UX/UI designér k Vašim službám! - Tvorba designu webů, e-shopů a aplikací na míru
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Klíčové slova a implementace do článků

  1. Zdravím, hledám odpověď na jednu otázku ohledně seo.

    Řekněme že mám affiliate web se zaměřením na jeden určitý sortiment a když si najdu klíčové slova která se hodí k danému projektu.. dostanu se k cca 8 které dávají smysl, potom už je hledanost malá.

    Má smysl se na ty slova zaměřit a snažit se je dostat do každého článku na webu ? Nebo jak to ideálně udělat.

    Děkuji

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Do URL, do nadpisu, do článku, do patičky a úspěch zaručen.

    Teď vážně. Samozřejmě, že zvolení klíčových slov do obsahu na webu je důležité :)

  4. Být vámi poradím se s mateřským projektem, na který Affil projekt děláte. My novým partnerům, kteří začínají vždy říkáme co mají dělat. Jaký produkt si vybrat a vytáhneme jim z našich dat KW, která mají použít a poradíme jak to napsat. Bohužel řešit jednu věc nestačí, protože můžete udělat spoustu chyb - jen málo produktů stojí za to propagovat a vy neznáte obor a nevíte jaké, to si zjistěte a nechte si poradit, co jim funguje. Většinou, když takhle partnerům vytipujeme, tak se dá i z jednoho článku hezky opakovaně prodávat. Pokud bychom to neudělali, tak s prvními pár články spolupráce končí, protože nebudou výsledky.

  5. Proč by mi měl někdo z affilu radit, jaký slova mám na webu používat? Není affil od toho, abych long-taily a klíčový slova, který jsou nejvíce hledaná?
    Vždyť vy můžete mít úplně jiný KW, než na který chce partner cílit a dokonce i jiný, než na který by se mělo cílit.
    Pokud budete mít nový web, tak podle čeho KW vyberete?

  6. Tak rádi poradíme, když v tom někdo plave a funguje to. Produkty bych jim určitě poradil, ať se netrápí s něčím, co nemá smysl.

  7. Já to dělám takto:

    Pro každé z těch 8 top slov udělej samostatnou landing page-článek. Samozřejmě, musí to být odlišné slova. Např když je klíčové slovo vrtulník a helikoptéra, tak z toho udělej jeden článek. To si ověříš přímo ve vyhledavači, jaké odpovědi se na daný kw ukazují (a jaké produkty v reklamě, pokud jsou to ty stejné produkty, tak klíčové slova můžeš sloučit do jednoho článku). Takže když budou slova člun a loď, která lidé mohou vnímat různě, tak si ověřím v google co se na ně zobrazuje a dle toho se rozhodnu, zda je sloučit či samostatný článek pro každé.

    Tak máš 8 klíčových článků - ty musí být udělány pro maximální konverzi-proklik.

    Co dál?
    Teď můžeš psát další libovolné smysluplné "vedlejší "články (třeba na ty long taily) typu "Nová řada vrtulníků značky xxy" a z tohoto vedlejšího článku budeš odkazovat na ten jeden z té top 8 (pokud se to hodí). Tím postupně pošiluješ tu top 8.

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3