Prodej bannerové reklamy na Koronavirus.eu od 3 Kč / klik
Zobrazují se odpovědi 1 až 15 z 15

E-shop a blog

  1. Zdravím,

    chci se zeptat na blog na eshopu.Dejme tomu,že sortimentem je třeba satelitní technika a na blogu budete mít rubriku tipy a rady,takže napíše články jak zapojit,naladit,SAT televize,novinky v sortimentu atd a zajímá mě četnost článku...zda jeden denně,jeden týdně?Prolinkovat se sortimentem?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Samozřejmě je fajn podporovat eshop i blogem. Obzvláště pak takto tématicky zaměřeným. Linkuj produkty, kategorie a další sekce, které máš na eshopu.
    Pokud máš kapacity na psaní článků, tak to bude mít pozitivní vliv na tvůj eshop. Neboj se toho. Klidně tam házej 2 týdně. Pořádně je zpropaguj a ono se ti to vrátí :)

  4. Citace Původně odeslal Wladass Zobrazit příspěvek
    Samozřejmě je fajn podporovat eshop i blogem. Obzvláště pak takto tématicky zaměřeným. Linkuj produkty, kategorie a další sekce, které máš na eshopu.
    Pokud máš kapacity na psaní článků, tak to bude mít pozitivní vliv na tvůj eshop. Neboj se toho. Klidně tam házej 2 týdně. Pořádně je zpropaguj a ono se ti to vrátí :)
    Dík za reakce...Spíš jsem měl na mysli, jestli pak nebude eshop přehlcen články?

  5. To chceš mít na jedný doméně jo? To dej raději na novou doménu.

  6. Blog s nápovědou a návody bych jako uživatel uvítal.
    Klidně přímo na e-shopu, toho bych se nebál, určitě prolinkovat s produkty, třeba i doporučení na konkrétní produkt.

    Nová doména je možná lepší pro prolinkování, ale na e-shopu určitě udělat nějaké podmenu, alespoň s názvy článků.
    Když něco podobného kupuji, občas do nápovědy kouknu.
    Pokud to má být pro hlavně pro SEO, existují publikace článků jinde, zdarma/výměnou...

  7. Citace Původně odeslal Radekovic Zobrazit příspěvek
    Blog s nápovědou a návody bych jako uživatel uvítal.
    Klidně přímo na e-shopu, toho bych se nebál, určitě prolinkovat s produkty, třeba i doporučení na konkrétní produkt.

    Nová doména je možná lepší pro prolinkování, ale na e-shopu určitě udělat nějaké podmenu, alespoň s názvy článků.
    Když něco podobného kupuji, občas do nápovědy kouknu.
    Pokud to má být pro hlavně pro SEO, existují publikace článků jinde, zdarma/výměnou...
    Jde o podmenu na eshopu...samostatná rubrika...

  8. Mas blog na vahu nebo na pocet stranek? Asi uplne nerozumim “prehlcen clanky”. Jak muzes eshop prehltit?

  9. Citace Původně odeslal Michal Kubíček Zobrazit příspěvek
    Mas blog na vahu nebo na pocet stranek? Asi uplne nerozumim “prehlcen clanky”. Jak muzes eshop prehltit?
    Měl jsem na mysli, že těch článků bude postupem času...třeba 100, 200...Jestli to nebude hodně...

  10. Citace Původně odeslal Wladass Zobrazit příspěvek
    To chceš mít na jedný doméně jo? To dej raději na novou doménu.
    Řeším stejnou věc
    Proč na novou doménu?
    Dík

  11. A proč by ne? Proč si zasírat eshop článkama, když to můžu mít na nový doméně a na tý budovat samostatný obsah, ranky a podpořit tím vlastní wshop?
    Tohle je víceméně jedno.

  12. Já publikuji články na shopu myslím, že je to pro lidi pohodlné. Podívají se na produkt a muzou si o nem precist clanek a do clanku můžeš vkládat produkt o kterém píšeš a k produktu odkaz na článek atd...
    Podle mě to má vetší prinos pro eshop jak samostatný web

  13. Má někdo podloženo, že se mu psaní článků do blogu eshopu vrátí? Za sebe můžu říct, že když se podívám na to, kolik konverzí je skrze přístupy do blogu, tak se mi to psaní článků jednoduše nevyplatí (většina lidí jde jen jednoduše zjistit informace, ale nakoupí opravdu málokdo a to mám v článcích mimo jiné výrazná tlačítka na proklik do kategorie, ke které se článek vztahuje a některé články jsou opravdu slušně zpracované, odborné a jdou do hloubky). Jiné články naopak obecnější, různě zaměřené. Ale výsledky jsou u všech podobné- konverzí naprosté minimum. Segmenty móda a bydlení.

  14. Napsaný článek se vyplatí pro toho majitele e-shopu, kde si zákazník přečte informace, ví, kde je návod a nakoupí v e-shopu, protože nechce chodit do obchodu nebo...
    Napsaný článek poslouží jako inspirace a širší seznámení s produktem tomu, kdo se dozví spoustu zajímavých informací, návodů a pak udělá ctrl c + v a najde si lacinější produkt na heur..., fa... nebo si zajde do kamenné prodejny a už ví, co chce.

    Podle mne začarovaný kruh, já jsu spíš ten první případ. Ocením práci, inspiraci ..kterou si jiný dal. Viz včerejší nákup power strip. E-shop mě zaujal víc než jiné obchody, navíc jsem dostal prkotinu jako dárek.

  15. Podle mě záleží na segmentu toho, co prodáváte. Čím techničtější a pro lajka náročnější věc na nákup (což by třeba pro mě satelitní technika byla) tak určitě doporučuju blog mít a lidskou řečí vysvětlit case studies jak produkty používat, kdo by se měl kupovat proč.. dobře fungují články typu "5 důvodů proč mít tenhle produkt" "5 důležitých aspektů při výběru krytinu na střechu.." a nezaberou moc času (stačí odrážky) Sdílet je pak můžete na své FB stránce a propagovat na relevantní cílovku.

  16. Citace Původně odeslal Wladass Zobrazit příspěvek
    A proč by ne? Proč si zasírat eshop článkama, když to můžu mít na nový doméně a na tý budovat samostatný obsah, ranky a podpořit tím vlastní wshop?
    Tohle je víceméně jedno.
    Tohle by mi dávalo smysl v případě, že bych chtěl, aby blog vystupoval jako samostatný subjekt, který nespadá pod e-shop. To jsi nenapsal, ale asi jsi to tak myslel. Doménám a SEO nerozumím, možná tohle dává smysl, ale v takovém případě bych to určitě oddělil - jediný případ, který mě napadá, když má nějaký projekt blog jako samostatnou doménu, jsou společnosti typu google, seznam, apod., kde jim o SEO vůbec nejde.

    A pokud má někdo kapacity na to, psát alespoň 2 a více článků měsíčně, tak proč ne. Ale určitě bych se nebál i článků přímo na e-shopu, zvlášť pokud je tam alespoň nějaká skupina pravidelně nakupujících uživatelů, nebo jde o užitečné návody.

Spolupracujeme: Jooble.org Hostujeme u Server powered by TELE3