo a to se internetem přesměruje na váš telefon.

    Klady: Nemusíte s sebou tahat další telefon. Lepší fakturace.
    Zápory: Nutnost paušálu, pravděpodobně i platba za příchozí hovory. Existuje nějaký dobrý SK operátor?

    3) Přesměrování SIM z SK na CZ
    Simku přesměrujete na své CZ číslo.

    Klady: Jednoduché na nastavení.
    Zápory: Platíte i za příchozí hovor (resp. přesměrování).

    Existuje nějaký jiný způsob, který jsem nezohlednil? Nejlépe se mi jeví VOIP, ale čeští VOIP mají pouze česká čísla a u slováků jsem jich moc nenašel.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Na Slovensku už mají telefon?!

  4. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    Na Slovensku už mají telefon?!
    pol siestej a ty uz si zas najebany

  5. Bud slusny a diskutuj k tematu.

  6. Máme více než 8let zkušenost s VoIP - https://www.imafex.sk/ . Přednabiješ kredit a platíš pouze za odchozí hovory. Následně SK číslo můžeš přesměrovávat, atd. Více na jejich netu.

Spolupracujeme: Jooble.org Hostujeme u Server powered by TELE3