Python / Django Developer
Zobrazují se odpovědi 1 až 7 z 7

Paypal nepřipsal peníze

  1. 22.1.2020 jsem odeslal peníze na firemní účet PayPal (šlo o desetitisíce Kč) do dnešního dne není suma připsána na účet.
    Účet máme 5 let posláno z bankovního účtu a vyplněno jednorázovým příkazem tak jako vždycky a nikdy nebyl problém.

    Už 14 dní komunikujeme webform@intl.paypal.com, europeanservices@paypal.com
    Bez výsledku sice odepsali ale píšou pořád to samí, prostě robot. Na telefon se nedovoláte.


    Nemáte někdo podobnou zkušenost? a zajímá mne jak to dopadlo? Jde o čas protože to byli finance na zaplacení zboží.

    Děkuji

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. S tim telefonem bych to byt tebou jeste zkusil, driv nebyl problem tam neco vyresit, sice to stalo balik za volani mimo EU, protoze to vzdycky trvalo se s nima domluvit, ale byval to nejrychlejsi zpusob.

    Jinak vitej do sveta, kde jses zavislej na vuli a nevuli bank a jinych prostredniku...

  4. A co banka, ta to má všechno v pořádku?

  5. V Bance to je ok
    Sice před týdnem Paypal napsal že transakci dohledali a že do 24 hodin bude připsaná na účet, ale nic se nestalo peníze nikde!!!!!
    A posílají mne emaily pořád stejné jak na začátku, když jim znova napíšu.

  6. S PayPalom treba volat. Dobite si na Skype par eur a nenechajte sa odbit. Riesili sme vela veci s PayPalom, cez email nevybavite NIC (ani mensiu vec ako riesite Vy). To fakt pojde len po telefone - tam sa vzdy vsetko zrazu zazracne vyriesilo.

  7. Já před pár lety řešil pár prkotin (nějaké USD nedorazily), vždy se to po emailu vyřešilo nakonec- ale trvalo to několik měsíců.

    Zboží bych přes PP (v rámci obchodu) nikdy nenakupoval. Leda přes bránu kartou.. Jinak doporučuji: http://www.devizy.cz Tel. mi vzali vždycky hned :))

  8. Presne tak, nepsat email, ale volat, pouzit VOIP misto normalniho operatora - je zbytecne utracet stokoruny, kdyz to cele muze stat koruny, maximalne desetikoruny...

Hostujeme u Server powered by TELE3