Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 4 z 4

Eshop a řešení EKOKOM

  1. Hezký den,

    měl bych dotaz na někoho, kdo řeší EKOKOM ve firmě - eshopu. Začínám se v tom trochu ztrácet.
    Ale ve zkratce, co přesně máme uvést u variant:

    A) Nakoupíme zboží v UK, přijde nám zboží v xx krabicích. Tyto krabice již dále nepoužijeme. Rozřežeme je jako vycpávky.

    B) Nakoupíme zboží od dodavatele v ČR, přijde nám v krabicích. Opět krabice rozřežeme.

    C) Nakoupíme nové obaly v ČR pro balení zboží, do těchto obalů zabalíme produkty a rozešleme po ČR.

    Vše je vlnitá lepenka.

    Je zde někdo, kdo přesně ví, co a kam se v hlášení uvádí?!

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. a proč si nepřečteš návod na vyplnění hlášení, jsou tam i obrázky.

    Ad B, )neřešíš pokud je zaplacen recyklační poplatek, dodavatelé by to měli uvádět na faktuře.

    Ad A) je kolonka importovaný obal, ale není to jen karton, vykazuje se třeba v některých případech i etiketa. Co to je za zboží a v kolika kartonech to chodí. Jinak nejjednodušší je na Ekokom zavolat nebo se zastavit, holky tam jsou příjemné. Pokud to chceš osobně dělá se každé čtvrtletí bezplatné osobní konzultace v krajském městě.
    Naposledy upravil láďa1979 : 12.02.2020 v 19:41

  4. Pokud máš roční obrat nad 4,5 mio a uvádíš na trh víc jak 300 kg obalů ročně, tak se určitě podívej na stránky ekokomu. Mají tam vše přehledně popsané. Pokud podmínku nesplňuješ, můžeš to pustit z hlavy.

    A) evidovaný-importovaný-průmyslový-zpoplatněný
    B) evidovaný-nakoupený v ČR-průmyslový-zpoplatněný nebo předplacený (pokud zpoplatnil tvůj dodavatel, uvede to na faktuře, nebo ti dodá potvrzení)
    C) vykazuješ jako výrobce/plnič obalu-pravděpodobně přepravní-zpoplatněný. Ty totiž nenakupuješ obal ale obalový prostředek, který naplníš a tím se z něj teprve stane obal.

    A tím to teprve začíná. Musíš samozřejmě evidovat také každý jednotlivý obal každého jednotlivého zboží (sáčky, krabičky, papír, atd.). Vše musíš zvážit a zaevidovat. Eviduješ buď při příjmu nebo při výdeji. To je na tobě. My evidujeme při příjmu. Určitě na to musíš mít nějaký prográmek, jinak si to nedokážu představit.

  5. Tu evidenci při příjmu bych moc nahlas neříkal, máš uvádět uvedené na trh tj. při prodeji.Loni jsem jednu firmu odhlašoval a chtěli potvrzení, že veškeré dovezené zboží je již vyprodáno a tudíž zaplacen poplatek a pokud není prodáno neukončí smlouvu a argument, že bylo zaplaceno při dovozu nemohou uznat jelikož to je v rozporu se zákonem.

Hostujeme u Server powered by TELE3