Značkový eshop - Hilfiger, Boss, Gant aj.
Stránka 1 z 8 12345678 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 229

Je koronavirus jen medialni bublina nebo globalni hrozba?

  1. Tak nějak nevim co si o tom mam myslet. Ve vsech mediich se o tom ted pise. Situace by se tedy zdala zavazna, ale vzhledem k tomu ze u nas objevuji zpravy "jak priletelo letadlo z Cechy z Ciny s prisnymi opatrenimi na prevoz" a na druhe strane sem stale litaji linky z Ciny, tak to tak horke nebude nebo myslite, ze ano?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Je koronavirus jen medialni bublina
    nie, nie je. je to nasobne horsie nez to prezentuju media. zatial najhorsia situacia od spanielskej chripky. sars bol len vtip v porovnani s tymto. nehovoriac ze sa znovu, oficialne, objavila h1n1 tento tyzden. o r0 sa hovori ze je az 4 ale relane cisla nema nikto lebo cinannia von nic nepustia, naposledy bolo nieco oficialne 2.5-3.5 ale kto vie. multimilionove mesta su kompletne v karantene. vyroba, import/export stoji. pristavy su zavrete. do nedele je este vsetko masivne zavrete, od pondelka sa niektore biznisy mozu znovu otvorit ale vela, velkych, bude zavretych cely februar. do trhov sa leju B-iliony(podla SI tabulky) aby sa zabranilo panike. v usa oficialne vyhlasili pandemiu. skoly predlzuju prazdniny aj ked budu uz moct byt v prevadzke. stavaju sa kompletne nove nemocnice len pre to aby mohli poriesit pacientov. krematoria bezia 24/7, pozostali nemaju ani narok na pohreb. ulice a mesta su komplet prazdne...... atd ..do detajlov sa mi zachadzat viac nechce. internet mas tiez.

    my mozme byt radi ze sme zasiti vo vnutrozemi a turistika tu nie je tak vysoka. zatial su priapdy v uk, de, it, fr, usa, ca, mx, azia ako celok tiez. hyundai ide na cely mesiac komplet zastavit vsetku prevadzku v korei lebo nema dodavky... ten efekt este len pocitime v druhej polke roka. toto ani nezacalo este.

    ps: na youtube mozes najst video od zdravotnej setstri ktora pustila von video ked este cina nodpojila internet kde hovorila o 90k nakazenych. v tom case bolo OFICIALNE len 1300-1700. takze si vezmi ako cinska vlada skresluje cisla. nemozes nicomu verit od nich skratka. samozrjeme je to pochopitelne lebo ked sa svet dozvie realnu situaciu tak to moze naozaj zasiahnut akciove trhy a komodity a clekovo globalnu ekonomiku. tzv. black swan event.

    co sledujem niektore akcie tak uz padli tak ze volume islo brutalne dolu lebo namiesto obchodovania pod cenu traderi radsej vyckaju a neobchoduju vobec.

  4. Citace Původně odeslal node Zobrazit příspěvek
    nie, nie je. je to nasobne horsie nez to prezentuju media. zatial najhorsia situacia od spanielskej chripky. sars bol len vtip v porovnani s tymto. nehovoriac ze sa znovu, oficialne, objavila h1n1 tento tyzden. o r0 sa hovori ze je az 4 ale relane cisla nema nikto lebo cinannia von nic nepustia, naposledy bolo nieco oficialne 2.5-3.5 ale kto vie. multimilionove mesta su kompletne v karantene. vyroba, import/export stoji. pristavy su zavrete. do nedele je este vsetko masivne zavrete, od pondelka sa niektore biznisy mozu znovu otvorit ale vela, velkych, bude zavretych cely februar. do trhov sa leju B-iliony(podla SI tabulky) aby sa zabranilo panike. v usa oficialne vyhlasili pandemiu. skoly predlzuju prazdniny aj ked budu uz moct byt v prevadzke. stavaju sa kompletne nove nemocnice len pre to aby mohli poriesit pacientov. krematoria bezia 24/7, pozostali nemaju ani narok na pohreb. ulice a mesta su komplet prazdne...... atd ..do detajlov sa mi zachadzat viac nechce. internet mas tiez.

    my mozme byt radi ze sme zasiti vo vnutrozemi a turistika tu nie je tak vysoka. zatial su priapdy v uk, de, it, fr, usa, ca, mx, azia ako celok tiez. hyundai ide na cely mesiac komplet zastavit vsetku prevadzku v korei lebo nema dodavky... ten efekt este len pocitime v druhej polke roka. toto ani nezacalo este.

    ps: na youtube mozes najst video od zdravotnej setstri ktora pustila von video ked este cina nodpojila internet kde hovorila o 90k nakazenych. v tom case bolo OFICIALNE len 1300-1700. takze si vezmi ako cinska vlada skresluje cisla. nemozes nicomu verit od nich skratka.
    No me to taky nesedi, ani ty cisla i kdyz si s matematikou ani statistikou moc nerozumim.
    Neznam modely sireni pandemii. Nicmene mam sve laicke uvahy:

    1.Pokud se prvni zpravy objevili koncem pro since a prvni nakazeny byl diagnostikovan v Evrope koncem ledna a nemoc ma inkubacni dobu az 14 dni. Tak logicky pokud nebyly zavrene hra nice s vojaky a zakazane lety, tak do konce mesice ani ne, budou prvni pripady i v Cesku.
    2.Je to tak ze uz vedi v dobe globalizace, ze je to nezastavitelne nebo playtime z dani budizkbicemi, kteri kdyby to uzavreli a odrizl od světa blokaci nemuselo to byt aspon v nekterych statech EU?

  5. nikdo z nas nemuze vedet, node a jeho informace muzou byt uplne stejne zkresleny a mimo jako jakykolvi jiny informace. Na internetui si kazdej muze rict a napsat co chce. Takze realne to budem vedet az to prijde sem a budem trochu vic v centru deni. Komousum nemuzes verit ani slovo a internetu taky ne :) Jisty je, ze umrtnost je u koronaviru relativne nizka, takze i kdyz si tu vsichni zakaslem, nebude z toho naky velky vymirani druhu... Ne ze by to teda ekonomiku dost neovlinilo... A ne ze by to nebyl pruser pro kohokoliv se slabsi imunitou...

  6. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    nikdo z nas nemuze vedet, node a jeho informace muzou byt uplne stejne zkresleny a mimo jako jakykolvi jiny informace. Na internetui si kazdej muze rict a napsat co chce. Takze realne to budem vedet az to prijde sem a budem trochu vic v centru deni. Komousum nemuzes verit ani slovo a internetu taky ne :) Jisty je, ze umrtnost je u koronaviru relativne nizka, takze i kdyz si tu vsichni zakaslem, nebude z toho naky velky vymirani druhu... Ne ze by to teda ekonomiku dost neovlinilo...
    Co to meles, ja bych teda mel radši ve vedení socialisty, co by nekoukal na kapitalu I a zavreli hranice. Nevidim jediný duvod proc cekat nez to prijde sem...

  7. Uklidni se hosku :) jestli se ti konkretni vec co jsem napsal nelibi, tak napis co konkretne a rad se vysvetlim, tyhle vypady jsou ubohy a navic vic vychazi z toho, zes cokliv co jsem napsal pohcopil nejak po svym a reagujes hned jak urazena skolacka misto aby ses doptal...

  8. Citace Původně odeslal Zabijaktrollu Zobrazit příspěvek
    Co to meles, ja bych teda mel radši ve vedení socialisty, co by nekoukal na kapitalu I a zavreli hranice. Nevidim jediný duvod proc cekat nez to prijde sem...
    Vždyť ve vedení v ČR socialisto komunisty máš :D

  9. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    Uklidni se hosku :) jestli se ti konkretni vec sco jsem napsal nelibi, tak anpis co konkretne a rad se vysvetlim, tyhle vypady jsou ubohy a navic vic vychazi z toho, zes cokliv co jsem napsal pohcopil nejak po svym a reagujes hned jak urazena skolacka misto aby ses doptal...
    Ja byt představítel statu kterého lidi plati z dani, tam udelam:
    1.Poslu experti na misto a zjistim skutecnou situaci v umrtnosti a nebudu jak blb na urade, cekat na nějaké statistiky. Muze to byt asi stejne jako kolik lidi zemrelo nasledkem Cernobylu, 18 jich taky nebylo.
    2.Svolam armadu k hranicim, zrusim letecke spojeni a volny pohyb osob pokud jsem v casovem horizontu, kdy mohu jeste reagovat na zaklade modelu sireni a inkubacni doby

  10. Citace Původně odeslal Zabijaktrollu Zobrazit příspěvek
    2.Svolam armadu k hranicim, zrusim letecke spojeni a volny pohyb osob pokud jsem v casovem horizontu, kdy mohu jeste reagovat na zaklade modelu sireni a inkubacni doby
    http://cdn-webimages.wimages.net/051...bd0-wm.jpg?v=3

  11. zabijaktrollu: Jenze tohle je proste nerealny, nemuzes zastavit veskerou ekonomiku proto, ze nekde na druhy strane sveta se objevi nakej vir, kterej navic neni nijak brutalne smrtelnej, spis je podobnejsi chripce nez cemukoliv jinymu... To bys cely roky vlastne nedelal nic jinyho... Navic to co jsem napsal znamena jen to, ze cinsky vlade nemuzem verit (nemuzem evrit komousum) a nemuzem verit informacim z internetu, kde jakasi radoby sestra neco nekde povi ve videu (jak proboha vis ze ta sestra je real a jeste navic ez vi vic nez par zkreslenejch informaci ze svyho okoli? - coz casto byva ten pripad) a node to bere jak nakou ultrapravdu a bude tim tady jako ultrapravdama strasit na webtrhu...

    Prehnany reakce jsou v podstate stejne jako zadny reakce - jsou vetsinou naprosto ke skode veci a nic neresi...

    Pruser to asi bude... ale jak kdokoliv z nas muze vedet jakej pruser to bude a jakej je vlastne ten spravnej postup? Jste tu snad vestci? nebo ty vase konspiracni informacni kanaly? :)) Ale tak zijte si ve strachu, je to vase pravo...

  12. Tak nevim co je zvracenejsi v rozhodovani v teto situaci omezit vymyslene svobody nebo zivoty?

    ---------- Příspěvek doplněn 05.02.2020 v 17:03 ----------

    Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    zabijaktrollu: Jenze tohle je proste nerealny, nemuzes zastavit veskerou ekonomiku proto, ze nekde na druhy strane sveta se objevi nakej vir, kterej navic neni nijak brutalne smrtelnej, spis je podobnejsi chripce nez cemukoliv jinymu... To bys cely roky vlastne nedelal nic jinyho... Navic to co jsem napsal znamena jen to, ze cinsky vlade nemuzem verit (nemuzem evrit komousum) a nemuzem verit informacim z internetu, kde jakasi radoby sestra neco nekde povi ve videu (jak proboha vis ze ta sestra je real a jeste navic ez vi vic nez par zkreslenejch informaci ze svyho okoli? - coz casto byva ten pripad) a node to bere jak nakou ultrapravdu a bude tim tady jako ultrapravdama strasit na webtrhu...

    Prehnany reakce jsou v podstate stejkne jako zadny reakce - jsou vetsinou naprosto ke skode veci a nic neresi...
    A proc to neni realne, protoze v tehle globalizovane a eurodotovane sracce neni žádný stat sobestacny...

  13. nikdy zadny stat nebyl sobestacny, naoapk je minulost plna ciryho utrpeni a valek kvuli chybejicim zdrojum... Jedinej duvod proc si ted zijes jako prase v zite je to, ze si celej svet navzajem pomaha... Jestli ti to vadi, tak se odstehuj do pralesa, mista je tam zatim dost a na doziti ti to bude stacit.

    Ty vosouste

  14. A budete objednavat z AliExpress a podobnych webu nejake nove gadgety apod. vecicky?

  15. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    nikdy zadny stat nebyl sobestacny, naoapk je minlost plna ciryho utrpeni... Jedinej duvod proc si ted zijes jako prase v zite je to, ze si celej svet navzajem pomaha... Jestli ti to vadi, tak se odstehuj do pralesa, mista je tam zatim dost a na doziti ti to bude stacit.
    Ne, pokroku jsme dosahli rozdelenim prace, prumyslovou revoluci a vedou a technikou obecne. Mame se lepe jen diky pokroku a ne představítelum statu.
    Mas pravdu mi v Evrope se mame lepe jen diky historii predku, od kolonizatoru pres inovatory. Svycari jsou treba nejbohatsi, protoze v Africe vlastni nejvic dolu na Neroste suroviny. Problem je, ze tyhle s prominutim blbci v Atlantickoevropskeho prostor, budou verit ze veci denni potreby a spotreby pro nas budou stale vyrabet otroci a mi budem vlastnit jen know how je licha. Treba co se tyce Evropske programu pro kvantovy internet, zacina me byt za Cinou i co se tyce siti. USA bude za Cinou v poctu vedeckych praci. A do toho mam potom tleskat rizikum od Spanelske chripkt az po koronavir?

  16. Nemam obavy, ale opatrnost si myslim je rozhodne na mieste...

    Vazne pochybujem ze by si zrovna komousi nechali kur#it biznis takej banalite, ako je trapnych par stoviek mrtvych

    ---------- Příspěvek doplněn 05.02.2020 v 17:22 ----------

    Citace Původně odeslal Zabijaktrollu Zobrazit příspěvek
    Ne, pokroku jsme dosahli rozdelenim prace, prumyslovou revoluci a vedou a technikou obecne. Mame se lepe jen diky pokroku a ne představítelum statu.
    Mas pravdu mi v Evrope se mame lepe jen diky historii predku, od kolonizatoru pres inovatory. Svycari jsou treba nejbohatsi, protoze v Africe vlastni nejvic dolu na Neroste suroviny. Problem je, ze tyhle s prominutim blbci v Atlantickoevropskeho prostor, budou verit ze veci denni potreby a spotreby pro nas budou stale vyrabet otroci a mi budem vlastnit jen know how je licha. Treba co se tyce Evropske programu pro kvantovy internet, zacina me byt za Cinou i co se tyce siti. USA bude za Cinou v poctu vedeckych praci. A do toho mam potom tleskat rizikum od Spanelske chripkt az po koronavir?
    Bohajeho pozor na to. Cina ovladne svet svojou kurevsky stabilnou a prosperujucou planovanou ekonomikou a vedeckymi prinosmi, ktore su zretelne vsade tam kam sa pozriem.

    Yellow Power! my ass

  17. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    A budete objednavat z AliExpress a podobnych webu nejake nove gadgety apod. vecicky?
    Je to asi jedno. Nevim jakou maji viry vydrz, nicmene je to asi fuk. Kdyz budu jezdit sockovskym mhd do prace, kde vsichni prskaji, abych behal v krysim zavode jako kolecko ekonomie.

    Bohuzel jsem nula a socks a tak nemam atomovy bunkr, nanoroboty a dalsi technologie. Štěstí zkrstka preje pripravenym jak v investicich, byznyse i zivote...

  18. Citace Původně odeslal Zabijaktrollu Zobrazit příspěvek
    Ne, pokroku jsme dosahli rozdelenim prace, prumyslovou revoluci a vedou a technikou obecne. Mame se lepe jen diky pokroku a ne představítelum statu.
    ne, nemame se lip jenom diky pokroku, mame se lip hlavne a protoze celej svet spolupracuje, be toho by totiz primarne zadnej pokrok nebyl, bez spoluprace by tu taky nebyla naprosta vetsina plodin... Bez spoluprace by tu vlasten nebylo nic... Meli bysme jen to co bysme jako stat vyymsleli a vypestovali a to by nakonec nebylo moc, obzvlast v horsich casech such by opet radili hladomory, jako uz tolikrat v minulosti... A o prekonavani jakejkolvi nemoci nebo zdravotnictvi nemluve...

    Fakt nebud blahovej, prave globalni ekonomika je jedinej duvod proc se mame tak jak se mame... vazne se lidi driv, pred takovou globalni ekonomikou nemeli lip... a pokud ano, bylo to naprosto an ukor nekoho jinyho (kolonizace, valky), takze to nebylo ani omylem nic lepsiho nez mame dneska...

    Nicemu tleskat nemas, ale chovas se jako ustrasena skolacka. Takhles e problemy neresi, hysterie kteruo tu predvadis je neco co nikdy nikam nevedlo.

  19. Citace Původně odeslal matusy Zobrazit příspěvek
    Nemam obavy, ale opatrnost si myslim je rozhodne na mieste...

    Vazne pochybujem ze by si zrovna komousi nechali kur#it biznis takej banalite, ako je trapnych par stoviek mrtvych

    ---------- Příspěvek doplněn 05.02.2020 v 17:22 ----------



    Bohajeho pozor na to. Cina ovladne svet svojou kurevsky stabilnou a prosperujucou planovanou ekonomikou a vedeckymi prinosmi, ktore su zretelne vsade tam kam sa pozriem.

    Yellow Power! my ass
    Nevim o tom, ze by Cina vyvinula antibiotika od beznych az po antibiotika posledni zachrany.
    Taky nevim ze by mela svetovy uspech v antivirotikach...

    ---------- Příspěvek doplněn 05.02.2020 v 17:28 ----------

    Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    ne, nemame se lip jenom diky pokroku, mame se lip hlavne a protoze celej svet spolupracuje, be toho by totiz primarne zadnej pokrok nebyl, bez spoluprace by tu taky nebyla naprosta vetsina plodin... Bez spoluprace by tu vlasten nebylo nic... Meli bysme jen to co bysme jako stat vyymsleli a vypestovali a to by nakonec nebylo moc, obzvlast v horsich casech such by opet radili hladomory, jako uz tolikrat v minulosti... A o prekonavani jakejkolvi nemoci nebo zdravotnictvi nemluve...

    Fakt nebud blahovej, prave globalni ekonomika je jedinej duvod proc se mame tak jak se mame... vazne se lidi driv, pred takovou globalni ekonomikou nemeli lip... a pokud ano, bylo to naprosto an ukor nekoho jinyho (kolonizace, valky), takze to nebylo ani omylem nic lepsiho nez mame dneska...

    Nicemu tleskat nemas, ale chovas se jako ustrasena skolacka. Takhles e problemy neresi, hysterie kteruo tu predvadis je neco co nikdy nikam nevedlo.
    A jak bys problem tedy resil?

  20. Citace Původně odeslal Zabijaktrollu Zobrazit příspěvek
    Nevim o tom, ze by Cina vyvinula antibiotika od beznych az po antibiotika posledni zachrany.
    Taky nevim ze by mela svetovy uspech v antivirotikach...
    Keby som mal pisat sarkazmus alert po kazdom prispevku, tak si to dam radsej do avatara

  21. Zabijaktrollu: Tak jak ho svet resi, kdokoliv kdo se tmihle cely zivot zabyva a resi jakykoliv potencialni epidemie na svete, bude vedet vic nez nakej idiot na webtrhu co plasi kvuli trochu horsi chripce... Hold kdyz to fakt propukne tak se svet na chvili uzavre a spousta lidi bude nemocna... A tayk naka cast slabsich jedincu umre... Je to kurevsky na hovno a rozhodne se na to netesim, ale fakt nevim co bych vyresil tim co predvadis ty...

  22. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    Zabijaktrollu: Tak jak ho svet resi, kdokoliv kdo se tmihle cely zivot zabyva a resi jakykoliv potencialni epidemie na svete, bude vedet vic nez nakej idiot na webtrhu co plasi kvuli trochu horsi chripce... Hold kdyz to fakt propukne tak se svet na chvili uzavre a spousta lidi bude nemocna... A tayk naka cast slabsich jedincu umre... Je to kurevsky na hovno a rozhodne se na to netesim, ale fakt nevim co bych vyresil tim co predvadis ty...
    A jaky je pak rozdíl mezi debilem a odbornikem v tomto pripade?

    Ja jsem prave cetl knihu od odbornika na statistiku a predikce radoby odborniku jsou v global ich dopadech uplne k hovnu...

  23. Ze odbornik vi co dela a uz davno an tom dela, zatimco debil navrhuje nesmyslny reseni na webtrhu a pritom o tom vi uplny hovno

    ---------- Příspěvek doplněn 05.02.2020 v 17:42 ----------

    Citace Původně odeslal Zabijaktrollu Zobrazit příspěvek
    Ja jsem prave cetl knihu od odbornika na statistiku a predikce radoby odborniku jsou v global ich dopadech uplne k hovnu...
    jj protoze odbornik na statistiku vi neco o zvladani epidemii a ty samozrejme o to vic...

  24. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    Ze odbornik vi co dela a uz davno an tom dela, zatimco debil navrhuje nesmyslny reseni na webtrhu a pritom o tom vi uplny hovno
    Viz muj doplnek prispevku. Pokud veris matematice je to nezpochybnitelne. Hochu, přečti si treba predikce politologu pred rozpadem Sovetskeho svazu. To hochu pouzivam jen proto, ze ze me delas blbce a jsi arogantni a zjevne nevíš nic o statistics, rozhodovani managementu pod tlakem a realnych dopadu. Na Wall Street nebo v Central ich banks h byli taky odbornici na finance, quanti s matematickymi model a vznikla z toho hypotecni krize...

  25. Ziadny armagedon nebude... prinajhorsiom zakape par ludi...nepotesim ta, stale budeme najvacsi loozri na WT, korona nekorona.. smrtou v uspechu nikoho nedobehnes. Aj ked pravda, znie lakavo ze by zomrelo 99% hetero chlapov a my loozri by sme prevzali moc nad svetom a pic#ami

    ---------- Příspěvek doplněn 05.02.2020 v 17:52 ----------

    Citace Původně odeslal Zabijaktrollu Zobrazit příspěvek
    Viz muj doplnek prispevku. Pokud veris matematice je to nezpochybnitelne. Hochu, přečti si treba predikce politologu pred rozpadem Sovetskeho svazu. To hochu pouzivam jen proto, ze ze me delas blbce a jsi arogantni a zjevne nevíš nic o statistics, rozhodovani managementu pod tlakem a realnych dopadu. Na Wall Street nebo v Central ich banks h byli taky odbornici na finance, quanti s matematickymi model a vznikla z toho hypotecni krize...
    Nevies co sa ucit behom choroby, ale kto su quanti a pricinu krizi poznas... boha teba je skoda

  26. Ja ti jen rikam, ze to, ze sis precetl nakou knizku o statistice z tebe nedela nikoho, kdo do toho vidi a obycejnej fakt, ze to pouzivas jako argument z tebe blbce tak trochu dela samo, nemusim ho z tebe delat ja...
    Nemas-li duveru v system, nemusis v nem zustavat. Ja v nej duveru mam, zatim vsechny potencialni epidemie zastavil a kdyz mas tak rad tu statistiku, tak statisticky je jisty, ze jednou nejakou epidemii nezastavi, neni to hold realne mozny prakticky nijak, at chces nebo ne, tak prirodu stale jeste ani zdaleka neovladame... Stesti, ze zrovna epidemii nemoci, ktera ma jen maly sance byt pro nas smrtelna...

  27. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    Ja ti jen rikam, ze to, ze sis precetl nakou knizku o statistice z tebe nedela nikoho, kdo do toho vidi a obycejnej fakt, ze to pouzivas jako argument z tebe blbce tak trochu dela samo, nemusim ho z tebe delat ja...
    Nemas-li duveru v system, nemusis v nem zustavat. Ja v nej duveru mam, zatim vsechny potencialni epidemie zastavil a kdyz mas tak rad tu statistiku, tak statisticky je jisty, ze jednou nejakou epidemii nezastavi, neni to hold realne mozny prakticky nijak, at chces nebo ne, tak prirodu stale jeste ani zdaleka neovladame... Stesti, ze zrovna epidemii nemoci, ktera ma jen maly sance byt pro nas smrtelna...
    Fakt je ten, že mnoho odborniku v oblastech jako ekonomie, politologie aj. nema vysledky. O duvodu se bavit nemusime. Je to asi stejne jako socialni system, ten je taky dlouhodobe neudrzitelny. Ty prezentujes rozhodnuti a systemy jako stale nejlepsi a absolutni pravdy, ja jako zpochybnitelne...

  28. -40 IQ po přečtění. Děkuji ;)

  29. Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    -40 IQ po přečtění. Děkuji ;)
    Tak už je z tebe taky epidemiolog, biochemik atp? Kdyz mam minus IQ 40 a ty tak plus 130, pac se na svou praci musis blizit genialite. Tak to prosím s IQ 170 rozhres.. :)

  30. No a už jsem na nule. Zítra tu začnu prodávat zpětný odkazy.

  31. Citace Původně odeslal Zabijaktrollu Zobrazit příspěvek
    Fakt je ten, že mnoho odborniku v oblastech jako ekonomie, politologie aj. nema vysledky. O duvodu se bavit nemusime. Je to asi stejne jako socialni system, ten je taky dlouhodobe neudrzitelny. Ty prezentujes rozhodnuti a systemy jako stale nejlepsi a absolutni pravdy, ja jako zpochybnitelne...
    Jedine co nebolo spochybnene su 4 buddhove pravdy... dokonca aj tvoj intelekt je predmetom rozsiahlich spochybneni a diskusii... mas ho?

Spolupracujeme: Jooble.org Hostujeme u Server powered by TELE3