logo
28.02.2020 16:16
1
Zdravím,
jak řešíte situaci, kdy CZ eshop lokalizujete na SK a chcete mít pro zákazníky slovenské číslo?

Co jsem tak našel, tak jsou 3 možnosti:
1) vlastní SIM ve vlastním mobilu
Zakoupíte vlastní SIMku, umístíte do telefonu a používáte.

Klady: Jednoduché na zprovoznění
Zápory: Pokud máte dualsim a tohle je třetí simka, tak nutnost tahat další telefon.

2) VOIP
Na mobilu budete mít VOIP appku, zákazníci zavolají na SK číslo a to se internetem přesměruje na váš telefon.

Klady: Nemusíte s sebou tahat další telefon. Lepší fakturace.
Zápory: Nutnost paušálu, pravděpodobně i platba za příchozí hovory. Existuje nějaký dobrý SK operátor?

3) Přesměrování SIM z SK na CZ
Simku přesměrujete na své CZ číslo.

Klady: Jednoduché na nastavení.
Zápory: Platíte i za příchozí hovor (resp. přesměrování).

Existuje nějaký jiný způsob, který jsem nezohlednil? Nejlépe se mi jeví VOIP, ale čeští VOIP mají pouze česká čísla a u slováků jsem jich moc nenašel.

Co se právě děje na Webtrhu?

28.02.2020 17:14
2
Na Slovensku už mají telefon?!
28.02.2020 17:23
3
Původně odeslal vodička
Na Slovensku už mají telefon?!
pol siestej a ty uz si zas najebany
28.02.2020 18:25
4
Bud slusny a diskutuj k tematu.
28.02.2020 19:59
5
Máme více než 8let zkušenost s VoIP - https://www.imafex.sk/ . Přednabiješ kredit a platíš pouze za odchozí hovory. Následně SK číslo můžeš přesměrovávat, atd. Více na jejich netu.