Popis e-shopu

Internetový obchod Lorano byl spuštěn 24. 11. 2016. Specializuje se na dámské i panské kabelky a doplňky. V první etapě, která trvala přibližně 1 rok, tak se e-shop specializoval pouze na prémiové značky jako je Michael Kors, Prada, Gucci a další... Po následné úvaze se sortiment rozšířil o dalších x značek a výsledek byl nárůst obratu, který v roce 2019 byl 2 696 087 Kč bez DPH. Aktuální počet značek zařazených v sortimentu je přibližně 64.

E-shop má 4 hlavní dodavatele a další menší, kteří nejsou tak důležití. Hlavním dodavatel je partner, který má dva sklady jeden v Itálii a druhý v Německu, aby dokázal expedovat zboží druhý den. Sortiment, který odebíráme jsou pouze kabelky a doplňky, ale má dalších 20 000 produktů, které je možné prodávat. Tento partner funguje na bázi dropshippingu, takže není potřeba držet vlastní skladové zásoby.

U dalších dvou dodavatelů je možné se napojit formou dropshippingu, ale tuto možnost jsme nikdy nevyužili a bereme u něho zboží na přímo a tím si vytváříme svůj vlastní sklad.

Důležitým dodavatel je pro nás značka Michael Kors od které jsme schopni dostat jak starší, tak nové kolekce zboží za velmi příznivé ceny. V rámci kooperace s dodavatel, tak máme kontakt na obchodnici, která mluví německy, anglicky a slovensky. Pro případné řešení speciálních akcí nebo dalších věcí máme přímý kontakt na člověka, který má na starosti Evropské zastoupení. Některé zboží se nám povede získat jako jedinému e-shopu v České republice, takže u některých produktů máme unikátnost.

Dodavatele a kvalitní zboží za smysluplné nákupní ceny bereme jako důležitou součást celého obchodu.

V roce 2017/2018 se dělal průzkum konkurence, který nám ukázal zajímavé Informace. Vše je průběžně aktualizované a k dispozici. To stejné platí o průzkumu cenové hladiny a jak si stojíme vůči konkurenci.

Značka Lorano je zaregistrovaná jako ochranná známka. Pro další růst a expanzi jsou zakoupené další jazykové mutace domén.

V rámci obalového materiálu, tak jsou vytvořené ekonomicky výhodné krabice s vlastním potiskem loga Lorano. Tyto krabice splňují limit pro standardní zasílání zboží přes Zásilkovnu. Součástí potištěných věcí je i lepící páska, která je bílá a nese na sobě černé logo Lorano.

Všechny statistiky jsou k dispozici z dat Google Analytics, které jsou pokročile nastavené.

Reputaci u zákazníků máme velmi dobrou. Na Heurece máme aktuálně 100 %. Odkaz na profil: https://obchody.heureka.cz/lorano-cz/recenze/

Všechny technické vychytávky a další věci jsou na e-shopu. V technologiích se vyžívám, takže co dává smysl, tak e-shop má.

V roce 2019 bylo investováno do SEO a ke konci roku už vidíme určité výsledky. V rámci roku 2020/2021 se podle predikcí dostaví ten hlavní výsledek.

Obsah pro sociální sítě si tvoříme vlastní. U zboží které máme skladem v našem interním skladu, tak máme veškeré fotografie unikátní, pořízené námi, včetně popisků.

Pro rok 2019 byl sestavený media plán, jaké jsou všechny akce a co a kdy chceme komunikovat.

Pro e-maling používáme ecomail. O placené kampaně PPC, FB, Instagram se nám stará jedna šikovná slečna. Vystřídal jsem mnoho agentur a lidí, ale vždy to nebylo ono. Až posledních pár měsíců se nám daří držet dobré PNO.

Pro Glami, Heureku a Google nákupy máme profika, který umí kouzla. Opět jsem vystřídal mnoho lidí, ale tento pán má mnohaleté zkušenosti a není extra drahý. Svojí práci dělá dobře a máme velmi dobré výsledky.

Profily na sociálních sítích jako Instagram a Facebook máme a jsou plně k dispozici.

E-shop nám běží na řešení od Shoptetu s předplaceným tarifem Profi. Tento tarif je předplacený do 19. 9. 2020. V rámci šablony, tak máme nějaké individuální úpravy, které mi dávali smysl z pohledu UX.

V rámci logistiky, tak využíváme Zásilkovnu, která k nám každý den jezdí, takže nepotřebujeme nikam jezdit. Proces odbavení zakázky je hodně automatizovaný a není potřeba velkého zásahu. Díky tomu, že se v této oblasti pohybuji mnoho let, tak jsem od ostatních dost obkoukal a ty nejlepší věci jsem aplikoval na e-shop.

Součástí prodeje je možné se nastěhovat do zařízených kanceláří, které slouží jako sklad a kancelář. Jedná se o velmi výhodný pronájem, protože se dělíme o nájem s jazykovou školou, která má v patře svoje prostory. Bližší informace jsem schopen sdělit individuálně.

V rámci prodeje je vhodné si odkoupit skladové zásoby, které jsou aktuálně ke konci roku v nákupní ceně okolo 245 000 Kč. Na tento sortiment jsem schopen dát slevu 20 % o proti nákupní ceně.

Na skladě se snažím držet vždy zboží, které se dobře prodává a zákazníci ho mohou dostat prakticky ihned.

K dispozici je na Google disku mnoho návodů, tabulek , grafiky, bannerů a dalších materiálů, které jsou novému majiteli plně k dispozici.

Aktuálně se e-shopu věnuji já osobně a přítelkyně mi pomáhá s operativou, která mě moc nebaví. Já se spíše zaměřuji na celkový chod e-shopu a ona řeší ty operativní/administrativní věci, když přijde z práce.

Po prodeji je možné se domluvit na postupném předání a zaškolení, aby pro vás vstup do e-shopu byl co nejpohodlnější.


Důvod prodeje

Důvodem prodeje je ztráta vášně a vytrvalosti. E-shop jsem budoval při svojí práci UX designera pro Notino.cz. Bylo to omezující, protože jsem musel kombinovat e-shop a vlastní práci. Aktuálně mě e-shop skoro celý rok živý, ale není to co bych v životě chtěl opravdu dělat do konce života. Už mi chybí to nadšení a vášeň, které jsem měl dříve.

Proto bych chtěl najít člověka, který tento e-shop bude provozovat a bude ho to bavit. Pokud bude nový majitel chtít, tak mu mohu ze začátku radit na bázi konzultací, aby se do toho rychleji dostal, protože mi záleží na úspěchu. Obětoval jsem tomu roky svého volného času a je to moje dítě, které je potřeba opustit, aby mohlo růst dál.

Pokud máte zájem o další informace či se chcete rovnou domluvit, můžete mě napsat nebo zavolat na:
michal.mervart@lorano.cz nebo +420 728 914 437.