Python / Django Developer
Zobrazují se odpovědi 1 až 3 z 3

Jak uzavřít reklamaci, když zákazník do 30 dnů nedodal vadné zboží

  1. Zdravím,
    zákazník zadá přes webový formulář reklamaci. Dostane informaci - pošlete nám zboží k opravě. Začne běžet 30 denní lhůta. Zboží ovšem nepošle do 30 dnů. Zákazník neposkytne součinnost, nejsme tedy v žádném prodlení. Jak reklamaci pak uzavřít, nechceme to jen tak nechat být a ani nechceme ho dále vyzývat.
    Oznámít nějaké uzavření reklamačního řízení pro nedodání zboží? Ať v případě zájmu o vyřešení běží vše znovu.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Lhůty běží pouze při poskytnutí součinnosti. Ted ti ale nikdo neporadí, jelikož neuvádíš texty komunikace a ani jaký způsob řešení si vybral zákazník, o jakou domnělou vadu se jedná. Pokud nemáš pochybení v tom, že zákazník žádal něco jiného než opravu, tak bych si tam interně poznačil "čeká se na dodání vadného..." a nechal to tak. Pokud chceš mít nějakou jistotu tak zákazníkovi pošli, že jelikož neposkytl součinnost tak jeho nárok se zamítá. A uplatňuje vadu do 6 měsíců od koupi?

  4. Podle mě pokud nemam zboží,. tak reklamace nikdy nenastala, takže není co řešit. Mam hromadu reklamací u Alzy otevřených a nakonec sem to neposlal, ale vyhodil.

Hostujeme u Server powered by TELE3