logo
06.02.2020 15:17
1
22.1.2020 jsem odeslal peníze na firemní účet PayPal (šlo o desetitisíce Kč) do dnešního dne není suma připsána na účet.
Účet máme 5 let posláno z bankovního účtu a vyplněno jednorázovým příkazem tak jako vždycky a nikdy nebyl problém.

Už 14 dní komunikujeme webform@intl.paypal.com, europeanservices@paypal.com
Bez výsledku sice odepsali ale píšou pořád to samí, prostě robot. Na telefon se nedovoláte.


Nemáte někdo podobnou zkušenost? a zajímá mne jak to dopadlo? Jde o čas protože to byli finance na zaplacení zboží.

Děkuji
06.02.2020 15:23
2
S tim telefonem bych to byt tebou jeste zkusil, driv nebyl problem tam neco vyresit, sice to stalo balik za volani mimo EU, protoze to vzdycky trvalo se s nima domluvit, ale byval to nejrychlejsi zpusob.

Jinak vitej do sveta, kde jses zavislej na vuli a nevuli bank a jinych prostredniku...
06.02.2020 15:24
3
A co banka, ta to má všechno v pořádku?
06.02.2020 15:29
4
V Bance to je ok
Sice před týdnem Paypal napsal že transakci dohledali a že do 24 hodin bude připsaná na účet, ale nic se nestalo peníze nikde!!!!!
A posílají mne emaily pořád stejné jak na začátku, když jim znova napíšu.
06.02.2020 16:28
5
S PayPalom treba volat. Dobite si na Skype par eur a nenechajte sa odbit. Riesili sme vela veci s PayPalom, cez email nevybavite NIC (ani mensiu vec ako riesite Vy). To fakt pojde len po telefone - tam sa vzdy vsetko zrazu zazracne vyriesilo.
06.02.2020 17:00
6
Já před pár lety řešil pár prkotin (nějaké USD nedorazily), vždy se to po emailu vyřešilo nakonec- ale trvalo to několik měsíců.

Zboží bych přes PP (v rámci obchodu) nikdy nenakupoval. Leda přes bránu kartou.. Jinak doporučuji: http://www.devizy.cz Tel. mi vzali vždycky hned :))
20.02.2020 17:33
7
Presne tak, nepsat email, ale volat, pouzit VOIP misto normalniho operatora - je zbytecne utracet stokoruny, kdyz to cele muze stat koruny, maximalne desetikoruny...